Aslı ::lord_sarven:: tarafından gönderilmiş
Mesajı göster

Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Tamamen amblem iptali yapmaktan çok daha şık duruyor bence. Olay utanmak değil, utansam bu kadar uğraşmam zaten 
Aslı NDG tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
görüyorum görüyorummm oralarda bir yerlerde krom yerler varrr 
Ps: bu arada öyle iddialı demiş NDG eşi benzeri olmayan diye, onun sebebi de şu ki millet direk kaplatıp ya da plasti dip ile baştan aşağı siyah yapıyor fakat orjinali siyah boya olup kalan her yeri Siyaha çeviren daha nadir insan var onun da keyfi başka


Bir yorum yaz: