Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

35 KMN 68 Giovanni

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • NDG
    yanıtladı
    Aslı 4eva tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Sen wish in r50 yi al bende benim r51 le geleyim. Asfaltlara gelinlik giydirelim mi basgan?

    YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..
    Wishin r50si demeyelim lutfen onun bir adi var Giovanni
    Aliniyor sonra deli dehset tripler atabiliyor..

    SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    şu anki setupla bile r50 yi cok iyi tanıyan ve kullanan biri olarak pisste size güzel bir derece cıkartırım Talibim
    Sen wish in r50 yi al bende benim r51 le geleyim. Asfaltlara gelinlik giydirelim mi basgan?

    YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    şu anki setupla bile r50 yi cok iyi tanıyan ve kullanan biri olarak pisste size güzel bir derece cıkartırım Talibim
    Unutmussundur... Simdi yari yolda inipte 'gitmiyo bu' deyip kapiyi carpmak ta var...!!! Korkarim ben... :-)

    P.S: Kardesim azicik da kendi MINI'ne bin, az km az km, olmuyo bole... Laf oluyo sonra... (en basta ben...)

    Wishmezaramigoturcezkardesderman

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bobinlerin degismesi iyi oldu. Neredeyse benimle yasitti bobinler.
    Msd veya OEM farkini suan anlamamiz zor ancak ben msd fanatigi olarak, iyi bir is yaptigini dusunuyorum abi.
    Yuruyen dolu dolu oldu. Amortisor veya yay degisikligiyle pist eglencesi yapip Gio'yu biraz zorlamamiz lazim sanki

    Cravenspeed den haber ver sen Bugun benimkide takiliyor Insallah
    şu anki setupla bile r50 yi cok iyi tanıyan ve kullanan biri olarak pisste size güzel bir derece cıkartırım Talibim

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bobinlerin degismesi iyi oldu. Neredeyse benimle yasitti bobinler.
    Msd veya OEM farkini suan anlamamiz zor ancak ben msd fanatigi olarak, iyi bir is yaptigini dusunuyorum abi.
    Yuruyen dolu dolu oldu. Amortisor veya yay degisikligiyle pist eglencesi yapip Gio'yu biraz zorlamamiz lazim sanki

    Cravenspeed den haber ver sen Bugun benimkide takiliyor Insallah
    Eee, bizde 'custom' yaptirtmistik ya shortshifter!! O zamanlar yurtdisi getirmeyi dusunmedigimizden R50 icin bulamamistik. Vites kolu assagidan kesildi, 1,2 cm uzatildi. (Craven 1,5 cm civari uzatir.) Kendimize gore vites aralarini kisaltmistik.
    Note: R50/53 ler ile R56 larin vites kollarinda farklilik vardir, birbirine uymaz maalesef.

    O zaman yine Yusuf'un hunerli elleri degmisti. Cubuk uzayinca onu korumak icin (altindan ekzost korumasi gecer.) eski bir xenon'un arka kapagindan ona kap yapmisti korumaya surtmesin diye.

    Esas sen kiskan, el freni tutamagimizi craven yaptik, once kendimle bile dalga gecmistim bir tutamaga bu kadar harcama diye amma takinca gercekten yahsi oldu. Dank diye kendini gosteriyor.

    Wishbokpusuradamiman

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Bobinlerin degismesi iyi oldu. Neredeyse benimle yasitti bobinler.
    Msd veya OEM farkini suan anlamamiz zor ancak ben msd fanatigi olarak, iyi bir is yaptigini dusunuyorum abi.
    Yuruyen dolu dolu oldu. Amortisor veya yay degisikligiyle pist eglencesi yapip Gio'yu biraz zorlamamiz lazim sanki

    Cravenspeed den haber ver sen Bugun benimkide takiliyor Insallah

    Bir yorum yaz:


  • batubility
    yanıtladı
    Aslı 4eva tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ayvalikta inceledimde bu arac bi acayip dostum bagajda koca bi dj kabini ve plastik bi haydar, arka koltuklar sokulmus, orda envai cesit hoparlorler vs. Koltuklar gp koltugu, yan camda cilgin ikonlar falan, kaputun altinda gergiler, arabanin heryani gergi dolu. Sen ne gergin bi adamsin yea

    YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..
    Anilin kalemi sabah terapisi geliyo kaninda editorluk var 😄😄😄😄


    34 BE 1968

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Tesekkur 4eva

    P.S: Bunca yil ustume yapisan naïf kibarligin arkasindaki gergin hissiyatimi bu sekilde disa vurdum...

    Wishsesefektikorkmazcakarman

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Gercekten cok az arabada bulunur özelliklere sahip oldu gio 41 kere masallah
    Xie xie Admin'im...

