Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
2.0 bence dayanıklılık olarak düşünülmüştür. Sonuçta 1.6 T 190 bg bir araç ile 2.0 190 bg bir aracın motor ömrü olmaz. Portakalı ne kadar çok sıkarsan o kadar çabuk suyu biter. Avrupa pazarında emisyona göre vergilendirme yapılıyor. Tahminimce emisyonu düşük bir araç olacak. Yeni gelecek vergi sistemi ile de hak ettiği vergi dilimine girecektir. NE kadar çevreyi kirletiyorsan o kadar vergi vereceğiz 100 cell catla muayeneye girenler de bir daha düşünecek
Gerci simdi aklima geldi abi bu konusmalar MTV icin degil mi? Otv de degisecek mi? Yoksa MTV guncellemesi kurtarmaz yani arabayi alirken 20-30 bin lira fazla vermek gerekecekse yilda 1.5 lira koymaz heralde
Gerci simdi aklima geldi abi bu konusmalar MTV icin degil mi? Otv de degisecek mi? Yoksa MTV guncellemesi kurtarmaz yani arabayi alirken 20-30 bin lira fazla vermek gerekecekse yilda 1.5 lira koymaz heralde
Son konusmalar emisyon esasına döneceğimizi gösteriyor bakalım o zaman 2.0 motorla 320edynamics 1.6 turbo BMWden daha cok vergi verir miyiz?
Gerci simdi aklima geldi abi bu konusmalar MTV icin degil mi? Otv de degisecek mi? Yoksa MTV guncellemesi kurtarmaz yani arabayi alirken 20-30 bin lira fazla vermek gerekecekse yilda 1.5 lira koymaz heralde
Eline Sağlık Evrim,Benimde yorum sanırım olumsuz olucak çünkü,bir kere hacimden dolayı vergi açısından zaten dilimiz yanıyor bu ilk gözle görünen dezavantaj,İkincisi ise (yanlış anlamadıysam eğer) madem hacim var neden 192 hp ve 280 Nm torklarda geziniyor.Ewet bu o genel dediğimiz,sadece ihtiyaç doğrultusunda kullanan mini sahipleri için yeterli olabilir belki kabul ama,ben bizim gibilerini yani aracında modifiye ye giden arkadaşlar için, oldukça düşük değerler demekten kendimi alamıyorum.Sanırım hedef kitlelerini belirlerken Türkiyeyi bu gruba dahil etmemişler...Aracı alırsın binersin zevk meselesi ona lafım yok,ama bir şeyler yapayım daha iyisi olsun, gitsin diyorsan;yazılım,altyapı parçaları baya bir masraf bizler için ki,görsel değişikliğe gidilmek için yapılacak masrafları hiç söylemiyorum bile
BMW grubu dahil bütün markalar max1.6 motordan beygirler almaya calısırken MINI neden geriye dönüş yapıp 2.0 motorla cıkıyor, ülkemizdeki vergi dilimleri bu aracın satışını ciddi sıkıntıya sokacaktır ve büyük ihtimal de satışı riskli oldğundan Borusan dizelleri nasıl bu kadar geç getirdiyse ve 2.0 dizel cooper s leri getirmediyse bunu da ya çok geç ya da hiç getirmeyecektir, acıkcası MINI ye de vereceğimiz paranın bir limiti var sonucta o limiti aşınca gayet güzel opsyonlar ortaya cıkıyor baska markalarda.
Mini Cooper S F56 2 litrelik turbo beslemeli 4 silindirli BMW B48 kodlu motoruyla 192hp güce ve 280N/m torka sahip olacak.
3 silindirli BMW B38 kodlu turbo beslemeli Mini Cooper motoruysa 136hp ve 1.250 rpm den itibaren 220N/m güç üretecek.
Yine 3 silindirli BMW B37 kodlu turbo dizel motor seçeneği de 116hp ve 270N/m ile geliyor. Bu arada yeniden tasarlanmış dizel motorun iç basıncının 2000 bar olduğu da bilgiler arasında.
Motorlarla ilgili daha fazla detayı yazının sonundaki kaynaktan okuyabilirsiniz.
Yeni Minilerde şaside ciddi değişiklikler mevcut ve bunun çok daha sportif bir sürüşe yol açacağı söyleniyor. Aslında tamamen baştan tasarlandığı söylenen şasiyle yine yeniden bir efsane yaratacaklarını düşünüyorum.
3 farklı sertlik ve yükseklik ayarıyla F56 Mini Cooperlarınızın amortisörlerine tek düğmeyle müdahale edebileceksiniz! Toprak/bozuk yollar için yerden yüksek ve yumuşak bir ayar seçebilecekken, otobanda/ülkemizin nokta hatasız pürüzsüz asfalt yollarında yere yaklaşıp taş gibi bir süspansiyonla gezebileceksiniz.
Navigasyon destekli otomatik vites sayesinde gittiğiniz yollara (çok virajlı yollardaki sık sık değiştirme ihtiyacı veya dümdüz otobandaki daha sakin vites geçişleriyle) ve sürüş tarzınıza göre vites değiştirme hızı ayarlanarak değişik bir sürüş deneyimi sunulacak. Sizin bir viraja gelmek üzere olduğunuzdan navigasyon sayesinde haberdar olan vites kutunuz ve motorunuz derin bir nefes alıp viraja en etkin şekilde girmeniz ve çıkmanız için hazır bekleyecek.
Her şey ortada; F56 kasa değiştirmekten çok daha fazlası ve Mini her şeyiyle sıfırdan tasarlanmış.
Bir yorum yaz: