Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Filtre Sistemleri Hakkında

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #31
    Aslı erk1n tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Tarık Bey teşekkürler..

    Yabancı forumlarda kutu içi filtrelerde köpük olanı tavsiye ediyorlar. K&N ler çok toz geçiriyoruş. Köpüklerin yağlanmasını iyi yapmak gerekiyormuş. Ne fazla ne az..

    Siz ne dersiniz bu konu hakkında?

    Köpük filtre (kutu içi) olarak ITG var bildiğim.. Başka var mı?
    Kesinikle yağlı filtre tavsıye etmıyorum zamanla sensörlerin işlevını azaltıp bozukluğa sebep verıyor.K&N 2013 ten itibaren yağlı filtreyi kaldırdı.Tamamen dry flow üretime geçtiler..Bilginiz olsun

    Yorum Yap


      #32
      K&N icin de dust sucker (toz emici) diyorlar ama?

      GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

      [FONT=Impact]BORN FROM JETS[/FONT]

      Yorum Yap


        #33
        Stock harici filtreleri kullanan arkadaslar yag degisimi sirasinda eski yaglarini kontrol edip burada paylasabilirler mi? Eski yag icerisinde bulunmamasi gereken parcaciklar vs var mi?

        [FONT=Impact]BORN FROM JETS[/FONT]

        Yorum Yap


          #34
          Aslı Tarik tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Turbonun agzindaki hidrolik tanki olmasa 207'deki gibi en ideal cozumu oradan asagi boru salip ucuna filtreyi takmak aslinda, minimal maliyete garanti soguk hava Hatta en ucuzve Alta'dan hallice ilik hava cekecek sistem direk turbonun agzina takmak

          2 sistemi de denemistim 207 GT'm varken. Asagiya saldigim sistem performans olarak cok farketmisti. Aynen bu konuda ALTA - AEM farkinda anlatildigi gibi.

          Eline saglik Kerem, cok guzel ozetleyip, anlasilir bir uslup kullanmissin, herkes cok fayda gorecektir
          Tarık bro yeni gördüm mesajını

          Öncelikle teşekkürler, ancak dediğin filtre için biraz uğraş gerekir bence. Nedeni ;
          1) Turbonun 3 cm uzagında olması, mutlaka ısı kalkanı şart.
          2) Filtrenin ağzını o kısıma, Nihat abi koymuştu. Verim olası, ancak hava aldığı yer tek yer olarak kalıyor. Onu da bence iyi düşünmek gerek.
          3) Orjinal yerine, scoop bağlantılı sistem uygulandığında en fazla soğuk hava alımını buradan alıcağını düşünüyorum. 18 derece havada, IAT 7.5-8 dereceyi gördüm (OBD değeri)
          4) 16 Plakalı GT28'li aracı bilirsin, motoru gördün mü ? Yine senin dediğin sistem ancak kaput ve scoopta oynamalar var. Dıştan stok, ancak alüminyumdan scoop ve scoop içerisine filtre yönlendiricisi koymuşlar.. Trafikte gezerken problem bence yüksek ihtimal, ancak gazlarken de bu dediğim sistem hakkaten güzel güç vericektir.. Fakat motorun kalan kısmına scoop hava bağlantısını kesiyorsun

          Falan filan uzun işte Bende custom severim, ama stok turbo varken üzerinde, bence kit almak daha mantıklı.. Hem görüntü olarak, hem performans olarak..
          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

          Yorum Yap


            #35
            Cok guzel bır konu olmus.
            Yıllardır fıltre kullanıyorum hatta 90-92 yıllarında kadın corabı kullanıyordum
            Bmc temızlenebılırlıgı bakımından yıllardır bır cok fıltreden onde.dıyeceksınız hepsı temızlenıyor ancak 1-2 temızlemeden sonra cok deforme oluyorlar. Yıllardır yagsız olmasıda onemlı bır ayrıntı. Ayrıca oem olarak otomobıl uretıcılerın lıstesıne gırmıs ılk fıltre hatta bır cok markadantek fıltre.
            Sanırım baska fırmalarda yagsız fıltrelere yenı gectıler gecıyorlar ama tecrube onemlı.
            Suan gozume Kekutınınde soyledıgı Aem kıt cok efektıf gorunuyor,ınsallah haftaya bır tane alacagım. Satmak ısteyen varsada talıbım
            Umarım bmc de ucuna uyucak fıltre vardır,gercı olmasadabfark etmez,max 2000 km kullanırım.
            Ayrıca group M dı sanırım,cok sexy duruyor,cıdden aklım kaldı.

            Yorum Yap


              #36
              Grouppe M kullanan BS type-r serhat arkadaşımızın pek hoş anıları yoktu..İnjeni söküp bunu taktıktan sonra aracına yaklasık bir 12 hpcik kaybı olmuştu ama cokta onemlı bır kayıp degıldı hemen ınjene gerı dondu ))

              Yorum Yap


                #37
                Aslı NSB44 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Grouppe M kullanan BS type-r serhat arkadaşımızın pek hoş anıları yoktu..İnjeni söküp bunu taktıktan sonra aracına yaklasık bir 12 hpcik kaybı olmuştu ama cokta onemlı bır kayıp degıldı hemen ınjene gerı dondu ))
                Typer'la mı kıyaslıyoruz artık Onur Bey
                Fikrim şudur, atar ve görüntü olarak KESİNLİKLE Grouppe M
                Fiyat ve Performansa bakıldığında AEM (Performansını bilemiyorum GrouppeM'in, kullanmadığım için)

                Siparişini yakın zamanda vereceğim İnşallah Grouppe M'in. Benim tahminlerim şu şekilde;

                - Filtrenin içerisinde bulunduğu kutucuğun içinin daha geniş ve karbon olması, soğutma açısından daha iyi olabilirmi ? Göreceğiz
                - Haznenin genişliği, içerisinde hava birikmesini sağlıyor. AEM'de filtre hazne kadar, içerisinde hava dolaşıcak yeri yok.


                Ancak şunu da unutmamak lazım, bu filtreyi kullanan araçlarımız çok var.
                NSB, SEC ve COP çok ciddi güçler verdi. Eskiden dolar düşükken, hep AEM diyordum, ancak şuan için GrouppeM alıp deneyesim var.
                Aradaki fiyat farkı Carbon'dan gelicek Yine kaşınıyorum Onur-Oto durdur beni

                1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                Yorum Yap


                  #38
                  Ben minide kullanmadım kullananıda görmedim sadece serhatın typerda başımıza bu geldi..Bence kendisiyle bir görüş minide nasıl bır performans alırsın inan hiç bilmiyorum

                  Yorum Yap


                    #39
                    Açık hava filtresi kiti baktım bugün hiç bir yerde benim araca uygun yok. Veya ellerinde yok.
                    2011 Mini One için Açık hava filtresi nerden bulabilirim bilen var mı acaba ? K&N veya AEM istiyorum.
                    Teşekkürler.
                    34 ZM 4292 - Mini One

                    Yorum Yap


                      #40
                      Nimotech e danisabilirsiniz filtre bulma konusunda
                      doayen!

                      1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                      2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                      3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                      4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                      5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                      6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                      7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                      8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                      Yorum Yap


                        #41
                        Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Nimotech e danisabilirsiniz filtre bulma konusunda
                        Aren ile konuştuk ama bakmak lazım, o da yoğun sanırım
                        34 ZM 4292 - Mini One

                        Yorum Yap


                          #42
                          Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Siz araştırdığınızı söylüyorsunuz ben denediğimi, yaptığımı.
                          Her parça taktğımda dynoya cıkmadığımdan ötürü kaç geldi söyleyemem ama madem verilere göre konusulacak AEM'de de 14 hp yazıyordu

                          Bobin konusunda, baska firma yazılım kullananlara öyle bir enjekte edildiki bu 335, yanlış ayarlardan ötürü bobin patlatıp duran arabalara 335 bobini alın gibi enteresan yorumlar yapıldı. Bunu bende yapmıştım işk minimde, nitekim bende de patlatma oldu.
                          Ben yine söylüyorum. Fayda yada zarar değil, boşa para 400 hp araba orj bobinle kullanıldı. 2.1 bar bastım yine ateşlemede problem olmadı..

