Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Alta filtre hava ile temizlenmez sunger parca o delikleri daha genisler. Yagli tip filtre alta ilik suya birak bulasik detarjani bile olur bas suya kalsin tekrar ayni islemi yap fazla hirpalama ki delikler acilmasin sonra durula gene hava ile kurutma kendi haline kurusun. Sonra yagla ilk partyi sik bekle yaglanan yerleri gor dipden basma uzakdan sik yaglar pahali degil zaten .Yazik o arabaya deponun dibini cekiyordur avansi elbette geri cekecektir safe gececektir menzilin resmen yokmus .
turbonun yanındakı hortum hava fıltresı gırıs yerı arada cıkıyor gerı yerıne takıyorum
Araçta servıs uyarısı bıle vermıyor , arıza ısıgı yok bakımdan 4 bın once cıktı .
Pazar gunu gene illegal yarışlar var otobanda . bı kamerayı kadrana dıger kamerayı aracın yanına sabıtlıcem . tek yarışcam bu sefer . bakalım bu sefer nolcak yarım depo benzınle gırıcem 97 oktan gecen yarıstıgımda 20 km kaldı dıyordu
bu arada hava fıltresını ben degıstırmedım kırlenmıs tıkanmıs olabılır belkı basınclı hava makınesıyle bı hava tutucam arkadasın yıkamada .
Filitreyi balata spreyi ile temizle Abi'm. Benzinide 95 alıp oktan artırıcılar var kullan her depoda faydasını görürsün.
Bir yorum yaz:
Misafir cevap verdi
turbonun yanındakı hortum hava fıltresı gırıs yerı arada cıkıyor gerı yerıne takıyorum
Araçta servıs uyarısı bıle vermıyor , arıza ısıgı yok bakımdan 4 bın once cıktı .
Pazar gunu gene illegal yarışlar var otobanda . bı kamerayı kadrana dıger kamerayı aracın yanına sabıtlıcem . tek yarışcam bu sefer . bakalım bu sefer nolcak yarım depo benzınle gırıcem 97 oktan gecen yarıstıgımda 20 km kaldı dıyordu
bu arada hava fıltresını ben degıstırmedım kırlenmıs tıkanmıs olabılır belkı basınclı hava makınesıyle bı hava tutucam arkadasın yıkamada .
Bir yorum yaz:
Misafir cevap verdi
O denenen araclari baya bir yormasi gerekiyordu bence
bence bir kadran videosu çekin belki sestende anlayabilen olur yanlış giden şeyi bulmak için. 1 kere sıkıp bırakın daha fazlada kurcalamayıp servise görünün bence
Safe mode da basinc basmiyor, gecen basima geldi.. Atmosferik arac gibi gidiosunuz..
Bide motor isigi yakiyor. Arabada isikta yok, uyarida..
Diagnose mantikli cozum olacaktir ancak safe e alan arabanin basinci yerlere iner, 200 falan hayal kisa surede
Ilk safe modda yakmaz ariza siz sikistirmaya devam edince neden gitmiyor diye sikmaya devam yakar oda sari isik yanar. Hava filtresi ile alakasi yok .ok filtre kotu ama hepimiz kullanmisiz bende cooper s imde kullandim baska ne vardi ki kolay ulasilabilir .
Aslı Swiss Hotelier tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
2 hafta önce kadar benim de başıma geldi. Safe mode a almış ve arıza lambası yaktı. Hatta c.a.n. İle konuşurken sordum o da dağılsın keremin başına gelmişti ona bi sorayım dedi. Arıza lambası sarıydı. Kitapta sürmeye devam edebilirsiniz ama en yakın servise gidin diyordu. Sonuç diagnose ve maalesef KÖTÜ BENZİN. Benim de benzinim o anda az kalmıştı. O yüzden belki sizinki de yapmış olabilir.
2 hafta önce kadar benim de başıma geldi. Safe mode a almış ve arıza lambası yaktı. Hatta c.a.n. İle konuşurken sordum o da dağılsın keremin başına gelmişti ona bi sorayım dedi. Arıza lambası sarıydı. Kitapta sürmeye devam edebilirsiniz ama en yakın servise gidin diyordu. Sonuç diagnose ve maalesef KÖTÜ BENZİN. Benim de benzinim o anda az kalmıştı. O yüzden belki sizinki de yapmış olabilir.
Arkadaslar emin degilim yankista hatirlamiyirsam eger bir onceki r56 gitmeme uzerine elinden geleni yapiyordu. Bende acaba safe falan moda mi girdi demistim yazilimdan sonra ama bu aracta bildigimnkadari ile safe mode yok. 2008 lerde turbonunnyanindan cikan hortum gevsiyor ve yerinden cikiyor acaba kontrol ettinmo
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
200'e kadar normal gidiyormus..
Galaxy Note 2 ile Tapatalk'tan gonderdim..
Bir yorum yaz:
Misafir cevap verdi
Arkadaslar emin degilim yankista hatirlamiyirsam eger bir onceki r56 gitmeme uzerine elinden geleni yapiyordu. Bende acaba safe falan moda mi girdi demistim yazilimdan sonra ama bu aracta bildigimnkadari ile safe mode yok. 2008 lerde turbonunnyanindan cikan hortum gevsiyor ve yerinden cikiyor acaba kontrol ettinmo
n Alta CAI ile 240+ km yapmistim 2008 MCS'm ile ve 35 derece yaz sicaginda Bostanli'dan Cesme'ye sabit 200-250 km ile gittim (Cevre Yolu + Otoban= yaklasik 45 dakika) boyle bir problemle hic karsilasmadim.
Bir arabanin 200'e kadar normal hizlanmayla gelip sonra birden o hizda kalmasi filtreden olma ihtimali dusuk gibi geliyor bana. Kaldiki kisin ortasinda hava 5 dereceyken yapilan denemelerden bahsediyoruz.. Sorunun emisteki sicak hava olmasi bence mumkun degil..
Egimden (+az benzinden ) kaynakli bir sorun olabilir.
Depo'nun sonlarinin gelmesinden depodaki pislik olabilir (kaliteden dolayi elektronik olarak beynin gucu kesmesi)
EGT'nin asiri isinmasi olabilir ve daha niceleri..
Tabi bunlarin hangileri isik yakar onlari bilmiyorum..
Bir yorum yaz: