Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Mini mania antalya

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • YAGCI
    yanıtladı
    üşenmeden zevkle baktım kardeş ellerine sağlık evrime uğramış resmen daha nice nice kazasız, belasız gazlamayı nasip etsin rabbim

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı uzman tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    maşallah deişiğimler güzel sıfırdan araba yapmak masraflı iş harcayan bilir sadece

    kazasız belasız bol gazlamalı günler
    sğl dostum bu arada mailine cvp verdım

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    çap farklı susturucu daha oval ve uzun, ama son kafalar 63 mü emin olamadım

    Kazasız belasız kullan Nihatcım. Çok ciddi emek var, umarım güzel güzel uzun soluklu denemelerde kullanırsın
    teşekkürler kardeşim cümlemize kazasız belasız sürüşler

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    hikaye gibi maşallah çok güzel kazasız belasız kullanın harika olmuş. yalnız birşey dikkatimi çekti orjinal s egzostuyla hks egzostu arasında nerdeyse fark yok gibi doğru mudur? hiç anlamam r56 egzostundan sadece resme bakarak yorum yaptım.
    çap farklı susturucu daha oval ve uzun, ama son kafalar 63 mü emin olamadım

    Kazasız belasız kullan Nihatcım. Çok ciddi emek var, umarım güzel güzel uzun soluklu denemelerde kullanırsın

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    hikaye gibi maşallah çok güzel kazasız belasız kullanın harika olmuş. yalnız birşey dikkatimi çekti orjinal s egzostuyla hks egzostu arasında nerdeyse fark yok gibi doğru mudur? hiç anlamam r56 egzostundan sadece resme bakarak yorum yaptım.
    2 RESIM ARASINDAKI 7 FARKI BULUN dıye ekledim zaten o fotoları Çok fark var dostum görüntü olarak aynı olabılır ama işlevsel olarak farklı

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    hikaye gibi maşallah çok güzel kazasız belasız kullanın harika olmuş. yalnız birşey dikkatimi çekti orjinal s egzostuyla hks egzostu arasında nerdeyse fark yok gibi doğru mudur? hiç anlamam r56 egzostundan sadece resme bakarak yorum yaptım.

    Bir yorum yaz:


  • uzman
    yanıtladı
    maşallah deişiğimler güzel sıfırdan araba yapmak masraflı iş harcayan bilir sadece

    kazasız belasız bol gazlamalı günler

    Bir yorum yaz:


  • Kayhan
    yanıtladı
    ..........
    En son düzenleyen Kayhan; 18-11-13, 23:54.

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı


    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı











    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı











    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı











    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı











    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı











    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı











    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X