Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Sport tuşu
Çöküş
X
-
Normal kullanimda yazilimli ve downpipeli aracin daha az yakacagini dusunuyorum ben de
-
Aciklama hakkaten enteresan. uzerinde calisilmis gibi geldi bana?
Bunun disinda tuketim sizin kullaniminizda dusecektir. Arabayi ne kadar efendi kullanirsaniz dustugu icin, yazilim ve dp'nin rahatlamasiyla daha da dusecegini dusunuyorum.
Bir yorum yaz:
-
Getirmeden de yaptirilir. AYN Autonun elinde iskender downpipe olmasi lazim sifir. Size kargo yapabilirler, sonrasinda herhangi bir egsozcu takabilir
Bir yorum yaz:
-
Açıklama için teşekkürler çok iyi örnek olmuş
O zaman ben downpipe olayını yaptırıyım o iş mantıklı geldi bana . Onu da okuduklarıma göre en tavsiye edilen iskender usta iyi yapıyor,istanbula aracı getirmek lazım en kısa zamanda yaz olmadan
Bir yorum yaz:
-
Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterYani ömür uzatma diyemem tabi
Bu işler nasip kısmet, ama kat iptali ve yazılım ile gayet güzel güçler alınabilmekte.
Custom olması maddi açıdan avantajı bulunmakta ama custom yazılımı kimin yapacağı önemli.
Ömür konusuna gelicek olursak, şöyle bir örnek vermek isterim.
Kendinizi su içerken düşünün, eğer boğazınızı sıkarsam mı daha rahat su içersiniz, yoksa size dokunmadığımda mı ?
Downpipe takıldığında, boğazınızı sıkmamış oluyorum
Açıklamaya gel ya
Bir yorum yaz:
-
Yani ömür uzatma diyemem tabiAslı Hendrix tarafından gönderilmiş Mesajı gösterSelamlar, bu custom yazılım yapılınca araca ne faydası oluyor ben konuya pek hakim değilim okudum ama pek anlayamadım. Yani HP artışı ve yakıtta azalma mı oluyor sadece? Ayrıyetten turboyu daha mı az ısındırıyor? Ben şehir içi kullanıyorum ve devamlı yüksek devirlerde kullanmıyorum. Benim açımdan çok gerekli mi bu işlemi yaptırmam onu anlayamadım ? Tavsiyleriniz çok önemli benim açımdan araca çok değer veriyorum, bana eğer arkadaş bunun yaptırırsan aracın motor performansı hem daha iyi olur hemde ömrü uzar vs. derseniz ilk fırsatta istanbula gelicem yaptırıcam bu işlemi..
Bu işler nasip kısmet, ama kat iptali ve yazılım ile gayet güzel güçler alınabilmekte.
Custom olması maddi açıdan avantajı bulunmakta ama custom yazılımı kimin yapacağı önemli.
Ömür konusuna gelicek olursak, şöyle bir örnek vermek isterim.
Kendinizi su içerken düşünün, eğer boğazınızı sıkarsam mı daha rahat su içersiniz, yoksa size dokunmadığımda mı ?
Downpipe takıldığında, boğazınızı sıkmamış oluyorum
Bir yorum yaz:
-
Selamlar, bu custom yazılım yapılınca araca ne faydası oluyor ben konuya pek hakim değilim okudum ama pek anlayamadım. Yani HP artışı ve yakıtta azalma mı oluyor sadece? Ayrıyetten turboyu daha mı az ısındırıyor? Ben şehir içi kullanıyorum ve devamlı yüksek devirlerde kullanmıyorum. Benim açımdan çok gerekli mi bu işlemi yaptırmam onu anlayamadım ? Tavsiyleriniz çok önemli benim açımdan araca çok değer veriyorum, bana eğer arkadaş bunun yaptırırsan aracın motor performansı hem daha iyi olur hemde ömrü uzar vs. derseniz ilk fırsatta istanbula gelicem yaptırıcam bu işlemi..
Bir yorum yaz:
-
Fiyat konusunda birde sponsorumuz nimotech'e danismanizi tavsiye ederim...Aslı GB426 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterPowershop ile telefonda gorustum custom yazılım icin ; stage 1 plus olacagını söylediler ama fiyat custom yazılıma göre bana biraz fazla geldi 1000tl
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Fena rakam degil, Manice 800 Euro odedim
100 200 tlden kacmaniz daha buyuk sorunlara yol acabilir. O yuzden custom diyip yabana atmayin. Custom olup, cogu firmadan daha iyi yazilima sahip kisiler var TRde
Bir yorum yaz:
-
Powershop ile telefonda gorustum custom yazılım icin ; stage 1 plus olacagını söylediler ama fiyat custom yazılıma göre bana biraz fazla geldi 1000tlAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterrevo audi vw grubu yazilimi, minilerimiz icin manic yazilim var, ancak cok hizli birsey istemiyorsaniz, powershopun custom yazilimini tavsiye edebilirim. hem daha ekonomik, hem de manicten alta kalir bir yani yok, kullananlardan da herhangi bir sikayet duymadim...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
Anladım teşekkür ederimAslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösteraralarindaki fark manic yazilim yapinca araci istedigin modda kullanabilmen. stg2 de 3 modu var. normal kullanim (intercoolerli yazilim), daha yuksek gucte kullanim (meth), ve yaris modu (toluen eklemeli). bu modlarin istedigine sps cihaziyla cevirebiliyorsun. custom yazilimda tek bir mod oluyor.
eger sadece intercooler takicaksan manic yazilima cok ta gerek yok yani...
yazın öğrenci statüsünden kurtulunca başlicam artık oynamalara
zamanı gelince sizin tecrübelerinize danışacağım sık sık 
Sent from my iPad using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
aralarindaki fark manic yazilim yapinca araci istedigin modda kullanabilmen. stg2 de 3 modu var. normal kullanim (intercoolerli yazilim), daha yuksek gucte kullanim (meth), ve yaris modu (toluen eklemeli). bu modlarin istedigine sps cihaziyla cevirebiliyorsun. custom yazilimda tek bir mod oluyor.Aslı efecansozer tarafından gönderilmiş Mesajı gösterHazır lafı açılmışken araya kayniyim ben de
manic ile powershop custom arasında tam olarak fark nedir? Mesela ben çok oynamak istemiyorum yaz gibi sadece aem cai ve intercooler taktıktan sonra yazılım düşünüyorum manic veya custom yapsam aradaki fark ne olur?
Sent from my iPad using Tapatalk
eger sadece intercooler takicaksan manic yazilima cok ta gerek yok yani...
Bir yorum yaz:
-
Hazır lafı açılmışken araya kayniyim ben de
manic ile powershop custom arasında tam olarak fark nedir? Mesela ben çok oynamak istemiyorum yaz gibi sadece aem cai ve intercooler taktıktan sonra yazılım düşünüyorum manic veya custom yapsam aradaki fark ne olur?
Sent from my iPad using Tapatalk
Bir yorum yaz:
-
revo audi vw grubu yazilimi, minilerimiz icin manic yazilim var, ancak cok hizli birsey istemiyorsaniz, powershopun custom yazilimini tavsiye edebilirim. hem daha ekonomik, hem de manicten alta kalir bir yani yok, kullananlardan da herhangi bir sikayet duymadim...Aslı GB426 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterPowershopta revoyu mu öneriyorsunuz yoksa kendileri remap yazıyorlar mı?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: