Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Sport tuşu

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı GB426 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Doga methanol konusu benim kafamı kurcalıyor biraz bilgilendirirmisin bizi


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Aman aman

    Ben pesin pesin hayirli olsun diyeyim de

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hahahaha modifiyeye tesvik konusmasi yapicam birazdan abi
    Doga methanol konusu benim kafamı kurcalıyor biraz bilgilendirirmisin bizi


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hahahaha modifiyeye tesvik konusmasi yapicam birazdan abi
    Ben de onu diyorum
    Ayvalik'tan beri evde bir coil bir yazilim bir neden jcw aldirmadin muhabbetidir donuyor.

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı tngrn tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Zehir geliyooor
    Hahahaha modifiyeye tesvik konusmasi yapicam birazdan abi

    Bir yorum yaz:


  • MUSTANG
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Tamamen kullanimla alakali omur olayi... Arabanin isteklerini yerine getirmezsen istedigin kadar stock bin bisey degismez
    Zehir geliyooor

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Tamamen kullanimla alakali omur olayi... Arabanin isteklerini yerine getirmezsen istedigin kadar stock bin bisey degismez

    Bir yorum yaz:


  • OGZ59
    yanıtladı
    Aslı kuzulove tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Benim şahsi fikrim eğer aracınızın performansından memnunsanız hiç custom yazılımla uğraşmayın kekutinin dediği gibi custom yazılımı yapan yeri iyi seçmeniz lazım. sonuçta aracınızı yapan mühendisler aylarca belki yıllarca test edip hesaplayıp optimum seviyelerdeki aracınızı en uzun ömürlü olacak şekilde üretiyor extra yapacağınız işlemler aracınızın ömrünü kısaltır yada uzatır diyemeyiz ama fabrika çıkışlı hali her zaman daha uzun ömürlüdür performans istiyorsanız customdan ziyade manic gibi superchips gibi yazılımları düşünün derim. Dp bildiğim kadarıyla (aracın boğazını sıkmayı bıraktığınız için ) daha çok yakacaktır


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Bence omrunu kisaltmasi tamamiyle kullanima bagli,Ben mesela aracimi elimden geldigince yormamaya ozen gosteriyorum,Surekli sert fren yapan bilincsizce her yerde gazlayinca bence omru daha cabuk biter yani yazilim yapip normal devirsiz kullanilirsa zarari olacagini dusunmuyorum


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Aracımda şuan intercooler , dump valve , downpipe ve kn filtre var powershop custom yazilim yaptirdim sonuc mukemmel yakıt normal kullanımda 1.5 litre kadar düştü


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • kuzulove
    yanıtladı
    Benim şahsi fikrim eğer aracınızın performansından memnunsanız hiç custom yazılımla uğraşmayın kekutinin dediği gibi custom yazılımı yapan yeri iyi seçmeniz lazım. sonuçta aracınızı yapan mühendisler aylarca belki yıllarca test edip hesaplayıp optimum seviyelerdeki aracınızı en uzun ömürlü olacak şekilde üretiyor extra yapacağınız işlemler aracınızın ömrünü kısaltır yada uzatır diyemeyiz ama fabrika çıkışlı hali her zaman daha uzun ömürlüdür performans istiyorsanız customdan ziyade manic gibi superchips gibi yazılımları düşünün derim. Dp bildiğim kadarıyla (aracın boğazını sıkmayı bıraktığınız için ) daha çok yakacaktır


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • erhanaksoz
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kesinlikle butun olay sesi duyup gaza basmak
    +1


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Kesinlikle butun olay sesi duyup gaza basmak

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Ben DP'in yakit tuketimini negatif yonde etkileyecegini dusunmuyorum. Sonucta DP motordaki enjeksiyon ve yanma islerinden sonraki evrede.. Sesin gazina gelip basiyorsaniz ayri tabi..


    HK @ iPadAir via Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı ozanoztrk tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yaklasik 1 haftadir aracimi downpipeli ve yazilimla kullaniyorum, duzgun kullanimda yakit tuketiminin 100kmde 0.5-1 lt dustugunu soyleyebilirim. Fakat arac oyle keyifli bir hale geliyor ki kendinizi tutamiyorsunuz ve yakit tuketimini arttiriyorsunuz
    hahaha +1 guzel aciklama olmus

    Bir yorum yaz:


  • OGZ59
    yanıtladı
    Stock araçlarda bile Downpipe 2 boy kadar fark ettiriyor.Ayrica downpipe da yakiti baya arttiriyor Birazda sesin etkisi olabilir... Ama kesinlikle takilmasi sart bence Yazilimla cok keyifli olur gercekten


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • ozanoztrk
    yanıtladı
    Yaklasik 1 haftadir aracimi downpipeli ve yazilimla kullaniyorum, duzgun kullanimda yakit tuketiminin 100kmde 0.5-1 lt dustugunu soyleyebilirim. Fakat arac oyle keyifli bir hale geliyor ki kendinizi tutamiyorsunuz ve yakit tuketimini arttiriyorsunuz

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X