    P.S: Ahh su 41 ahh!!!!

    Wish

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Ayvalikta inceledimde bu arac bi acayip dostum bagajda koca bi dj kabini ve plastik bi haydar, arka koltuklar sokulmus, orda envai cesit hoparlorler vs. Koltuklar gp koltugu, yan camda cilgin ikonlar falan, kaputun altinda gergiler, arabanin heryani gergi dolu. Sen ne gergin bi adamsin yea

    YC 505 the yellow swap. all4 VTEC supercharged twinturbo Dyno 300 hp, tek tuşla Lambo bodykit, Ecufast 'in dibi, Sarı şimşek, Nişantaşı güzeli, bebeğim aşkımmm..

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Gercekten cok az arabada bulunur özelliklere sahip oldu gio 41 kere masallah

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı


    16" gio orj.jantlar ile





    17" gio oz ultra lar

    😎😎

    34NSC46
    Eklenen Dosyalar

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Murat abey aracin yasi gelmis degismesi gereken tum parcalarini dahafa iyileri ile degiserek isin parasal kismini ikinci plana atarak gioyu daha saglam yere basar hale getirdin son dakika golu olarak gio dan bi parcada ben yuklendim hatira olarak bagladim aracima omp yi cubuklari powerflexleri ve diger parcalari msd leri gule gule kullan abey hepsinde dogru kararlar verdin

    34NSC46

    Bir yorum yaz:


  • WISHMAN
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Murat abi son taktigimiz, kamber viraj demiri kule gergisi ve hafif jantlarindan sonra yorumlarin nedir acaba ?
    Selam;

    Kule gergisi; tabiiki Giovanni'yi customize yaparken farkli bir kulvarda yurudugumden cok fazla hiz ile ilgili olmadigimi biliyorsunuz. Kule gergisi tabiiki benim icin de bir vazgecilmez. Ama benim sinirlarim icin Alutech veya OMP gergi arasinda pek bir fark yok. Alutech Giovanni'ni kaputu daha basik oldugu icin azicik kanirtma yapiyordu, bu durum OMP ile cozuldu. Hem Yekta'dan bir hatira gibi dusunuyorum. Hem de kirmizi olmasi bana 'imijinatif' bir +10 HP kazandirdi. (tesekkurler Ilbantekinler'in dokunuslarina)

    Kamber; Cok istedigim bir parca idi. Malum coil icin hala dusuncelerim oldugu icin standart suspansiyona yapilabilecek en uygun secenekti. Tabii yine dusuncelerimiz vardi bu konuda aracimin yuksek olmasi, on tarafa verilecek kamber sonrasi tekerlekleri kirik gibi gosterebilirdi. Ama Hunter'da onlarin tavsiyesi ile verdigimiz -1.40 aci ne kotu durdu, ne de kirik gosterdi.

    Tabii esas konu kamber ise yaradi mi? Burda problem su an Gio'nun ustunde OZ'larin olmamasi. Ben cok hizli olmasam da bazen donuslerde az biraz Gio'yu zorluyom. Bilirsiniz hepimizin favori noktalari vardir, giris cikislarini bildiginiz, aracinizi ne kadar zorlayacaginizi test edebileceginiz. Iste o virajlardan birinde genelde on taraftan az bir savrulma yasiyordum. Bakalim onumuzdeki yaz kamberlerimiz ve OZ takimlarimiz ile buradan nasil bir sonuc alacagiz. Ben de merak ediyorum.

    Unuttugun bir kisim var. On duzen takozlari da degistirdik. Powerflex taktik. Buna da yorumum. Evladiyelik oldu, ama sizlerinsoyledigi gibi azicik daha sertlesti. Itirazim yok. Ses olmasinda, varsin sertlessin.

    Ve MSD; atesleme konusunda yine bir cogunuz gibi cook cook fazlasina ihtiyacim yok. Ama atesleme bobinim 10 yasini doldurmustu. E bu durumda MSD ile degistirmek daha iyi oldu. Tabii kablolariyla birlikte. Sonuc, dusuk devirlerde daha az aksiran-oksuren bir motor. Kirmizilardan +5 HP.

    P.S: Ayricana hayalimde ince yanak ve 17 incte kamberin, su anki kalin yanak ve 16 ince gore daha guzel duracagini dusunuyorum.

    Overall summery; mutluyum. Giovanni bana yeterince fazla geliyor son spectlerden sonra.

    Wishman
    En son düzenleyen WISHMAN; 12-02-14, 17:30.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Murat abi son taktigimiz, kamber viraj demiri kule gergisi ve hafif jantlarindan sonra yorumlarin nedir acaba ?

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X