Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

F56 Teknik Detaylar

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • AYDIN
    yanıtladı
    2.0 bence dayanıklılık olarak düşünülmüştür. Sonuçta 1.6 T 190 bg bir araç ile 2.0 190 bg bir aracın motor ömrü olmaz. Portakalı ne kadar çok sıkarsan o kadar çabuk suyu biter. Avrupa pazarında emisyona göre vergilendirme yapılıyor. Tahminimce emisyonu düşük bir araç olacak. Yeni gelecek vergi sistemi ile de hak ettiği vergi dilimine girecektir. NE kadar çevreyi kirletiyorsan o kadar vergi vereceğiz 100 cell catla muayeneye girenler de bir daha düşünecek

    Bir yorum yaz:


  • Talha
    yanıtladı
    O zmn downpipe geri takarim hatta ilave filtreler de takarim.arac hic karbon salmaz.sifir salinimla sifir vergi oderim

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Gerci simdi aklima geldi abi bu konusmalar MTV icin degil mi? Otv de degisecek mi? Yoksa MTV guncellemesi kurtarmaz yani arabayi alirken 20-30 bin lira fazla vermek gerekecekse yilda 1.5 lira koymaz heralde

    Kendi kendimi cevaplayayim

    http://haber.gazetevatan.com/arac-sa...78677/1/gundem

    Ötv de degisecekmis, hakkimizda hayirlisi
    haberi açtım, ilk cümle "Dizel araç sahipleri artık daha fazla vergi ödeyecek."

    devamını okumadım kapattım

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Gerci simdi aklima geldi abi bu konusmalar MTV icin degil mi? Otv de degisecek mi? Yoksa MTV guncellemesi kurtarmaz yani arabayi alirken 20-30 bin lira fazla vermek gerekecekse yilda 1.5 lira koymaz heralde

    Kendi kendimi cevaplayayim

    http://haber.gazetevatan.com/arac-sa...78677/1/gundem

    Ötv de degisecekmis, hakkimizda hayirlisi
    Tarık harikasın

    Bir yorum yaz:


  • Tarik
    yanıtladı
    F56 Teknik Detaylar

    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Son konusmalar emisyon esasına döneceğimizi gösteriyor bakalım o zaman 2.0 motorla 320edynamics 1.6 turbo BMWden daha cok vergi verir miyiz?
    Gerci simdi aklima geldi abi bu konusmalar MTV icin degil mi? Otv de degisecek mi? Yoksa MTV guncellemesi kurtarmaz yani arabayi alirken 20-30 bin lira fazla vermek gerekecekse yilda 1.5 lira koymaz heralde

    Kendi kendimi cevaplayayim

    http://haber.gazetevatan.com/arac-sa...78677/1/gundem

    Ötv de degisecekmis, hakkimizda hayirlisi

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    192 alip 300-350 zorlanabilir, cupra killer Cooperlar gelir belki

    Vergi sistemimiz emisyon esasli olunca belki daha rekabetci olabilir, bu halde imkansiz
    Son konusmalar emisyon esasına döneceğimizi gösteriyor bakalım o zaman 2.0 motorla 320edynamics 1.6 turbo BMWden daha cok vergi verir miyiz?

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı fuurkan tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Baslangic fiyati 55000€ olan bir coopers almayi kim dusunucek acaba...
    52bin euro civarinda girtlak dolu paceman jcw almak daha akil kâri (tabi gelirse)

    Sent from my iPad using Tapatalk HD

    Bir yorum yaz:


  • fuurkan
    yanıtladı
    F56 Teknik Detaylar

    Baslangic fiyati 55000€ olan bir coopers almayi kim dusunucek acaba...

    Bir yorum yaz:


  • Tarik
    yanıtladı
    192 alip 300-350 zorlanabilir, cupra killer Cooperlar gelir belki

    Vergi sistemimiz emisyon esasli olunca belki daha rekabetci olabilir, bu halde imkansiz

    Bir yorum yaz:


  • B.Evran
    yanıtladı
    Eline Sağlık Evrim,Benimde yorum sanırım olumsuz olucak çünkü,bir kere hacimden dolayı vergi açısından zaten dilimiz yanıyor bu ilk gözle görünen dezavantaj,İkincisi ise (yanlış anlamadıysam eğer) madem hacim var neden 192 hp ve 280 Nm torklarda geziniyor.Ewet bu o genel dediğimiz,sadece ihtiyaç doğrultusunda kullanan mini sahipleri için yeterli olabilir belki kabul ama,ben bizim gibilerini yani aracında modifiye ye giden arkadaşlar için, oldukça düşük değerler demekten kendimi alamıyorum.Sanırım hedef kitlelerini belirlerken Türkiyeyi bu gruba dahil etmemişler...Aracı alırsın binersin zevk meselesi ona lafım yok,ama bir şeyler yapayım daha iyisi olsun, gitsin diyorsan;yazılım,altyapı parçaları baya bir masraf bizler için ki,görsel değişikliğe gidilmek için yapılacak masrafları hiç söylemiyorum bile

    Bir yorum yaz:


  • Sportline
    yanıtladı
    2.0 motor gerçekten gereksiz olmuş..

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    BMW grubu dahil bütün markalar max1.6 motordan beygirler almaya calısırken MINI neden geriye dönüş yapıp 2.0 motorla cıkıyor, ülkemizdeki vergi dilimleri bu aracın satışını ciddi sıkıntıya sokacaktır ve büyük ihtimal de satışı riskli oldğundan Borusan dizelleri nasıl bu kadar geç getirdiyse ve 2.0 dizel cooper s leri getirmediyse bunu da ya çok geç ya da hiç getirmeyecektir, acıkcası MINI ye de vereceğimiz paranın bir limiti var sonucta o limiti aşınca gayet güzel opsyonlar ortaya cıkıyor baska markalarda.

    Bir yorum yaz:


  • Talha
    yanıtladı
    Mini markası Türkiye pazarını ciddiye almadan yeni aracını yapmış.Kendileri bilir artık.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    2.0 litre cok vahim, TRye zannediyorum gelmeyecektir..
    Eline saglik Evrim.

    MINI yeni f56 cok mu sportif dedi birisi

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Konuk bir konu başlattı F56 Teknik Detaylar

    F56 Teknik Detaylar

    Mini Cooper S F56 2 litrelik turbo beslemeli 4 silindirli BMW B48 kodlu motoruyla 192hp güce ve 280N/m torka sahip olacak.

    3 silindirli BMW B38 kodlu turbo beslemeli Mini Cooper motoruysa 136hp ve 1.250 rpm den itibaren 220N/m güç üretecek.

    Yine 3 silindirli BMW B37 kodlu turbo dizel motor seçeneği de 116hp ve 270N/m ile geliyor. Bu arada yeniden tasarlanmış dizel motorun iç basıncının 2000 bar olduğu da bilgiler arasında.

    Motorlarla ilgili daha fazla detayı yazının sonundaki kaynaktan okuyabilirsiniz.

    Yeni Minilerde şaside ciddi değişiklikler mevcut ve bunun çok daha sportif bir sürüşe yol açacağı söyleniyor. Aslında tamamen baştan tasarlandığı söylenen şasiyle yine yeniden bir efsane yaratacaklarını düşünüyorum.

    3 farklı sertlik ve yükseklik ayarıyla F56 Mini Cooperlarınızın amortisörlerine tek düğmeyle müdahale edebileceksiniz! Toprak/bozuk yollar için yerden yüksek ve yumuşak bir ayar seçebilecekken, otobanda/ülkemizin nokta hatasız pürüzsüz asfalt yollarında yere yaklaşıp taş gibi bir süspansiyonla gezebileceksiniz.

    Navigasyon destekli otomatik vites sayesinde gittiğiniz yollara (çok virajlı yollardaki sık sık değiştirme ihtiyacı veya dümdüz otobandaki daha sakin vites geçişleriyle) ve sürüş tarzınıza göre vites değiştirme hızı ayarlanarak değişik bir sürüş deneyimi sunulacak. Sizin bir viraja gelmek üzere olduğunuzdan navigasyon sayesinde haberdar olan vites kutunuz ve motorunuz derin bir nefes alıp viraja en etkin şekilde girmeniz ve çıkmanız için hazır bekleyecek.

    Her şey ortada; F56 kasa değiştirmekten çok daha fazlası ve Mini her şeyiyle sıfırdan tasarlanmış.

    kaynak: http://www.bmwblog.com/2013/09/30/mi...gines-details/
Hazırlanıyor...
X