Aslı c.A.n tarafından gönderilmiş
Mesajı göster

Advanlari da ilana koy hangisi once giderse
Orijinallerin duruyor olmasi daha isine gelmez mi hem?Caddede goremezsin cunku ilk inmeyi denedigimde daha caddebostan sahilde bagladilar arabayi aldigimin 3. Gunu
Sonra 12 gun iskenderde yatti, bu pazar menini kaldirdim daha anadoluda cok gezmek nasip olmadi
Gazlariz denk gelirsek ama 0'dan kalkmam kimseyle, "tutunamiyorum" diye sarki soylemeye basliyorum zaten 2'de bile basinca 
Advanlari satalim advanlari
aklimda olsun 2 jant da, birilerine kismet edelim


Bir yorum yaz: