Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

34 DC 6375 // Black S

Çöküş
Bu konu kapatıldı.
X
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Tarik
    yanıtladı
    Aslı c.A.n tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Tarık,

    Arabayı son buluşmada gördüysen, yapacağım rötüşler vs yetişmedi. Bir kaç ufak dokunuş ile yetiştirmek istiyordum aslında fakat kısmet olmadı.

    Simsiyah yapmak için eğlenceli bir uğraş verdik, daha da devam edicem, bitmedi henüz

    Jantlara gelince; ben açıkçası beğeniyorum jantları fakat son zamanlarda benimde aklımda bir kaç farklı düşünce oluştu jantla ilgili. Al o zaman benim orijinal jantları ilan çıktık gördüğün üzere, al ya da aldır destek ol Kesin bir şey diyemem ama jant değişikliği olabilir. En kötü ihtimalle zaten mevcut jantlar ile devam ederse onlarda siyaha dönecek yakın zamanda belli olur.

    Teşekkürler yorumun için Bu arada ben seni ara sıra cadde de görüyor olabilir miyim? Hatta bir ara şanlık market ışıklardan beraber kalkmış olabilir miyiz?
    Son bulusmada gordum hep de sol arkadan gordum gibi hatirliyorum, önden tamponun lci oldugunu fark ederdim en azindan, forumda fotograflari gorunce benim isik yandi

    Advanlari da ilana koy hangisi once giderse Orijinallerin duruyor olmasi daha isine gelmez mi hem?

    Caddede goremezsin cunku ilk inmeyi denedigimde daha caddebostan sahilde bagladilar arabayi aldigimin 3. Gunu Sonra 12 gun iskenderde yatti, bu pazar menini kaldirdim daha anadoluda cok gezmek nasip olmadi Gazlariz denk gelirsek ama 0'dan kalkmam kimseyle, "tutunamiyorum" diye sarki soylemeye basliyorum zaten 2'de bile basinca

    Advanlari satalim advanlari aklimda olsun 2 jant da, birilerine kismet edelim

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Tarık,

    Arabayı son buluşmada gördüysen, yapacağım rötüşler vs yetişmedi. Bir kaç ufak dokunuş ile yetiştirmek istiyordum aslında fakat kısmet olmadı.

    Simsiyah yapmak için eğlenceli bir uğraş verdik, daha da devam edicem, bitmedi henüz

    Jantlara gelince; ben açıkçası beğeniyorum jantları fakat son zamanlarda benimde aklımda bir kaç farklı düşünce oluştu jantla ilgili. Al o zaman benim orijinal jantları ilan çıktık gördüğün üzere, al ya da aldır destek ol Kesin bir şey diyemem ama jant değişikliği olabilir. En kötü ihtimalle zaten mevcut jantlar ile devam ederse onlarda siyaha dönecek yakın zamanda belli olur.

    Teşekkürler yorumun için Bu arada ben seni ara sıra cadde de görüyor olabilir miyim? Hatta bir ara şanlık market ışıklardan beraber kalkmış olabilir miyiz?

    Bir yorum yaz:


  • Tarik
    yanıtladı
    34 DC 6375 // Black S

    Valla itiraf edeyim ben senin arabayı 2007 falan sandım canli gordugumde, tek sebebi de jantlar Genel olarak arac gayet guzel hatta simsiyah olmasi cok asil ve şık duruyor ama bu jantlar MINI'ni cok eski gosteriyor bence, hem cok şık bir model degil hem gozumuz cok alisti diye dusunuyorum ben

    Şimdi 2011 LCi ve simsiyah haliyle farkli bir jantla cok hosuma gitti dusununce

    Kazasiz belasiz kullan hazir satmaktan vazgecip biniyorken jantlara bir guzellik yapma zamanidir bence

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Tadinda basiklik gunceli :P

    Bir yorum yaz:


  • clv2lGl
    yanıtladı
    Kardeşim senin arabanı satman, yeni doğurmuş annenin çocuğunu cami avlusuna bırakması gibi birşey. Mecburiyet diye birşey söz konusu değil, kaçıştır bu Sen bu aslan için mücadele etmezsen, hiç bir aracı haketmiyorsundur benim görüşüm Ne duygusala bağladım be

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Can sen haftasonu karşıya geç ben seni gaza getireyim:=)
    Sakın yanlış bir hareket yapma, Mininin anahtarını sakince masaya koy, benimle görüşmeden karar verme
    Kısacası satma Miniyi en azından bir süre daha... Keyfini çıkar, çok güzel araban yahu

