Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Sent from my iPhone using Tapatalk

hayırlı uğurlu kazasız belasız cezasız olsun diycem ama açtığın her başlığa bunu yazmaya başladım lannn
s2k cabrio r53s r56 r56 gp works laa yeter laa bi durun yok mu senin yaa 
artik bunda duruyorum daha bisey almak yok
hayırlı uğurlu kazasız belasız cezasız olsun diycem ama açtığın her başlığa bunu yazmaya başladım lannn
s2k cabrio r53s r56 r56 gp works laa yeter laa bi durun yok mu senin yaa
Kazasız belasız.
Kazasız belasız.





benim de ne zamandir kafamdaydi sonunda oldu cok mutlu oldum 


kazasiz belasiz kolleksiyonlar 


Bir yorum yaz: