Aslı siyah tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
01 CDU 01

pencereden bakiyim dedim, gunesin dogusu vs atistirirken iyi olurdu. Asagiya bir baktim benim arabanin etrafında birisi dolaniyor sagi solu kolacan ediyor. Hemen telefonu alip yakinimizdaki karakolun numarasini tuslamaya hazirlandim (hepinize tavsiyem ev ve isyerinize yakin karakollarin telefonunu ezberleyin.. 155'i aramaktan daha hizli oldugunu dusunuyorum).. Adam levyeyi benim yan arabaya sokar sokmaz aradim. Adam daha adresi duydugu anda yuzumu kapadi. Sonra redial tabi.. "siz mi kapadiniz, kesildi mi?" diye sordum. Ben kapadım dedi. Ok dedim. Kosarak 4. Kattan aşağıya indim ve 30 saniye sonra karakola 1.5 km mesafedeki evimin onune 3 ekip arabasi geldi.. Toplamda 2 dakikalik bir surecten bahsediyoruz. O zaman anladim neden suratima kapattiklarini
)





Bir yorum yaz: