Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

200 km den sonra buyuk sıkıntı

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • AYHAN
    yanıtladı
    Aslı GRKM tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Aracın kendisini birsekilde korumaya almis olmali ve basinci dusurmus olmali.. Muhtemelen bilgisayara bagladiklarinda ariza olarak birseyler gorebilirler.
    Arac safe moda gecmistir .Turbo hortumlarinda kacak olabilir .( delik veya yerinden cikma )
    Diagnozda kesin sonuc cikar. Gorkem e katiliyorum. Sonucu paylasirsaniz acikliyci olur.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    delikler acık dıye bılıorum arac 2008 . aracta 200 e kadar sıkıntı yok ıvmelenme harıka .

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Sanirim genel bir problem var senin aracta o arac,ari baya bi gecmen gerekiyor bence

    Sent from my iPad using Tapatalk HD

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    2007 lerde zannediorumki hepsi kapali.. Emin deilim ama

    Bir yorum yaz:


  • soundcLash
    yanıtladı
    sanırım normal kullanıyor bikaçtanesi açık diğerleri kapalı

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı 35CSS17 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    scoop tan o kadar hava gelıcegını zannetmıorum
    200 ile giderken o eşşek kadar delikten hava girmeyeceğinimi sanıosun yapmaaaa deliklerin hepsi acık mı yoksa komple kapalımı

    Bir yorum yaz:


  • soundcLash
    yanıtladı
    alta'nın cai kullanma talimatı diye biliyorum ben. oyüzden önerdim zaten yanlış yönlendirmek istemem

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    scoop tan o kadar hava gelıcegını zannetmıorum

    Bir yorum yaz:


  • soundcLash
    yanıtladı
    sorunun hava filtresinden olduğundan eminsen birde scooptaki peteği sök bence alta hava filtresi için faydasını görürsün.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    o zaman 97 oktanla bı depoyu fullyeım bı fıltreyı kutu ıcı kn yapaım da kutu yok arabayı boyle aldım . bıde arabayı satma durumları var iş kurma nedenıyle nolcak bakalım hayırlısı

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    2'de 40 diye siz söylüyorsunuz adama böyle bir hız olamaz Mini'de.. verim yok turbo altı basıyorsun..

    200'de kesip rocco farkı kapayıp geçtiyse, tek nedeni olabilir kötü benzin

    - AFR zengine kaçıyor.. 10.x'lardadır..
    - Sıcak hava pek mühim değil, performansını sevmesemde altanın 250'ye kadar bastığımı hatırlıyorum. Ama leş bir filtre
    - Araba pek alçak gelmedi, paraşüt yapma ihtimali olabilir..

    Ama bu videoyu başka yerde rolling diye paylaşmayın derim, korna yok bi halt yok öyle 3 araba tur atıyormuş hissi verdi bana

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    komedı dımı adamda saxo var 2 de kaldırtmaya calısıo neyse benım ıcın farketmez adamın 800 kg arabası gectım jcw yı dıe ovunup durucaktı allahtan gectım 200 den sonra o yolda hıc bır pug gıdemez takla atar refuje dalar ılk denemelerımde arabam cok ıyı gıdıyordu ama son olarak vıdeosu olmayan scırocco yu 180 -200 e kadar 3 boy fark atıp sonradan benı gecmesı hıc ıyı olmadı

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    siz burda rolling mi yapıyorsunuz ?

    2'de 20 iyiymiş bayaa verimli çalışır r56 bu devirde

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    kutu içi filtrem yok malesef o gece son yarışlarımdan once yokus yukarı yarıstık baya ondan sonra yokus assa 220 230 ları gordum ama daha sonra göremedım . bı aksaklık oldu bılmıyorum yada benzınım cok az kalmıstı ondan dolayı kesıntı yapabılırmı . arac manuel vıdeolar lınkte

    Bir yorum yaz:


  • ARENIMO
    yanıtladı
    Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Aşırı besleme araçlarda turbo ve SC nin ısınma sorunu vardır aşırı beselem araçlar şişer

    EGT görean araç şişer ve top da yavaşlama görülür

    Yağ sıcaklığı yükselirse şişer devam etse kırar

    hararet yükselse araç şişer bunları kontrol etmekte fayda var

    Filtre sadece bu işte bir seçenek oysaki kutu içi kullanıyorsanız filtreden olduğunu sanmıyorum

    Bu arada şanzımanınız otomatik midir=
    R56 da en uygun rakama kutu içi ile çözeblirsiniz fakat performans istiyorsanız AEM in kitini tavsiye ediyorum

    Tüm seçenekleri gözden geçirmekte fayda var

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X