Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Sport tuşu

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Iste budur!


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Su fotografa bakip bakip basmali diyorum. Ne bu ya TIR kafasi gibi

    Gerci benchmark da dogru degil ama


    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Iste budur!


    Sent from my iPad using Tapatalk
    ben yoldan coktaaaan ciktim cikmasina da

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı tngrn tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Benimkileri ayirdin mi kardesim ?
    Iste budur!


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Zaten 1 takim R60 geliyor o da senin abim
    Canimsin

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    yanıtladı
    Aslı tngrn tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Benimkileri ayirdin mi kardesim ?
    Zaten 1 takim R60 geliyor o da senin abim

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Coilleri hala tse den cikaramadik saka gibi bu hafta cikiyo oyle dusunuyoruz meth kit var stok sorunu yok oda kurdan fiyati cikti ama olsun hala umudumuz var
    Benimkileri ayirdin mi kardesim ?

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    yanıtladı
    Coilleri hala tse den cikaramadik saka gibi bu hafta cikiyo oyle dusunuyoruz meth kit var stok sorunu yok oda kurdan fiyati cikti ama olsun hala umudumuz var

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hahaha abi sana ne zaman coil aliyoruz
    Hahhaha eyvah

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı tngrn tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Demistim demek istemiyorum
    Hahaha abi sana ne zaman coil aliyoruz

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Nimotechten
    Demistim demek istemiyorum

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Nimotechten

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Emmeden basiliyor methanol, 5te 1 oraninda su ekliyorsun meth deposuna, kalanina methanol koyuyosun, sonra devam ediyosun montajini aynye yaptirmani tavsiye ederim. Yalnis yerden basilmasi guc kaybi ve baska problemlere sonuc acabilir. (Benim gpnin methanolu yalnis baglanmisti aynde duzelttik)
    Soyle ornek veriyim, cooper s icin gucu tam veremem ama jcwlerde methsiz ayar 250-255 guc verirken methli ayara gecince 260-280 arasi guc alabiliyosun.
    Istisnalarda var, seckinin araba yalnis hatirlamiyosam methli ayarda 290 kusur vermisti
    Nerden buluruz bu kiti


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Emmeden basiliyor methanol, 5te 1 oraninda su ekliyorsun meth deposuna, kalanina methanol koyuyosun, sonra devam ediyosun montajini aynye yaptirmani tavsiye ederim. Yalnis yerden basilmasi guc kaybi ve baska problemlere sonuc acabilir. (Benim gpnin methanolu yalnis baglanmisti aynde duzelttik)
    Soyle ornek veriyim, cooper s icin gucu tam veremem ama jcwlerde methsiz ayar 250-255 guc verirken methli ayara gecince 260-280 arasi guc alabiliyosun.
    Istisnalarda var, seckinin araba yalnis hatirlamiyosam methli ayarda 290 kusur vermisti

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Sport tuşu

    ALDI


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı GB426 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Doga methanol konusu benim kafamı kurcalıyor biraz bilgilendirirmisin bizi


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Abi saglam guc acabiliyorsun meth yardimiyla. Yazilimini guncellersin powershopta, asagi yukari su an aldigin gucun iki katini alirsin.
    Direk al aem water meth kitini derim. Ayn cok guzel kabin yaptiriyor bagaja belli de olmuyor. Tavsiye ederim

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X