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı c.A.n tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kötü bir şey demedim ki abi, sadece satmaktan vazgeçtim üzerine getirip birde hatasını düzelttiriyorum dönüşte de basa basa tadını çıkarmak istiyorum ha baktım hala naz niyaz yapıyor, o zaman benimde yapabileceğim bir şey yok. Ha tamam ben çok mükemmel baktığımı iddia etmiyorum ama onu da bu kapkara hali ile kimse benim kadar sevemez
    hadi lan bence cok seviyorum keratayi

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Aslı WISHMAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Seni Baranx'a havale ediyorum CAN
    Kötü bir şey demedim ki abi, sadece satmaktan vazgeçtim üzerine getirip birde hatasını düzelttiriyorum dönüşte de basa basa tadını çıkarmak istiyorum ha baktım hala naz niyaz yapıyor, o zaman benimde yapabileceğim bir şey yok. Ha tamam ben çok mükemmel baktığımı iddia etmiyorum ama onu da bu kapkara hali ile kimse benim kadar sevemez

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aslı c.A.n tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    AYN Auto'ya ulaştık çok şükür, düzelip moralimizin yerine gelmesini temenni ediyoruz ikimizde. Burdan sağlam çıkarsak dönüşte Meguirs Maltepe'ye arınmaya gidiyoruz, bekleriz düzelmezse de Kartal Oto Pazar'da bulabilirsiniz kendisini
    Seni Baranx'a havale ediyorum CAN

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    AYN Auto'ya ulaştık çok şükür, düzelip moralimizin yerine gelmesini temenni ediyoruz ikimizde. Burdan sağlam çıkarsak dönüşte Meguirs Maltepe'ye arınmaya gidiyoruz, bekleriz düzelmezse de Kartal Oto Pazar'da bulabilirsiniz kendisini

    Bir yorum yaz:


  • minislc
    yanıtladı
    Insallah hersey istedigin gibi olur

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Aslı brnx2 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Can, dün yoktum ama sen deli misin kardeşim? Satılır mı o araba, git kendine başka heyecan bul.
    O miniyi sana sattırmam dün yemekte olsam bir gözünü morartırdım
    Abi zaten dün sen olsan gecenin başında ikna olur yemekte açıklardım herhalde satmıyorum diye ama yoksun diye rötarlı oldu biraz

    Aslı minislc tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    kararınıza sevindim dünkü buluşmaya gelmeseydiniz fikriniz değişmezdi diye tahmin ediyorum
    Teşekkürler, evet öyle gerçekten. Gitmesem değişirdi sanırım her şey. Bakalım yarında önemli bir gün olacak

    Bir yorum yaz:


  • minislc
    yanıtladı
    kararınıza sevindim dünkü buluşmaya gelmeseydiniz fikriniz değişmezdi diye tahmin ediyorum

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Can, dün yoktum ama sen deli misin kardeşim? Satılır mı o araba, git kendine başka heyecan bul.
    O miniyi sana sattırmam dün yemekte olsam bir gözünü morartırdım

    Bir yorum yaz:


  • c.A.n
    yanıtladı
    Aslı Ozanbalta tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Oh ya akli basina geldi cocugun bu bulusmalar olmasa ben hala dizele biniyor olurdum
    Aynen öyle ya, durup düşününce yok yere vicdan azabı çektim pişmanlık duydum falan bak şuan normalim yine ama buluşma olunca gaza geldim ilanı sildim

    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ahuhauha Can Alen abi resmen beyin yıkadı derken cok nazik kelimelerle ifade etmissin durumu :P
    Saygımız var yahu, yoksa evet tam olarak aklından geçeni uyguladın

    Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    ee şimdi z4 nası alcaz kanka ? iyi etmişin araban stock olsa canın sıkılınca yine alırsın derdimde bukadar uğraştıktan sonra , hele bide alanın bune böyle simsiyah diyip söktüğünü falan düşünsene
    z4 şuan ki kasa ucuzlayınca alıcaz kanka siyah sevmeyen benim arabayı almasın zaten bi zahmet

    Aslı Melih Özlem tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bende sevindim gerçekten en hayırlısı bu şekilde Jcw body kit bekler blackout Maşallah
    Uzun vadede olabilir, yakın gelecekte gözükmüyor

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X