araç açısından da hayırlı oldu, kıymetini bilip hakkını verecek birinde 
Kazasız belasız...
araç açısından da hayırlı oldu, kıymetini bilip hakkını verecek birinde 



Hardcore girdin damardan
güle güle kullan!
Teşekkürler kardesim



, almadan gelme diye kafamı şişiren Hulki ve Mert'e, Antalya'da hakkını ödeyemeceğim şekilde bana destek çıkan, yardımseverliğiyle ve dostluğuyla yardımını esirgemeyen NHT39 Nihat'a çok teşekkürler







Bir yorum yaz: