Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

34 DC 6375 // Black S

Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Melih Özlem
    yanıtladı
    Aslı c.A.n tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Teşekkürler Melih henüz tam hayranı görmüş değilim ama yakında görmeyi umut ediyorum. Montajı yapıldı fakat ufak bir pürüz var onun halledilmesini bekliyorum
    Bende yaptırdım sistem, yardımcı olabileceğim birşey varsa seve seve Ben kapılara girmedim gerçi bir bass, bir amfi bağladım

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    O pürüzler hiç bitmez hayatımızda emin ol
    Bitse zaten biz neden bunları yapalım abi dimi? hem zevk hem uğraş hem stres işte hepsi gerekli bünyeye

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Solmayan Turuncu parklar bi harika!

    ses sistemi backstage goruntuler.. v2
    Eklenen Dosyalar

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    O pürüzler hiç bitmez hayatımızda emin ol

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Aslı Melih Özlem tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Müzik sistemi gerçekten olmazsa olmaz birşey benim için hayırlı olsun
    Teşekkürler Melih henüz tam hayranı görmüş değilim ama yakında görmeyi umut ediyorum. Montajı yapıldı fakat ufak bir pürüz var onun halledilmesini bekliyorum

    Bir yorum yaz:


  • Melih Özlem
    yanıtladı
    Müzik sistemi gerçekten olmazsa olmaz birşey benim için hayırlı olsun

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı c.A.n tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Wow! NDG hızlı çıkmış fotoları falan koymuş hemen

    Abi teşekkürler, elden geldiği kadar yapıyoruz zevkimize göre bir şeyler işte

    Çok yakında güzel bir sürpriz daha yapıcam kısmetse
    Biraz backstage calisayim

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Wow! NDG hızlı çıkmış fotoları falan koymuş hemen

    Abi teşekkürler, elden geldiği kadar yapıyoruz zevkimize göre bir şeyler işte

    Çok yakında güzel bir sürpriz daha yapıcam kısmetse

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Wuuuuu ndg uğraştığınıza değmiş,c.a.n 'ım güle güle kullan kardeşim tekrarrrrr

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    En son nsb44 Onur abiden alinan ses sitemi Can'nin arabaya monte edildi. Cokta iyi oldu cokta guzel oldu :thumbup:
    Eklenen Dosyalar

    Bir yorum yaz:


  • Melih Özlem
    yanıtladı
    Maşallah Allah kaza bela göstermesin

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Aslı Jcw izmir tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Advanlar orjinal mi Can?
    Öyle bir bütçe mümkün değil maalesef ama ben çok memnunum

    Aslı talha tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Masallah Can gule gule kullan

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Aslı FU4885 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kardeşim ben canlı da gördüm çok beğendim valla,
    Kazasız belasız tehlikesiz güle güle kullan
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Jantlar çok değiştiriyo arabayı + yönde maşallah diyelim nazara gelmesin .
    Hepinize çok teşekkürler

    Bir yorum yaz:


  • FU4885
    yanıtladı
    Kardeşim ben canlı da gördüm çok beğendim valla,
    Kazasız belasız tehlikesiz güle güle kullan

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Jantlar çok değiştiriyo arabayı + yönde maşallah diyelim nazara gelmesin .

    Bir yorum yaz:


  • Musty
    yanıtladı
    Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yaniyo di mi? :-)
    Aynen ...

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X