Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Sport tuşu

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • DOA29
    yanıtladı
    Normal kullanimda yazilimli ve downpipeli aracin daha az yakacagini dusunuyorum ben de

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Aciklama hakkaten enteresan. uzerinde calisilmis gibi geldi bana?

    Bunun disinda tuketim sizin kullaniminizda dusecektir. Arabayi ne kadar efendi kullanirsaniz dustugu icin, yazilim ve dp'nin rahatlamasiyla daha da dusecegini dusunuyorum.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Getirmeden de yaptirilir. AYN Autonun elinde iskender downpipe olmasi lazim sifir. Size kargo yapabilirler, sonrasinda herhangi bir egsozcu takabilir

    Bir yorum yaz:


  • Hendrix
    yanıtladı
    Açıklama için teşekkürler çok iyi örnek olmuş O zaman ben downpipe olayını yaptırıyım o iş mantıklı geldi bana . Onu da okuduklarıma göre en tavsiye edilen iskender usta iyi yapıyor,istanbula aracı getirmek lazım en kısa zamanda yaz olmadan

    Bir yorum yaz:


  • C@N
    yanıtladı
    Mükemmel bir açıklama gerçekten

    Bir yorum yaz:


  • MeOnYa
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Yani ömür uzatma diyemem tabi
    Bu işler nasip kısmet, ama kat iptali ve yazılım ile gayet güzel güçler alınabilmekte.
    Custom olması maddi açıdan avantajı bulunmakta ama custom yazılımı kimin yapacağı önemli.

    Ömür konusuna gelicek olursak, şöyle bir örnek vermek isterim.
    Kendinizi su içerken düşünün, eğer boğazınızı sıkarsam mı daha rahat su içersiniz, yoksa size dokunmadığımda mı ?
    Downpipe takıldığında, boğazınızı sıkmamış oluyorum
    Açıklamaya gel ya

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı Hendrix tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Selamlar, bu custom yazılım yapılınca araca ne faydası oluyor ben konuya pek hakim değilim okudum ama pek anlayamadım. Yani HP artışı ve yakıtta azalma mı oluyor sadece? Ayrıyetten turboyu daha mı az ısındırıyor? Ben şehir içi kullanıyorum ve devamlı yüksek devirlerde kullanmıyorum. Benim açımdan çok gerekli mi bu işlemi yaptırmam onu anlayamadım ? Tavsiyleriniz çok önemli benim açımdan araca çok değer veriyorum, bana eğer arkadaş bunun yaptırırsan aracın motor performansı hem daha iyi olur hemde ömrü uzar vs. derseniz ilk fırsatta istanbula gelicem yaptırıcam bu işlemi..
    Yani ömür uzatma diyemem tabi
    Bu işler nasip kısmet, ama kat iptali ve yazılım ile gayet güzel güçler alınabilmekte.
    Custom olması maddi açıdan avantajı bulunmakta ama custom yazılımı kimin yapacağı önemli.

    Ömür konusuna gelicek olursak, şöyle bir örnek vermek isterim.
    Kendinizi su içerken düşünün, eğer boğazınızı sıkarsam mı daha rahat su içersiniz, yoksa size dokunmadığımda mı ?
    Downpipe takıldığında, boğazınızı sıkmamış oluyorum

    Bir yorum yaz:


  • Hendrix
    yanıtladı
    Selamlar, bu custom yazılım yapılınca araca ne faydası oluyor ben konuya pek hakim değilim okudum ama pek anlayamadım. Yani HP artışı ve yakıtta azalma mı oluyor sadece? Ayrıyetten turboyu daha mı az ısındırıyor? Ben şehir içi kullanıyorum ve devamlı yüksek devirlerde kullanmıyorum. Benim açımdan çok gerekli mi bu işlemi yaptırmam onu anlayamadım ? Tavsiyleriniz çok önemli benim açımdan araca çok değer veriyorum, bana eğer arkadaş bunun yaptırırsan aracın motor performansı hem daha iyi olur hemde ömrü uzar vs. derseniz ilk fırsatta istanbula gelicem yaptırıcam bu işlemi..

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı GB426 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Powershop ile telefonda gorustum custom yazılım icin ; stage 1 plus olacagını söylediler ama fiyat custom yazılıma göre bana biraz fazla geldi 1000tl


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Fiyat konusunda birde sponsorumuz nimotech'e danismanizi tavsiye ederim...

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Fena rakam degil, Manice 800 Euro odedim

    100 200 tlden kacmaniz daha buyuk sorunlara yol acabilir. O yuzden custom diyip yabana atmayin. Custom olup, cogu firmadan daha iyi yazilima sahip kisiler var TRde

    Bir yorum yaz:


  • GB246
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    revo audi vw grubu yazilimi, minilerimiz icin manic yazilim var, ancak cok hizli birsey istemiyorsaniz, powershopun custom yazilimini tavsiye edebilirim. hem daha ekonomik, hem de manicten alta kalir bir yani yok, kullananlardan da herhangi bir sikayet duymadim...
    Powershop ile telefonda gorustum custom yazılım icin ; stage 1 plus olacagını söylediler ama fiyat custom yazılıma göre bana biraz fazla geldi 1000tl


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • efecansozer
    yanıtladı
    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    aralarindaki fark manic yazilim yapinca araci istedigin modda kullanabilmen. stg2 de 3 modu var. normal kullanim (intercoolerli yazilim), daha yuksek gucte kullanim (meth), ve yaris modu (toluen eklemeli). bu modlarin istedigine sps cihaziyla cevirebiliyorsun. custom yazilimda tek bir mod oluyor.
    eger sadece intercooler takicaksan manic yazilima cok ta gerek yok yani...
    Anladım teşekkür ederim yazın öğrenci statüsünden kurtulunca başlicam artık oynamalara zamanı gelince sizin tecrübelerinize danışacağım sık sık


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı efecansozer tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hazır lafı açılmışken araya kayniyim ben de manic ile powershop custom arasında tam olarak fark nedir? Mesela ben çok oynamak istemiyorum yaz gibi sadece aem cai ve intercooler taktıktan sonra yazılım düşünüyorum manic veya custom yapsam aradaki fark ne olur?


    Sent from my iPad using Tapatalk
    aralarindaki fark manic yazilim yapinca araci istedigin modda kullanabilmen. stg2 de 3 modu var. normal kullanim (intercoolerli yazilim), daha yuksek gucte kullanim (meth), ve yaris modu (toluen eklemeli). bu modlarin istedigine sps cihaziyla cevirebiliyorsun. custom yazilimda tek bir mod oluyor.
    eger sadece intercooler takicaksan manic yazilima cok ta gerek yok yani...

    Bir yorum yaz:


  • efecansozer
    yanıtladı
    Hazır lafı açılmışken araya kayniyim ben de manic ile powershop custom arasında tam olarak fark nedir? Mesela ben çok oynamak istemiyorum yaz gibi sadece aem cai ve intercooler taktıktan sonra yazılım düşünüyorum manic veya custom yapsam aradaki fark ne olur?


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • DOA29
    yanıtladı
    Aslı GB426 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Powershopta revoyu mu öneriyorsunuz yoksa kendileri remap yazıyorlar mı?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    revo audi vw grubu yazilimi, minilerimiz icin manic yazilim var, ancak cok hizli birsey istemiyorsaniz, powershopun custom yazilimini tavsiye edebilirim. hem daha ekonomik, hem de manicten alta kalir bir yani yok, kullananlardan da herhangi bir sikayet duymadim...

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X