                          Varex i tavsiye etmeme sebebim ise flowlarda problem olacağı. Ortaya kuçük tüp, sona susturucu tüp ve 70 mm ölçü en idealidir. Yoksa mantığına sözüm yoktur. Hatta typer alma planım var. Alırsam bende varex uygulayacağım.

                          P.s : Arama kısmına Mini filtre sistemi vs yazarsanız yaklaşık 1.5 2 sene önce açtığım filtre konusunu görebilirsniz.

                          Yok ben yeni yeni bu markalara hakim oluyorum , bildiğimi hiç söylemedim zaten Sadece yabancı forumlardan vs okuduklarım... Benim sordugum 2 markayıda test edip mi bu kanıya vardınız.Çünkü AAA yemeğini yemeden AAA kötü BBB yedim ben o daha güzel demek saçma olurdu.İkisinide denemek lazım ki kötü olana kötü diyelim.Ha kendi kullandıgınızı önerirsiniz o ayrı bende mesela o kadar hakim değilim konuya senin dediğini esas alırım.Deneyimleriniz çok önemli benim için.

                          Bobin olayı evet çok tartışmalı bir konu yabancı forumlarda yüklü araçlarda değiştirende var değiştirmeyende güç katacagını sanmıyorum daha dayanıklı ve daha uzun ömürlü olur diye tahmin ediyorum.Varex'im sürekli açık sadece polis gördüğümde kapatıyorum.Ben yazılım yaptırırken benden önce Type R da orjinal varex ile dyno denemişlerdi önce açık sonra kapalı.. İnanılmıcak derecede az güç kaybı yaşanmış kapalıyken tam hatırlamıyorum 11 hp mi ne çıkmış fark.Yinede kapalıyken devirli kullanmamayı tavsiye ediyorlar dediğim gibi ben hep açık geziyorum.Daha önce senin dediğin setup vardı onu söktürdüm düz boru yapıp varex koydum çok daha rahatladı araç.Bariz yani.(orj susturucu vardı)

                          M7 super ags nin direk sıcak hava alma ihtimali yok bastıgın zaman.. Ilık evet alabilir ama o scoop dan giren hava olabildiğince soguk girer zaten rolling yapıyorken dragda yüzde yüz katılıyorum ilk emdiği hava cayır cayır sıcak hava alır.Zaten bu tarz sistemleri ram scoop larla ve turbo heat shiled larla kullanmak lazım.Asıl performansı o zaman ortaya çıkar.Amerikanın minilere en çok modifiye parçası satan markası M7.Sanmıyorum kötü olsun... Tek kötü yanı fiyatları.Turkiyede 3000 lira gibi bir fiyatı vardı sanırsam super ags nin..Zaten amerika fiyatı 500 dolar.. 9 hp miş bu arada verdiği şimdi baktım tekrardan super ags nin.

                          Yorum Yap


                            #43





                            Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                            Yorum Yap


                              #44
                              Şimdi bu makalede yazanlar doğruysa K&N veya BMC gibi kutu içi filtrelere boşuna mı para veriyoruz acaba? Yada sadece sesi güzel diyemi alıp takıyoruz? Çıkamadım işin içinden [emoji849]


                              Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                              Yorum Yap


                                #45
                                Aslı Savago35 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                                Şimdi bu makalede yazanlar doğruysa K&N veya BMC gibi kutu içi filtrelere boşuna mı para veriyoruz acaba? Yada sadece sesi güzel diyemi alıp takıyoruz? Çıkamadım işin içinden [emoji849]


                                Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
                                Kim yazmis bunu ?



                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X