Feci
http://www.cezmikalorifer.com/video/izle.php?id=719123
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
MINI Kazalı Halleri :(
Çöküş
X
-
Icim gitti gercekten. Ne ara almis ne ara kaza yapmis yaAslı Talha tarafından gönderilmiş Mesajı göster
Bir yorum yaz:
-
Ayrıca takla atıp tavandan ağaca vurdu diye biliyorum bu aracı. Olabilecek en kötü yerden darbe almasına rağmen gayet iyi bence.Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHellbender daki bu kaza yaklasık 3-4 ay önce olmustu, kazada kimseye birsey olmadı ama baska araba olsaydı daha kötü şeyler olurdu demislerdi.
Bir yorum yaz:
-
Hellbender daki bu kaza yaklasık 3-4 ay önce olmustu, kazada kimseye birsey olmadı ama baska araba olsaydı daha kötü şeyler olurdu demislerdi.Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterOfff bu da sabah sabah hic ic acici degil
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Mininin hazin sonu valla Allah hepimizi koruyor bence kutu kadar arabanın içinde
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiBu fotoyu bugün Facebook 'ta gördüm. Fotonun yorumlarında çok hararetli tartışmalar hala devam ediyo
Bir yorum yaz:
-
Offf bu da sabah sabah hic ic acici degilAslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster

SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Gecmis olsun, smdi gordum bende.. Takma kafaya cok, takinca daha kotu seylerde basa gelebilirdi. Bence ucuz atlatilmis
Bir yorum yaz:
-
Yapıldıktan sonra icim isinmazsa belki cooper s yaparım arabayi bakalım hayırlısı
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
sonucta arabanın şasesine gelmediğinden problem yok canın ister kaputu değiştirirsin olur biterAslı feritsafa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAynen ama kaputa dokunmayi hiç istemezdim
sadece tampon olsaydi sevindigim bi nazarlik olurdu
geçmiş olsun diyen herkeze teşekkür ederim herkez kazasiz belasiz sürer inşallah 
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Aynen ama kaputa dokunmayi hiç istemezdim
sadece tampon olsaydi sevindigim bi nazarlik olurdu
geçmiş olsun diyen herkeze teşekkür ederim herkez kazasiz belasiz sürer inşallah 
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Gecmis olsun nazarlık oldu diyeli mAslı feritsafa tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAynen suan islemler devam ediyor. Panelde kırılmış oda tamir oldu. Boyası bugün kurursa akşama alicam arabayi.
GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:


Bir yorum yaz: