kıyaslama hor görme ve buna benzer davranışlar bizlerin içlerinde kesinlikle yoktur ki bunun olmadığınıda pazar günki toplanmamızda herkesin gözlerinin önüne serdik muradım. Arada birbirimizi azıcıkta yanlış anlamalarımız olacak bunlar işlerimizde okullarımızda evlerimizde heryerde olan şeylerdir normaldir.
(ne giovanniymiş arkadaş yaa. )

Bir yorum yaz: