
Aslı NDG tarafından gönderilmiş
Mesajı göster

heueheueheeh









heueheueheeh 
filtre şu arabaya yaptığım en doğru işlem gönül isterdi ki memnun kalmayayim satayım fakat çok memnunum 

inan benim gözüme o kadar batmiyordu ama keremin plaka güzel mesela o şekilde bişi yaptırabilirim
filtreyi okutamadik o gece bir buçuğa 
bizimki bugun arabayi aldi moturundan filtreyi calicaz hahahaha

heueheuheueheuh pekte yakisikli oldu


güzel mini...
yeni fotograflar cok yakinda


Bir yorum yaz: