Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Mini mania antalya

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • GRKM
    yanıtladı
    Buyuk emek nihat tebrik ederim, eline sagik

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Tam anlamiyla bir proje olmus emegine saglik Nihat! Nerde bu istanbullularin her adimi kanitlarla dolu projeleri!

    Sent from my Ericsson GH688 using Tapatalk UHF v2

    Bir yorum yaz:


  • byrioo
    yanıtladı
    tek kelime ile baka kaldım masallah kazasız belasız bınenmek nasıp etsın en sevdigim renk cok yakısıklı olmus

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Nihat araba hala miniauto da mi yarin gidem de gorem


    Sent from my iPad using Tapatalk HD

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Senden once bu ali ogun degil

    HTC One X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    [ATTACH]494[/ATTACH]
    [ATTACH]493[/ATTACH]

    Buda benden olsun

    HTC One X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Benim araba nerde başkan?Aynı gün benimde ordaydı

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    uploadfromtaptalk1357843801596.jpg
    uploadfromtaptalk1357843783978.jpg

    Buda benden olsun

    HTC One X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Nasıl bir emektir boyle, tebrik ederim Nihat eşsiz bir arac olmus..

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    [QUOTE=GOKHAN;20018]Maşallah nihat kazasız belasız inşallah ,arabayı başka bi hale getirdin resmen

    Sğl canım kardeşim,kendi çapımızda Antalya'dan bu kadar oluyor,istanbul'da yaşasam her şey elimin altında olsa gt28'lı olurdu

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Maşallah nihat kazasız belasız inşallah ,arabayı başka bi hale getirdin resmen

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı yagci tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    aynı sistem tamam msg alınmıştır
    hayirli işler

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kışın bıraz para bırıktır yaza doğru bomba gibi yaparız kardeşim yağlara zam yapmayı unutma
    aynı sistem tamam msg alınmıştır

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı YAGCI tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    saol kardeş hafta sonu bomba fotolarla karşınızda olucam bu arada benimkini ne zaman dolduruyoruz böyle? gözüm kalmadı haşa Allah nazarlardan sakınsın...
    Kışın bıraz para bırıktır yaza doğru bomba gibi yaparız kardeşim yağlara zam yapmayı unutma

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    hadi ali kardeşim bundan sonra senin fotolari bekliyoruz sana da kazasiz belasiz cezasiz günler diliyorum hAYIRLI OLSUN TEKRAR
    saol kardeş hafta sonu bomba fotolarla karşınızda olucam bu arada benimkini ne zaman dolduruyoruz böyle? gözüm kalmadı haşa Allah nazarlardan sakınsın...

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı yagci tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    üşenmeden zevkle baktım kardeş ellerine sağlık evrime uğramış resmen daha nice nice kazasız, belasız gazlamayı nasip etsin rabbim
    hadi ali kardeşim bundan sonra senin fotolari bekliyoruz sana da kazasiz belasiz cezasiz günler diliyorum hAYIRLI OLSUN TEKRAR

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X