Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

200 km den sonra buyuk sıkıntı

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • HAKTAN
    yanıtladı
    Siyir sen siyir )

    Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    ahhaha dibini sıyırıyorum deponun genelde sımdı artık ıcınde yakıt bırakıyorum dedıgınız sekıldede fıltreyı temızlıcem tsk ederım verdıgınız bılgı ıcın

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Cem, bana radyator suyu eksik dragcilari animsatiyorsun arabanin yasamasina sasirdim...

    Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..

    Bir yorum yaz:


  • AYHAN
    yanıtladı
    Alta filtre hava ile temizlenmez sunger parca o delikleri daha genisler. Yagli tip filtre alta ilik suya birak bulasik detarjani bile olur bas suya kalsin tekrar ayni islemi yap fazla hirpalama ki delikler acilmasin sonra durula gene hava ile kurutma kendi haline kurusun. Sonra yagla ilk partyi sik bekle yaglanan yerleri gor dipden basma uzakdan sik yaglar pahali degil zaten .Yazik o arabaya deponun dibini cekiyordur avansi elbette geri cekecektir safe gececektir menzilin resmen yokmus .

    Bir yorum yaz:


  • YAGCI
    yanıtladı
    Aslı 35CSS17 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    turbonun yanındakı hortum hava fıltresı gırıs yerı arada cıkıyor gerı yerıne takıyorum

    Araçta servıs uyarısı bıle vermıyor , arıza ısıgı yok bakımdan 4 bın once cıktı .

    Pazar gunu gene illegal yarışlar var otobanda . bı kamerayı kadrana dıger kamerayı aracın yanına sabıtlıcem . tek yarışcam bu sefer . bakalım bu sefer nolcak yarım depo benzınle gırıcem 97 oktan gecen yarıstıgımda 20 km kaldı dıyordu

    bu arada hava fıltresını ben degıstırmedım kırlenmıs tıkanmıs olabılır belkı basınclı hava makınesıyle bı hava tutucam arkadasın yıkamada .
    Filitreyi balata spreyi ile temizle Abi'm. Benzinide 95 alıp oktan artırıcılar var kullan her depoda faydasını görürsün.

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    turbonun yanındakı hortum hava fıltresı gırıs yerı arada cıkıyor gerı yerıne takıyorum

    Araçta servıs uyarısı bıle vermıyor , arıza ısıgı yok bakımdan 4 bın once cıktı .

    Pazar gunu gene illegal yarışlar var otobanda . bı kamerayı kadrana dıger kamerayı aracın yanına sabıtlıcem . tek yarışcam bu sefer . bakalım bu sefer nolcak yarım depo benzınle gırıcem 97 oktan gecen yarıstıgımda 20 km kaldı dıyordu

    bu arada hava fıltresını ben degıstırmedım kırlenmıs tıkanmıs olabılır belkı basınclı hava makınesıyle bı hava tutucam arkadasın yıkamada .

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    O denenen araclari baya bir yormasi gerekiyordu bence

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • kaganaydin
    yanıtladı
    bence bir kadran videosu çekin belki sestende anlayabilen olur yanlış giden şeyi bulmak için. 1 kere sıkıp bırakın daha fazlada kurcalamayıp servise görünün bence

    Bir yorum yaz:


  • AYHAN
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Safe mode da basinc basmiyor, gecen basima geldi.. Atmosferik arac gibi gidiosunuz..

    Bide motor isigi yakiyor. Arabada isikta yok, uyarida..

    Diagnose mantikli cozum olacaktir ancak safe e alan arabanin basinci yerlere iner, 200 falan hayal kisa surede
    Ilk safe modda yakmaz ariza siz sikistirmaya devam edince neden gitmiyor diye sikmaya devam yakar oda sari isik yanar. Hava filtresi ile alakasi yok .ok filtre kotu ama hepimiz kullanmisiz bende cooper s imde kullandim baska ne vardi ki kolay ulasilabilir .

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı Swiss Hotelier tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    2 hafta önce kadar benim de başıma geldi. Safe mode a almış ve arıza lambası yaktı. Hatta c.a.n. İle konuşurken sordum o da dağılsın keremin başına gelmişti ona bi sorayım dedi. Arıza lambası sarıydı. Kitapta sürmeye devam edebilirsiniz ama en yakın servise gidin diyordu. Sonuç diagnose ve maalesef KÖTÜ BENZİN. Benim de benzinim o anda az kalmıştı. O yüzden belki sizinki de yapmış olabilir.
    akü başını çıkart, 5 dakka bekleyin bidaha takın

    Bir yorum yaz:


  • Swiss Hotelier
    yanıtladı
    2 hafta önce kadar benim de başıma geldi. Safe mode a almış ve arıza lambası yaktı. Hatta c.a.n. İle konuşurken sordum o da dağılsın keremin başına gelmişti ona bi sorayım dedi. Arıza lambası sarıydı. Kitapta sürmeye devam edebilirsiniz ama en yakın servise gidin diyordu. Sonuç diagnose ve maalesef KÖTÜ BENZİN. Benim de benzinim o anda az kalmıştı. O yüzden belki sizinki de yapmış olabilir.

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    Aslı Burak tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Arkadaslar emin degilim yankista hatirlamiyirsam eger bir onceki r56 gitmeme uzerine elinden geleni yapiyordu. Bende acaba safe falan moda mi girdi demistim yazilimdan sonra ama bu aracta bildigimnkadari ile safe mode yok. 2008 lerde turbonunnyanindan cikan hortum gevsiyor ve yerinden cikiyor acaba kontrol ettinmo

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    200'e kadar normal gidiyormus..

    Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Arkadaslar emin degilim yankista hatirlamiyirsam eger bir onceki r56 gitmeme uzerine elinden geleni yapiyordu. Bende acaba safe falan moda mi girdi demistim yazilimdan sonra ama bu aracta bildigimnkadari ile safe mode yok. 2008 lerde turbonunnyanindan cikan hortum gevsiyor ve yerinden cikiyor acaba kontrol ettinmo

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Bir yorum yaz:


  • HAKTAN
    yanıtladı
    n Alta CAI ile 240+ km yapmistim 2008 MCS'm ile ve 35 derece yaz sicaginda Bostanli'dan Cesme'ye sabit 200-250 km ile gittim (Cevre Yolu + Otoban= yaklasik 45 dakika) boyle bir problemle hic karsilasmadim.

    Bir arabanin 200'e kadar normal hizlanmayla gelip sonra birden o hizda kalmasi filtreden olma ihtimali dusuk gibi geliyor bana. Kaldiki kisin ortasinda hava 5 dereceyken yapilan denemelerden bahsediyoruz.. Sorunun emisteki sicak hava olmasi bence mumkun degil..

    Egimden (+az benzinden ) kaynakli bir sorun olabilir.

    Depo'nun sonlarinin gelmesinden depodaki pislik olabilir (kaliteden dolayi elektronik olarak beynin gucu kesmesi)

    EGT'nin asiri isinmasi olabilir ve daha niceleri..

    Tabi bunlarin hangileri isik yakar onlari bilmiyorum..

    Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..



    Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Safe mode da basinc basmiyor, gecen basima geldi.. Atmosferik arac gibi gidiosunuz..

    Bide motor isigi yakiyor. Arabada isikta yok, uyarida..

    Diagnose mantikli cozum olacaktir ancak safe e alan arabanin basinci yerlere iner, 200 falan hayal kisa surede

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X