Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Mini Cooper S R53 GP 0483 - 34 JET 01
Çöküş
X
-
Misafir cevap verdiHayirli olsun, masallah
Bir yorum yaz:
-
Normal paslanmaz yaniAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterOnumu diom la malzemesi ne yani
paslanmaz mi titanium mu ahsap mi ne 

Titanium yazmış eski sahibi cok güldüm
Bir yorum yaz:
-
Tesekkur ederimAslı Sportline tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı olsun benimde sürekli aklımda olan bi araçtı, en azından yabancıya gitmemiş çok km yapmayın
ama fosil yapmaya niyetim yok gezicem vurucam kirbaci hahahha
Bir yorum yaz:
-
Onumu diom la malzemesi ne yaniAslı Luai tarafından gönderilmiş Mesajı gösterYok abi onlar uranyum
ya bunları kim söylüyor?
paslanmaz mi titanium mu ahsap mi ne
Bir yorum yaz:
-
Yok abi onlar uranyumAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterTitanium deil dimi bunlar Aren & Luai ?
ya bunları kim söylüyor?
Bir yorum yaz:
-
Hayırlı olsun benimde sürekli aklımda olan bi araçtı, en azından yabancıya gitmemiş çok km yapmayın
Bir yorum yaz:
-
Evet bende aynısı kulaniyorumAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterYok iyi headers bise demiyorum, bizim daha evvel yaptirdiklarimizda bunun replikasi sonucta... headers iste
sndemi bundan kullaniyorsun ?
Bir yorum yaz:
-
Kekutim RMW headrs ciddi iyidir
Hayırlı olsun kardeşime Allah kaza bela dert keder vermesin
Pazarlıksa bizim işimiz
Bir yorum yaz:
-
Yok iyi headers bise demiyorum, bizim daha evvel yaptirdiklarimizda bunun replikasi sonucta... headers isteAslı Luai tarafından gönderilmiş Mesajı gösterTmam kardeşim sen ne diyorsun öledir... Tekrar hayırlı olsun güle güle kulan.
sndemi bundan kullaniyorsun ?
Bir yorum yaz:
-
Tmam kardeşim sen ne diyorsun öledir... Tekrar hayırlı olsun güle güle kulan.
Bir yorum yaz:
-
Sagol kardesim benimAslı Yekta tarafından gönderilmiş Mesajı göstertekrar hayırlı olsun kanka
doğru yolu buldun yakışmış sanada
çok güzel araba aldın maşallah..
güle güle kazasız belasız günlerde kullan
Hiç sorma, orjinal Xenon'a çevirdik.. Aclıktan nefesim kokuyor simdi heheheAslı Yeşil R53 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayirli olsun kerem allah utandirmasin. Eski farlarida cok hosmus
Sağol abim.. Sende taktır şu diffuser'ı artıkAslı Jcw izmir tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAllah kaza bela ceza vermesin Kerem, kendi de plaka da cok guzel maasallah
Sağolasın Melihcim..Aslı Melih Özlem tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin Maşallah
Abim çok teşekkür ederim..Aslı murti mini tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKardeşim hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin araç 10 sana yakışır
))))
Bi özelliği yok bence be Luai, ayrıca headers parası vermekten kurtuldum işteAslı Luai tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı olsun Kekuti doğru yolu buldun hele RMW parçası üzerinde olması bam başka bişey...
Çok teşekkür ederim..
Artık sende paylaş BIG'ı yaw
Sağol abimAslı YAGCI tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayırlı olsun kardeşim...
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: