Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R53 yükleme sorular

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    R53 yükleme sorular

    Abi yükleme ile ilgili bazı sorularım var

    1. si : cp piston 77 mm fiyatı nedir ve nereden bulunur?

    2. olarak port polishe girilcegi zaman gömleklerde degişme çıkarsa gömlekler hangi marka ve nereden temin edilebilir?

    3. kasnak+cai+intercooler+bobinler+ jcw enjektör+ rmw street egzantirik + porthpolis hepsi yapıldıktan sonra yazılım illaki şartmıdır?

    4. portpolish yapılınca headers ve egzoz degişmelimi ( megan reacing + 60cm alta replica) baz alınarak degişmleimidir.

    5. tüm bu yüklemeler yapıldıgında 170 hp lik stock r53 tahmini kaç hp çıkar?

    #2
    1. 550-600 dolar civarıdır, amerikadan veya avrupadan ingiltere vs. bulunur burda pek kimsenin stokta tutacağını sanmıyorum ama 77mm zaten orjinal ölçü, öylesine değişeceksen hiç gerek yok illa değişeceksen de ya cp yada je pistons filan bak sakın wisecoya girme..

    2. port polish ile gömleklerin ilgisi yok kapak ile alakalı bütün olay port polish de.. gömleklerde sıkıntı varsa da eğer 78.5 79mm lere kadar honlamayı kurtarıyor öyle değişilcek birşey yok yani eğer çizik veya ovalleşme filan varsa eğer..

    3. enjektörü 380cc kullanırsan bir ihtimal kurtarır ama 440 takarsan kesinlikle şart yazılım.. diğer türlü de muhakkak yapmak gerekli ama idareten kullanılabilir sorun olmaz sıkıştırmadığın sürece tölere ediyor orjinal yazılım..

    4. değişmeli diye birşey yok ama egsoz portları büyüyeceği için ve gaz çıkışı da artacağı için değişirse çok daha verimli olur.. headers olarak daha başarılı birşey yaptırılabilir veya alınabilir.. he imkan yoksa eğer en azından megan headersın kapağa oturan flanş kısmındaki portlar en az kapaktaki egsoz portları büyüklüğünde olacak şekilde büyütülmeli.. yoksa pek bir işe yaramaz..

    5. tahmini 250hp civarı bir güç verir

    Yorum Yap


      #3
      Tesekkurler yekta tel cekmediginden anliyamadim tam yazili cok iyi oldu tekrar dsn tesekkur

      Yorum Yap


        #4
        Aslı Yekta tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        1. 550-600 dolar civarıdır, amerikadan veya avrupadan ingiltere vs. bulunur burda pek kimsenin stokta tutacağını sanmıyorum ama 77mm zaten orjinal ölçü, öylesine değişeceksen hiç gerek yok illa değişeceksen de ya cp yada je pistons filan bak sakın wisecoya girme..

        2. port polish ile gömleklerin ilgisi yok kapak ile alakalı bütün olay port polish de.. gömleklerde sıkıntı varsa da eğer 78.5 79mm lere kadar honlamayı kurtarıyor öyle değişilcek birşey yok yani eğer çizik veya ovalleşme filan varsa eğer..

        3. enjektörü 380cc kullanırsan bir ihtimal kurtarır ama 440 takarsan kesinlikle şart yazılım.. diğer türlü de muhakkak yapmak gerekli ama idareten kullanılabilir sorun olmaz sıkıştırmadığın sürece tölere ediyor orjinal yazılım..

        4. değişmeli diye birşey yok ama egsoz portları büyüyeceği için ve gaz çıkışı da artacağı için değişirse çok daha verimli olur.. headers olarak daha başarılı birşey yaptırılabilir veya alınabilir.. he imkan yoksa eğer en azından megan headersın kapağa oturan flanş kısmındaki portlar en az kapaktaki egsoz portları büyüklüğünde olacak şekilde büyütülmeli.. yoksa pek bir işe yaramaz..

        5. tahmini 250hp civarı bir güç verir
        +1 cevap süper
        RMW tuned.... is yours?

        Yorum Yap


          #5
          yekta gereklı açıklmayı yapmış bize sadece okumak kalmış

          Yorum Yap


            #6
            abi peki stock mcs ye 16 kasnak+cai+ megan racing header + 60cm alta replica + egzantirik taksak araç 136000km de sıkıntı yaratırmı egzantirikten dolayı veya herhangi bir parçadan dolayı bilinçsiz yüklemek istemiorum çünkü.

            birde aracn standart enjektör le jcw 380cc arasında fark varmıdır? üstteki yüklemeye jcw enjektörde dahil olmalımıdır?

            Yorum Yap


              #7
              ilk önce bi kompresyon testi yaptır bence.. değişmediyse hiç sc yağını değiştirebilirsin bakımını ve kontrolünü yapın eğer yenilemeyeceksen sc yi.. içim rahat olsun dersen karterden açıp yatakları kontrol edebilirsiniz..
              arabanın durumunu bilmiyorum ama eğer sağlıklı sorunsuz ise sıkıntı olmaz ama bu listeye en azından 380cc jcw enjektör ve yazılım da ekleyerek..
              orjinal enjektörler 330cc, egzantrik ve yazılım da yapınca enjektör işeme kapasitesini tamamen kullanmış oluyorsun (duty cycle) hatta %110 kapasiteyle bile çalışabiliyor ki normalde sağlıklı olarak en yüksek %85 ler tavsiye edilir.. Allah korusun enjektör de bir sıkıntı çıkarsa (hydrolock vb.) kol çıkarmaya kadar gidebilecek sıkıntılar yaşanabilir.. onun için en azından 380 cc (egzantirik yazılım vs kesin yapılacaksa 440-450cc) almak lazım bence..

              Yorum Yap


                #8
                selçuk yekta yazmış en güzel şekilde ama bence bunun öncesinde bu işler için he kadar bütçe ayıracaksın bu önemli. Gecen sene ben sattığım r53'e 7000 usd ayırdım ama yetmedi. Satmasaydım bu sene +12k usd daha harcayacaktım ve devamı da gelecekti sonuçta çok deli bir r53 gelecekti ama kısmet değilmiş. Eğer aklında çok ileri birşeyler varsa eski forumdan özgürün GP yi gördüm gecenlerde sahibindende. Eğer sıkıntısı yoksa ben uğraşıp yapmak yerine alıp binip hevesin gecene kadar kullanma taraftarıyım. Çünkü satarken yaptıkların hiçbir zaman artı olarak dönmüyor. Birde herkes bizim gibi düşünmüyor. Oynanmış araba mutlaka sıkıntısı vardır gözüyle bakılıyor. Yani anlayan birisi çıkmadıktan sonra arabana para harçayarak değer kaybettiriyorsun. Bu arada bunları yazıyorum yanlış anlaşılmasın ama mininin keyfi çok başka ve başka arabalarda pek aynı şeyleri yaşayamıyorsun. Ben şuan da miniyi sattığımın üzüntüsü içerisindeyim. Eğer arabayı satmayı düşünmüyorsan yükle emek ver derim. Yoksa uğraşırken ayrı uğraş emek ver sonra satmaya çalışırken de ayrı bir can sıkıntısı oluyor. Umarım şuan için karışık olan aklını daha çok karıştırmamışımdır

                Yorum Yap


                  #9
                  dogru söylüyosun şemsicim beniim araba stock ya abi şimdi ben buna kasnak takma heycanı içindeyim hani küçükken bayram gelmeden üst bas alma heycanı yasarsın ya onun gibi bir sey yüklü arabayı alırsam zewk alamam böle yavas yavas arastır parça bul acayip heycan zewk verio

                  Yorum Yap


                    #10
                    yekta bu enjektörleri 440 cc alsam nereden ne marka almam gerekir? tr de varmıdır?

                    Yorum Yap


                      #11
                      400 dolar 550 cc
                      [LEFT][CENTER]'06 Mini Cooper S 245.2 HP@Dyno Dynamics W/ 97 Octane Pump Fuel [/CENTER][/LEFT]
                      [LEFT][CENTER]May the supercharger be with you[/CENTER][/LEFT]

                      Yorum Yap


                        #12
                        550 cc büyük gelmezmi?

                        Yorum Yap


                          #13
                          1400 tl cıvarında cp pıstonlar..Usa den gelıyor Tr de stokta yok 15 gune elıne gelıyor..1 2 hafta once ben almıstım..

                          Yorum Yap


                            #14
                            oke egzantirkle 440 cc enjektörleri uyumladık peki aracın stock benzin pompası bunu karşılarmı yoksa benzin pompasıdamı degişir bu arada egzantirik rmw strret

                            Yorum Yap


                              #15
                              Pompaya gerek yok yeterli orjinal pompa tabi saglikliysa bi sokup saat baglanip degerlerine bakilabilir
                              Street iyidir gundelik icin gayet ideal ama rmw dominator de alinabilir

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X