Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Mini Cooper S R53 GP 0483 - 34 JET 01

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • CenkİLBANTEKİN
    yanıtladı
    Yakından çok daha güzel gözküyor kesinlikle.. Hani derler ya değerini bilene... Sonuna kadar değerini bilen biri olarak önce seni tebrik ediyorum.. Ayrıca her gördüğümde maşallahı esirgememe rağmen bir kez daha maşallah diyorum..

    Bir yorum yaz:


  • orcun
    yanıtladı
    kazasız belasız baskan hayırlı olsun

    Bir yorum yaz:


  • b.battal
    yanıtladı
    Hayırlı olsun Kerem bir ara bizim muhitteydi sık sık görüyorduk bizde de jet plakalar varken selam veriyorduk. Çok iyi görünüyor Maşallah şu gp'lerin tek eksiği mercekli farlar planların arasında yeri vardır belkide

    Bir yorum yaz:


  • OAtes
    yanıtladı
    bugun A.Y.N. de gordum gercekten aracin cok guzel kazasiz belasiz gule gule kullan

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı EMRE TURGUT tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    masallah nazar degmesın plakada +1 =)
    Aslı Melih Özlem tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kokusuda hazır Maşallah tekrardan Keremcim
    Tesekkurler arkadaslar daha iyileri hepimize nasip olsun

    Bir yorum yaz:


  • Melih Özlem
    yanıtladı
    Kokusuda hazır Maşallah tekrardan Keremcim

    Bir yorum yaz:


  • EMRE TURGUT
    yanıtladı
    masallah nazar degmesın plakada +1 =)

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı talha tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    araç hazır duruyor maşallah...
    eksiklerimiz var daha
    - Çelik Fren hortumu ve hidrolik yagı
    - Kasnak
    - Atesleme
    - Filtre

    Bunları hallettik mi kışa kadar gezicez Talhacım şuan gazlamıyoruz

    Bir yorum yaz:


  • Talha
    yanıtladı
    araç hazır duruyor maşallah...

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı SERKAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    maşallah kardşim allah daha cok hp versin .)
    Aslı daywax tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Nazar değmesin maşallah
    teşekkürler çok sağolun

    Bir yorum yaz:


  • h2s2n
    yanıtladı
    Nazar değmesin maşallah

    Bir yorum yaz:


  • SERKAN
    yanıtladı
    maşallah kardşim allah daha cok hp versin .)

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı Tunerboy tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hayirli olsun, masallah
    Aslı MTK tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    maşallah kazasız belasız ...
    Aslı AYHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Maşallah güle güle kullan Kerem .Hayırlı olsun .
    Aslı Levent tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bir hayırlı olsunda buradan diyeyim.. Hayırlı olsun kardeşim. Bence bu işin son noktası R53 GP Kazasız belasız bin inşallah.
    Hepinize teşekkür ederim

    Dün ayar güncellemesi yaptık. Eski yazılım yerine Sponsorumuz Ecufast biraz uğraştı
    yazılımla 32 hp aldık.. teşekkürler Oz'

    Bir yorum yaz:


  • Levent
    yanıtladı
    Bir hayırlı olsunda buradan diyeyim.. Hayırlı olsun kardeşim. Bence bu işin son noktası R53 GP Kazasız belasız bin inşallah.

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X