Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

200 km den sonra buyuk sıkıntı

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • GRKM
    yanıtladı
    Aracın kendisini birsekilde korumaya almis olmali ve basinci dusurmus olmali.. Muhtemelen bilgisayara bagladiklarinda ariza olarak birseyler gorebilirler.

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    yanıtladı
    Aşırı besleme araçlarda turbo ve SC nin ısınma sorunu vardır aşırı beselem araçlar şişer

    EGT görean araç şişer ve top da yavaşlama görülür

    Yağ sıcaklığı yükselirse şişer devam etse kırar

    hararet yükselse araç şişer bunları kontrol etmekte fayda var

    Filtre sadece bu işte bir seçenek oysaki kutu içi kullanıyorsanız filtreden olduğunu sanmıyorum

    Bu arada şanzımanınız otomatik midir=

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Bende alta filtre varken r56 ile 3 kişi cesme aydında yaklasık 5-6 defa denedim bende de sıkıntı olmadı aynı sekilde 240 250 gitmistim rahat benzin filtresinden kontrol etmeye baslayın derim.

    Bir yorum yaz:


  • Talha
    yanıtladı
    Ben de de alta filtre var ama hiç böyle bişey yaşamadım.Mesela son rolling gecesinde 6 - 7 kere rolling yaptım.Sonrada eve dönerken 150 - 250 km hızla eve döndüm 20 - 25 dk. böyle gittim.Hatta inanamayanlar için forumda o geceye ait 240 km hızla giderken resmim de var.Video da başka yerlerde var yine o geceye ait.

    Altayı asla savunmam ama bi mcs in 200 km yi geçememesininde başka sorunları vardır.

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    EGT max görebileceği 850 derecedir. R56 R53 gibi 1000'leri görmüyor.

    Filtreyi bir değiştirip deneyin, tekrar sıkıntı olursa servise gidin.

    Bir yorum yaz:


  • cemeskiyurt
    yanıtladı
    Nacizane fikrim kutu içi filtre olayı çözecektir ama Teknik bilgisi olan arkadaşlar daya iyi yardımcı olabilir....

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Bu havalarda filtrenin sicak hava cekme ihtimali pek yok Cem.
    EGT bence de en olasi ihtimal.
    MINI'ler cok skistirilmayi sevmez..

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    valla bu araçlar egt problemi oluyormu bilmiyorum r53 te oluyordu bana araba sanki şişiyordu 6-7 nci denememde. ama motor sıcaklığını full çeken alta filtre muhakkaki sorun. aylnız şuda bir gerçek bi yerden sonra eğer arabada hararet ikazı yoksa alta filtrenin bu kadari max sıcaklığına ulaşıyor

    Bir yorum yaz:


  • Musty
    yanıtladı
    200 e kadar gectin ama dimi

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı 35CSS17 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    aracımla dun gece bırden fazla rollıng yarısı yaptım . Son yarıslarımda aracım 200 u gecmemeye basladı gaza sonuna kadar bassamda 5. vıtes te 6. vıteste 200 u gecmıyor 3 boy fark attıgım scıroccoya 200 den sonra gecıldım alt hızlar cok ıyı yanı . sızce sorun alta hava fıltresımı sıcak hava aldıgını dusunmekteyım cunku . ayrıca orjınal hava fıltresını satan varmı ? onerılerınız nedır
    Sent from my iPad using TapaTalk HD
    En son düzenleyen NDG; 15-01-13, 14:09.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    valla bılmıyorum canım sıkıldı baya dun ondan acele edıyorum

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    benim size tavsiyem nasılsa şuan aracınız yürüyor. buyüzden acele edip orjinaline para vermeyin aem alın derim. alana kadarda arabayı fazla sıkıştırmayın.araçtaki sorun filtredendir yada değildir diyemem fakat alta yerine orjinal emin olun daha iyidir.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Konuk bir konu başlattı 200 km den sonra buyuk sıkıntı

    200 km den sonra buyuk sıkıntı

    aracımla dun gece bırden fazla rollıng yarısı yaptım . Son yarıslarımda aracım 200 u gecmemeye basladı gaza sonuna kadar bassamda 5. vıtes te 6. vıteste 200 u gecmıyor 3 boy fark attıgım scıroccoya 200 den sonra gecıldım alt hızlar cok ıyı yanı . sızce sorun alta hava fıltresımı sıcak hava aldıgını dusunmekteyım cunku . ayrıca orjınal hava fıltresını satan varmı ? onerılerınız nedır
Hazırlanıyor...
X