Eski otomobilim (207RC) manualdi İnanılmaz sert bir debriyajı vardı. Artık İstanbul trafiğinde beni ağlayacak noktaya getiriyordu. Zamanla diz kapağımda dayanılmaz bir ağrı başladı ve doktora gittim. Düşünün manual şanzıman beni o hale getirdi . İş yerim şile' de ve ağırlıklı olarak şile'ye haftada 5 defa gidip geliyorum. Gidenler yolu bilirler. Artık avucumun içi gibi biliyorum yolu ve virajlarını. Oldukça zevklidir. R53'üm otomatik. Şehir içinde çok büyük ferahlık sağlıyor. Eskiden 1 saatlik trafik bana 4 saat gibi gelirdi. Ama otomatikle sanki 30 dk duruyor gibi hissediyorum. Ama bahsettiğim Şile otobanına çıkıpta işe giderken hep içimden '' Keşke manual olsaydı'' diye geçiriyorum. Hatta R53' aldığım zamanlar triptroniğe aldığım halde bile virajın ortasında vitesi kendisi yükseltmesi büyük bir tehlike yaratıyordu. Ama şimdi alıştım ve iyice adapte oldum. O sorunu yaşamıyorum...
Kısacası eğer İstanbul gibi bir yerde yaşamınızı sürdürüyorsanız ister istemez KALBİNİZ: MANUAL, MANTIĞINIZ: OTOMATİK diyecektir Ama şunu rahatlıkla söyleyebilirim bir sonraki otomobilim de otomatik olur rahatlığı çok farklı
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Manuel mi Otomatik mi ??
Çöküş
X
-
Haktan Sen İstanbulda bir MINI manuel i kullanda gör ne overboost ne başka bişi arıyor gözün )
ŞEhir için kesinlikle otomatik ki yeni şanzumanlarda baya keyifli
Bir yorum yaz:
-
Haktana katiliyorum cift debriyaj gelse dusunmem, gerci oldukca hizli vites degistiriyor ama viraj icinde 2vitesde max devirde kalmak isterken 3.vitese atmasi sacma hem manuel sportta kullanip hemde vites atmasi major fail bana gore, ayrica 7000 de vites kucultmek istiyorum sanzimana ne ama oyle degil hersey koruma amacli programlanmis 71 km den sonra 6 ya atar 6000 de vites kucultmez radikal kullanamiyorum ))) o yuzden bana otomatik al basimizdan git dediler sacma sapan isler yapmiyim diye. ))
Bir yorum yaz:
-
kullanım keyfi ve performans açısından kesinlikle manuel derim.. her iki kasada da performans olarak üstün yönleri var manuel şanzımanın.
ayrıca herşeyin tamamiyle elinizde olması güzel birşey varsın sol bacak biraz yorulsun..
Bir yorum yaz:
-
Alen bu konuda sanirim en tecrubelimiz
r60 hakkinda suan icin bir fikrim yok. Ancak R56'nin kesinlikle Manuel olmasi gerektigini dusunuyorum. Baska turlu Overboost'un sagladigi 260 ve/veya 280 nM torkun tadini alamayacak, direk vites dusurecektir. Zaten turbo'larimiz ufak sayilacagindan ust devirlerde cok cansizken birakin alt devirlerde keyif alalim
Ayrica cift debriyaj sistemini getirseler dusunmem gecis yaparim 3 debriyajda olur ama sorun degil...
Bir yorum yaz:
-
Ben de r56 serisinde hem otomatik hem duz kulllanmis biri olarak duz derim.Saglam bir set ile daha da keyif verecektir .Manuel
Bir yorum yaz:
-
Yazılımlandıktan sonra çok yavaş gelmedi f1 sanzıman. Ancak basınç sınırlı seviyede açabiliyorsunuz ve keyfi manuel kadar kesinlikle değil.
Otomatik arabam olmasına rağmen manuel diyoree
Bir yorum yaz:
-
yok abı mecbur kalmadıkca kendımı atmam trafıgın ıcıne f1 arabası olmadıktan sonrada zevk alamam o sıstemden
Bir yorum yaz:
-
Başkan Otomatik İstanbul da Candır Can
F1 de var gerektiğinde kontrolu alabiliyorsun
Bir yorum yaz:
-
aman abı otomatık araba sevmıyorum eger olacaksa buyuk motorlu bı araba olmasılazım manuel ıyıdır kontrol sende olacak herzaman
Bir yorum yaz:
-
Abi İstanbul da Manuel kullanmak adamı çok kasıyor en mantıklısı bence otomatik
Bir yorum yaz:
-
İkisini de kullanmis biri olarak r56 manuel r60 s All4 automatic, manuelin zevkini ve performansini bence otomatik veremez ama r56 daki volan ve debriyaj sorunsalindan dolayi otomatigi sectim acikcasi.
Bir yorum yaz:
-
Manuel mi Otomatik mi ??
22Manuel68.18%15Otomatik31.82%7Anketin süresi doldu.
Sizce Hangi Tip Şanzuman Manuel mi Otomatik mi ??Etiketler: Hiçbiri
Bir yorum yaz: