Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Sport tuşu

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • GB246
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ben Powershop'u oneriyorum..
    Powershopta revoyu mu öneriyorsunuz yoksa kendileri remap yazıyorlar mı?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Ben Powershop'u oneriyorum..

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Yazılım icin önerdiginiz bir yer varmı ?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Aslı GB426 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Evet otomatik. Cok tesekkur ederim bide aracımda dp ve kn filtre var yazılıma gerek varmı (2010 n14motor turbo cok cabuk ısınıyor gibi geliyor bana)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Doğru bir yazılım herzaman gereklidir minilerimiz için

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yaksa daha iyiydi
    Ariza isigi yakmasi aracinizi safe e almaz. Basinc basabilirsiniz problem yok..
    ama yazilim isigini sondururseniz, bir daha ariza isigi yakma ihtimali var mi ? Ornek ; valve yirtigini okuyabilcekmi arabaniz ?

    Aracım tesadüf olarak bugun arıza yaktı yani ben cöpe 150 tl atmışım. Tavsiyelerini dinleyerek soft bir yazılım yaptırıcam sanırım en sağlıklısı bu


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı GB426 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Arıza ışığını kucuk bir ucret karsiliginda tamamen kapattilar beyinden kısmın silindigi soylendi ama inanin mantigini bende anlayamadim


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yaksa daha iyiydi
    Ariza isigi yakmasi aracinizi safe e almaz. Basinc basabilirsiniz problem yok..
    ama yazilim isigini sondururseniz, bir daha ariza isigi yakma ihtimali var mi ? Ornek ; valve yirtigini okuyabilcekmi arabaniz ?

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Arıza ışığını kucuk bir ucret karsiliginda tamamen kapattilar beyinden kısmın silindigi soylendi ama inanin mantigini bende anlayamadim


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı GB426 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Evet otomatik. Cok tesekkur ederim bide aracımda dp ve kn filtre var yazılıma gerek varmı (2010 n14motor turbo cok cabuk ısınıyor gibi geliyor bana)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Dp agriza isigi yakabilir bu yuzden soft bir yazilim yaptirabilirsiniz. İsinma konusunu cozmek icin intercooler veya methanol cozumune gitmeniz lazim (ciddi guc acmak istemiyorsaniz intercooleri tercih etmenizi oneririm). Mini malesef cok isiniyor ve bu isiyi intercoolerla yari yariya azaltabiliyosunuz.

    İntercoolerli yazilim, cok yeterli guc sagliyor, araciniz gunluk kullanim icinse eger, filtre ve dpin yanina dump valve ve intercooler ekleyip yazilim yaptirmaniz cok yeterli olcaktir...

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Yazilim bence verimli olacaktir (K&N kutu ici mi?)

    Isinmasiyla yazilimin pek alakasi yok ama genelde trafikte vs kaldiginizda isinmasi normal. Fan bunun icin var sonucta

    Eger performansli kullanimda isiniyor, sogutup daha verimli gucler elde edicem derseniz biraz yon degistirmek gerekir. Ornek ; Intercooler, methanol gibi

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Evet otomatik. Cok tesekkur ederim bide aracımda dp ve kn filtre var yazılıma gerek varmı (2010 n14motor turbo cok cabuk ısınıyor gibi geliyor bana)


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Güzel açıklama olmuş

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Basinc degismez.
    Gaz kelebegi daha hizli acilir buda gaz tepkinizi degistirir. Bir nevi sprintbooster gorevi gormektedir.

    Direksiyon sertligi yaratir. Devri otomatik olarak S moduna ayarlar eger otomatik ise

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    bir konu başlattı Sport tuşu

    Sport tuşu

    Merhaba
    Merak ettiğim konu şu sport tuşuna bastığımızda aracın sadece devir ve vites gecişleri mi değişiyor yoksa turbonun basıncında da herhangi bir değişiklik oluyor mu? (Stock yazılım)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
Hazırlanıyor...
X