Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Mini Cooper S R53 GP 0483 - 34 JET 01
Çöküş
X
-
Yakından çok daha güzel gözküyor kesinlikle.. Hani derler ya değerini bilene... Sonuna kadar değerini bilen biri olarak önce seni tebrik ediyorum.. Ayrıca her gördüğümde maşallahı esirgememe rağmen bir kez daha maşallah diyorum..
-
Hayırlı olsun Kerem bir ara bizim muhitteydi sık sık görüyorduk bizde de jet plakalar varken selam veriyorduk.
Çok iyi görünüyor Maşallah şu gp'lerin tek eksiği mercekli farlar planların arasında yeri vardır belkide
Bir yorum yaz:
-
bugun A.Y.N. de gordum gercekten aracin cok guzel kazasiz belasiz gule gule kullan
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Aslı EMRE TURGUT tarafından gönderilmiş Mesajı göstermasallah nazar degmesın plakada +1 =)Tesekkurler arkadaslarAslı Melih Özlem tarafından gönderilmiş Mesajı gösterKokusuda hazır
Maşallah tekrardan Keremcim 
daha iyileri hepimize nasip olsun
Bir yorum yaz:
-
eksiklerimiz var dahaAslı talha tarafından gönderilmiş Mesajı gösteraraç hazır duruyor
maşallah...
- Çelik Fren hortumu ve hidrolik yagı
- Kasnak
- Atesleme
- Filtre
Bunları hallettik mi kışa kadar gezicez Talhacım
şuan gazlamıyoruz
Bir yorum yaz:
-
Aslı SERKAN tarafından gönderilmiş Mesajı göstermaşallah kardşim allah daha cok hp versin .)
teşekkürler çok sağolunAslı daywax tarafından gönderilmiş Mesajı gösterNazar değmesin maşallah
Bir yorum yaz:
-
Aslı Tunerboy tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHayirli olsun, masallah
Aslı MTK tarafından gönderilmiş Mesajı göstermaşallah kazasız belasız ...Aslı AYHAN tarafından gönderilmiş Mesajı gösterMaşallah güle güle kullan Kerem .Hayırlı olsun .Hepinize teşekkür ederimAslı Levent tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBir hayırlı olsunda buradan diyeyim.. Hayırlı olsun kardeşim. Bence bu işin son noktası R53 GP
Kazasız belasız bin inşallah.
Dün ayar güncellemesi yaptık. Eski yazılım yerine Sponsorumuz Ecufast biraz uğraştı
yazılımla 32 hp aldık.. teşekkürler Oz'
Bir yorum yaz:
-
Bir hayırlı olsunda buradan diyeyim.. Hayırlı olsun kardeşim. Bence bu işin son noktası R53 GP
Kazasız belasız bin inşallah.
Bir yorum yaz:



Bir yorum yaz: