Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

F56 Teknik Detaylar

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • OGZ59
    yanıtladı
    Sese bak ya DSG scirocco tt sesi gibi aynı mini bence özelliğini kaybediyor git gide.

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Video'dan bir kare..
    Ekran Resmi 2013-11-20 15.38.26.pngEkran Resmi 2013-11-20 15.38.06.png

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    2.0 suanki vergi politikasiyla ulkemizde sacma. Umutlarimiz sene basina tasindi

    192 hp'nin 0-100 hizlanmasi ise harika

    HK @ Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • AYDIN
    yanıtladı
    Ve beklenen veriler geldi Önceden de söylediğim gibi araç 2.0 ama emisyon 146 gramdan 133 grama düşmüş manuelde. Yurt dışında düşük vergi demek oluyor. Bu arada yakıt tüketimi 2.0'a göre inanılmaz olmuş

    Nennleistung/Nenndrehzahl 141/192/4700 - 6000 kW/PS/1/min
    Max. Drehmoment/Drehzahl 280/1250 Nm/1/min
    Beschleunigung 0 – 100 km/h 6,8 [6,7] s
    Höchstgeschwindigkeit 235 [233] km/h
    Elast. (5. Gang) / 6,4 s
    Innerorts 7,6 [6,8] l/100km
    Ausserorts 4,6 [4,4] l/100km
    Kombiniert 5,7 [5,2] l/100 km
    CO2-Emissionen kombiniert 133 [122] g/km
    Leergewicht (DIN/EU) 1160 [1175] / 1235 [1250]
    Zulässiges Gesamtgewicht 1640 [1655] kg
    Zulässige Dachlast 60 kg
    Gepäckraumvolumen 211 l
    Tankinhalt ca. 44 l
    Abmessungen (L x B x H) 3850 x 1727 x 1414 (*1415) mm
    Basispreis 23.800 €
    *Mit Roof Fin

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı MCS tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    [ATTACH=CONFIG]2607[/ATTACH]

    başkada yorum yapmiyim
    İlahi Mertcan

    Bir yorum yaz:


  • MCS
    yanıtladı
    999788_192986787572825_517993182_n.jpg

    başkada yorum yapmiyim

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı Fatih V. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bugünden itibaren birçok teknik detay aydınlanacak gibi.
    Hayırlısı diyelim heyecanla bekliyoruz Ben F56nın arkasını cok begendim , ön farlar da guzel ama tampona alısmak biraz zaman alacak sanırım. Bu arada içi bayaa guzel olmus diyebilirim özellikle benzin göstergesi efsane olmus

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    R56 lar tavan yapıcak bence F56 dan sonra 2.0 ne ya 1.6 candır

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Bugünden itibaren birçok teknik detay aydınlanacak gibi.

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Baran'cim katiliyorum sana. Yine de beklemiyor degilim:




    35KES99 via Tapatalk on Galaxy Note 2

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Şimdi yeni bir dedikodu söyliyim o zaman; Bizim vergi sistemimiz Dizel-Benzinli ve Motor gücü kriterlerini içerecek biraz hibrit bir vergilendirme olacak diyenler var.
    Kısacası kullanacağınız araç 2000 motor olsa bile düşük emisyon üretimi olduğunu farz ederek konuşuyorum ki yine çok vergi ödeyeceksiniz. Zaten teknik olarak 2.0 litrelik motorun 1.6 litrelik motora oranla daha az CO2 üretmesi çok çok çok zor. Haa derseniz 1.6 mı 2.0 mı kesinlikle motor ömrü konusunda 2.0 daha dayanıklı olacaktır. Ama 2.000 cc ye geçip mini kullanacak arkadaşa madalya takmak lazım. O noktaya çıkınca çok deli bir dünya başlıyor çünkü. Bence bu yeni JCW modifiyeye çok açık ve limitleri zorlayabilecek(üst sınıfları geçebilecek) bir araç olmalı ki otomobil manyakları tarafından tercih edilsin.
    Şahsi fikrim bu 2.0 litrelik motorun oynamaya çok açık olacağı limitlerin çok zorlanacağı bir araç planlanmış.
    Ancak bütün dünyada düşük hacimli turbo beslemeli hibrit araç furyası başlamışken 2.0 litrelik Miniyi kaç kişi tercih eder bunu da bilemiyorum, hayır sadece Türkiye değil Dünya'da da bu konuda ciddi bir hassasiyet var, insanlar artık daha yeşil araç istiyorlar. Devlet teşvikleri söz konusu, bakın direk Amerikan hükümeti green motorlara kredi veriyor. Tesla markası bu senenin en çok devlet teşviği alan markası oldu. Uzun lafın kısası elbette Mini'nin bildiği birşeyler vardır ama 2.0 litre bu kumarı oynamak için çok tehlikeli.

    Ek bilgi; Mesela bakın Honda'nın yeni açıkladığı consept tasarın 660 cc 64 beygirlik bir araç olacak. S660 kod adıyla açıklandı.
    En son düzenleyen brnx2; 31-10-13, 19:27.

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Oncelikle Evrim, eline saglik.. Telefondan girdiğim icin kaynagini inceleyemedim.
    Ama
    Teknolojik gelismeler guzel olsa da su an bana gereksiz gozukuyor (kullandikca belki ihtiyac duyariz).
    2 litrelik motor gecicidir diye tahmin ediyorum. Alen'in dedigi gibi BMW grubu TR'ye once buyuk hacimlileri getirip ufaklari sonraya sakliyor ki yeni kasa meraklilari hemen alip bol bol para versin. Sonra ufak ve dizel motorlari getiriyorlar (en yakin ornek Evoque).
    5 Serisi bile 1.6 motorla getirilmeye baslanmisken 2 litre gecici olacaktir diye tahmin ediyorum.
    Alen'in dedigi gibi, MINI'yi seviyorum ama 2 litrelik vergi diliminde aramiz bozulur
    Karbon salinimina gore vergi verecegiz belki ama bu tahminimce (en azindan muayene gecerliligi bitinceye kadar) fabrika verisine gore olacaktir. Her araci vergiden once muayeneye sokmak anlamsiz, zaman kaybi ve masraf olur (gerci hukumet sever para gelsin..)
    Sasiyi neye gore degistirdiler bilmiyorum. Aklima ProDrive'in Subaru takiminin ralliden cekildikten sonraki aciklamasi geldi. "Ralli'ye en uygun arabayi ariyorduk. Uzun sure 3 araba arasinda kaldik ve sonunda en dogru aracin MINI Countryman oldugunu anladik" gibisinden bir cumleydi. Burdan yola cikarak guncel hothatch ve CM arasinda bir oranla uretmis olabilirler.

    35KES99 via Tapatalk on Galaxy Note 2

    Bir yorum yaz:


  • AYDIN
    yanıtladı
    Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Zaten MINI'nin bi MINIMALISM olarak nitelendirdigi bi emisyon akimi yok muydu ? Neden zorluyor sansini ?
    Aslında emisyonu etkileyen 2 faktör var (araç aynı gibi düşünerek ağırlığını ve aerodinamiyi katmazsak). Birincisi yakıt tüketimi, ikincisi yanmada ki verimlilik. Her geçen sene 2 tarafta da iyileştirmeler oluyor. 2005 'de görücüye çıkmış bir motor aslında mevcuttaki ünite. Yeni motorda daha fazla güç olmasına rağmen muhtemelen daha düşük emisyon rakamları olacaktır. Arada 8 - 9 senelik teknoloji farkı olacaktır. 2.0 motor ile düşük devirler daha kuvvetli olacaktır ve 8 ileri şanzıman ile şehirler arası yolda yakıt tüketimi daha düşük çıkacaktır.

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Zaten MINI'nin bi MINIMALISM olarak nitelendirdigi bi emisyon akimi yok muydu ? Neden zorluyor sansini ?

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X