kardeş ellerine sağlık evrime uğramış resmen daha nice nice kazasız, belasız gazlamayı nasip etsin rabbim
kardeş ellerine sağlık evrime uğramış resmen daha nice nice kazasız, belasız gazlamayı nasip etsin rabbim

bu arada mailine cvp verdım

maşallah çok güzel kazasız belasız kullanın harika olmuş. yalnız birşey dikkatimi çekti orjinal s egzostuyla hks egzostu arasında nerdeyse fark yok gibi doğru mudur? hiç anlamam r56 egzostundan sadece resme bakarak yorum yaptım.
maşallah çok güzel kazasız belasız kullanın harika olmuş. yalnız birşey dikkatimi çekti orjinal s egzostuyla hks egzostu arasında nerdeyse fark yok gibi doğru mudur? hiç anlamam r56 egzostundan sadece resme bakarak yorum yaptım.
Çok fark var dostum görüntü olarak aynı olabılır ama işlevsel olarak farklı
maşallah çok güzel kazasız belasız kullanın harika olmuş. yalnız birşey dikkatimi çekti orjinal s egzostuyla hks egzostu arasında nerdeyse fark yok gibi doğru mudur? hiç anlamam r56 egzostundan sadece resme bakarak yorum yaptım.

Bir yorum yaz: