Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
turkiyede de bitane alabilirim diye umuyorum 
turkiyede de bitane alabilirim diye umuyorum

hihihihiihi


hihihihiihi


bu arada ndg den arabamin renginin astro black oldugunu ogrendim bugun carbon black degilmis hahaha 



tesekkur ederim

ama ... Hahahah

Bir yorum yaz: