Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
34 DC 6375 // Black S
Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
-
Misafir cevap verdiilk fotoda sagdaki austin mini sizinmidir?
-
Misafir cevap verdişeritlerle çok güsel olmus güle güle kullan
Bir yorum yaz:
-
cook yakisikli olacak cok kizin canini yakacak kerataAslı c.A.n tarafından gönderilmiş Mesajı gösterZaten kesin küs karşılayacak beni ama şu bayram sürecinden sonra ona çok güzel sürprizler var o yüzden mutlu sonla biter bu hikaye
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
Zaten kesin küs karşılayacak beni ama şu bayram sürecinden sonra ona çok güzel sürprizler var o yüzden mutlu sonla biter bu hikayeAslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı gösterkerata kusecek bize can
ahahahah
kendimizi cok iyi affeeettirecegimize inaniyorum
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
kerata kusecek bize canAslı c.A.n tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHerkese iyi dilekleri için çok teşekkürler arkadaşlar
Tapatalk 2 ile HTC One X cihazımdan gönderildi
ahahahah
kendimizi cok iyi affeeettirecegimize inaniyorum
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiÇok güzel bir MINI daha. Let's MINI. Be MINI.
Bir yorum yaz:
-
Herkese iyi dilekleri için çok teşekkürler arkadaşlar
Tapatalk 2 ile HTC One X cihazımdan gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Yorumsuz ...Aslı kramp tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGönül isterdi ki bizim de senin gibi hayatımızı internette geçirebilecek vaktimiz olsa ama hayat kolay kazanılmıyor malesef...
Bir yorum yaz:
-
Gönül isterdi ki bizim de senin gibi hayatımızı internette geçirebilecek vaktimiz olsa ama hayat kolay kazanılmıyor malesef...
Bir yorum yaz:
-
bugunu tarihe gecirin yigit foruma girmis yetmesmis gibi yorum yazmisAslı kramp tarafından gönderilmiş Mesajı gösterkazasız belasız kullan maaşallah
tebrikler 
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
kizim boyle seyler deme Baran kiskancak sonra gece yarisi mesaj atacak bana hauahuahauahauAslı Berna tarafından gönderilmiş Mesajı gösterCan araban fotograflardan cok daha iyi duruyor kim çektiyse iyi cekememis
saka bir yana kısa bir mesafe olsada binme şerefine nail oldum eminim ki kullanmak cok daha keyiflidir
kazasiz sürüşler diliyorum
P.S. NDG seviyorum seni bunu bil yeter
ayricaa ben gayet guzel fotografladim oyle demee yea! adam yoksa garajda arabasini sergileyemeyecekti! ki bu ois hali temizken ceksek ayna gorevi ustlenecek
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Bir yorum yaz:
-
Misafir cevap verdiCan araban fotograflardan cok daha iyi duruyor kim çektiyse iyi cekememis
saka bir yana kısa bir mesafe olsada binme şerefine nail oldum eminim ki kullanmak cok daha keyiflidir
kazasiz sürüşler diliyorum
P.S. NDG seviyorum seni bunu bil yeter
Bir yorum yaz:


Bir yorum yaz: