Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Mini mania antalya

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • Erhan.Demirisci
    yanıtladı
    Nihat allah kaza bela vermesin r112 ler çok yakışmış , baya yakışıklı olmuş aracın son hali

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı KYH tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Nihat, senin aracı benim kendi aracımı yeni aldığım sırada Yusuf Usta'da son rötüşları atılırken görme fırsatım olmuştu. Araç eksiksiz olmuş. Çok emek harcanmış. Güle güle kullan.
    sğl kardeşim başka bir uğraşım yok içki sigara vs ne varsa mını

    Bir yorum yaz:


  • KYH
    yanıtladı
    Nihat, senin aracı benim kendi aracımı yeni aldığım sırada Yusuf Usta'da son rötüşları atılırken görme fırsatım olmuştu. Araç eksiksiz olmuş. Çok emek harcanmış. Güle güle kullan.

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    babamın meşhur bi sözü var, Rakıyla başka alkolu karıştırma diye

    anektod olsun
    BABA büyüksün diiiim o zaman

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Aem'ın alkolu var bro bagajda aslında depoya bıraz da tolyen karıştırsam uçuşa geçeriz de
    babamın meşhur bi sözü var, Rakıyla başka alkolu karıştırma diye

    anektod olsun

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    [QUOTE=Burak;20098]Ya bu jcw manifoldunu benim arabaya takiversek yarari olurmu

    Unutma yapılan-takılan her şeyın bır faydası olur muhakkak kardeşim

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı AYHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Masallah nihat keyifli surusler dilerim .
    Sğl Ayhan'ım kanat ve difüzör benım olayı bitirir

    Bir yorum yaz:


  • aliiner
    yanıtladı
    kazasız belasız maasallah valla hakikaten film gibi olmuş kazasız belasız tekrardan

    Bir yorum yaz:


  • Yeşil R53
    yanıtladı
    Maasallah guzel olmus. Egsozt cok guzel araban cok ozel olmus kazasiz belasiz insallah

    Nokia 3310 cihazımdan Tapatalk 3 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Ya bu jcw manifoldunu benim arabaya takiversek yarari olurmu

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • AYHAN
    yanıtladı
    Masallah nihat keyifli surusler dilerim .

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Avans acmayla Manifoldun ilgisi varmi yaw ?

    Benim bildigim hafif alkol lazim manifolddan once
    Aem'ın alkolu var bro bagajda aslında depoya bıraz da tolyen karıştırsam uçuşa geçeriz de

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Avans acmayla Manifoldun ilgisi varmi yaw ?

    Benim bildigim hafif alkol lazim manifolddan once

    Bir yorum yaz:


  • Yasin Mavi
    yanıtladı
    Nihat emeğine sağlık Çok güzel bir araç yaratmışsın.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    nihat antalyaya geleyim kesin gelicem yanına

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X