Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Mini Cooper S R53 GP 0483 - 34 JET 01

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • AYHAN
    yanıtladı
    Maşallah güle güle kullan Kerem .Hayırlı olsun .

    Bir yorum yaz:


  • MTK
    yanıtladı
    maşallah kazasız belasız ...

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Hayirli olsun, masallah

    Bir yorum yaz:


  • Luai
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Onumu diom la malzemesi ne yani paslanmaz mi titanium mu ahsap mi ne
    Normal paslanmaz yani

    Titanium yazmış eski sahibi cok güldüm

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı Sportline tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayırlı olsun benimde sürekli aklımda olan bi araçtı, en azından yabancıya gitmemiş çok km yapmayın
    Tesekkur ederim ama fosil yapmaya niyetim yok gezicem vurucam kirbaci hahahha

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı Luai tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yok abi onlar uranyum ya bunları kim söylüyor?
    Onumu diom la malzemesi ne yani paslanmaz mi titanium mu ahsap mi ne

    Bir yorum yaz:


  • Luai
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Titanium deil dimi bunlar Aren & Luai ?
    Yok abi onlar uranyum ya bunları kim söylüyor?

    Bir yorum yaz:


  • Sportline
    yanıtladı
    Hayırlı olsun benimde sürekli aklımda olan bi araçtı, en azından yabancıya gitmemiş çok km yapmayın

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Titanium deil dimi bunlar Aren & Luai ?

    Bir yorum yaz:


  • Luai
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yok iyi headers bise demiyorum, bizim daha evvel yaptirdiklarimizda bunun replikasi sonucta... headers iste sndemi bundan kullaniyorsun ?
    Evet bende aynısı kulaniyorum

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    yanıtladı
    Kekutim RMW headrs ciddi iyidir

    Hayırlı olsun kardeşime Allah kaza bela dert keder vermesin

    Pazarlıksa bizim işimiz

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı Luai tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Tmam kardeşim sen ne diyorsun öledir... Tekrar hayırlı olsun güle güle kulan.
    Yok iyi headers bise demiyorum, bizim daha evvel yaptirdiklarimizda bunun replikasi sonucta... headers iste sndemi bundan kullaniyorsun ?

    Bir yorum yaz:


  • Luai
    yanıtladı
    Tmam kardeşim sen ne diyorsun öledir... Tekrar hayırlı olsun güle güle kulan.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı Yekta tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    tekrar hayırlı olsun kanka doğru yolu buldun yakışmış sanada çok güzel araba aldın maşallah..
    güle güle kazasız belasız günlerde kullan
    Sagol kardesim benim

    Aslı Yeşil R53 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayirli olsun kerem allah utandirmasin. Eski farlarida cok hosmus
    Hiç sorma, orjinal Xenon'a çevirdik.. Aclıktan nefesim kokuyor simdi hehehe

    Aslı Jcw izmir tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Allah kaza bela ceza vermesin Kerem, kendi de plaka da cok guzel maasallah
    Sağol abim.. Sende taktır şu diffuser'ı artık

    Aslı Melih Özlem tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela göstermesin Maşallah
    Sağolasın Melihcim..

    Aslı murti mini tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kardeşim hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin araç 10 sana yakışır))))
    Abim çok teşekkür ederim..

    Aslı Luai tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayırlı olsun Kekuti doğru yolu buldun hele RMW parçası üzerinde olması bam başka bişey...
    Bi özelliği yok bence be Luai, ayrıca headers parası vermekten kurtuldum işte Çok teşekkür ederim..
    Artık sende paylaş BIG'ı yaw

    Aslı YAGCI tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayırlı olsun kardeşim...
    Sağol abim

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Hayırlı olsun kardeşim...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X