baya bişey yazılmış pek okuyamadım ama bende fikrimi vereyim
ilk başta beklentini belirlemen senin için çok daha iyi olur
bu dediklerinin çoğu iş görecek parçalar, sprint booster hariç.. hiç almana gerek yok yazılım ile aynı şey yapılıyor zaten..
gp intercooler fiyat performans olarak en iyi intercooler diyebilirim ama param imkanım var dersen çok daha iyilerini tavsiye edebilirim GRS watercooler gibi.. bildiğimiz hava soğutmalı coolerlardan farklı olarak su ile soğutma yapılıyor ve çok daha verimli bir sistem zaten bu ama pahası da ona göre
buji olarak 1 derece daha soğuk alabilirsin, düzgün bir yazılım ile iridyum bujiye de geçebilirsin ama bizim motorlar fazla ısındığından dolayı buji tırnağını kırabiliyor iyi ayar olmadan yüksek egt görürsen başına büyük dert alırsın.. bkr7equp gp bujisi alıp sıkıntısız kullanabilirsin..
enjektör büyüyünce yakıt artacak diye düşünme, 330cc olan orjinal enjektörler özellikle egzantrk vs gibi uygulamadan sonra %100 hatta 110 duty cycle yani kapasite ile çalışıyorlar, bunun sonucunda enjektör çok ısınabilir ve kitleyebilir ki o da büyük dert açar hydrolock olarak arama yaparsan kol çıkarmaya kadar giden sorunlara sebep olur.. yüksek hacimli enjektör alıp düşük kapasite (%85 duty lere kadar güvenli değerler) çalıştırılırsa yakıt tüketiminde değişim olmaz.. ama yazılım yapmadan da 380cc den büyüğü kullanman sağlıklı değil araba orjinal enjektöre göre programlı olduğundan dolayı çok benzin işeyecek hem güçten hem yakıttan kaybedeceksin.. bence en az 380cc jcw enjektörü alman iyi olur.. başta dediğim gibi ne yapacağına karar verirsen boş yere 2 iş yapmamış olursun.. ileriye dönük düşünüyorsan başka birşeyler 440-450cc alınabilir..
egzantrik olarak da ben rmw street (newman) kullanıyorum bence günlük kullanım için tam ideal.. mid range tork baya değişiyor orta alt devirlerde bariz bir fark hissediyorsun üst devirlerde de gayet başarılı.. schrik ben pek önermem alt devirlerde biraz cansız, üst devire yönelik ve karşılığını alabilmek için devir dönmek lazım ki o da orjinal kapakla zor veya rmw nin bir üst serisi sanırım dominator dü luai o konuda daha iyi bilgi verebilir kullanıyordu.. biraz daha üst devire yönelik ama ortaları yine güzel schrick e göre başarılı.. bunu da beklentine göre seçebilirsin aşağı yukarı hepsi aynı fiyatlar..
kapak düşünmüyorum demişsin ama ben senin yerinde olsam kesinlikle düşünürüm, hem motorun gözden geçmiş olacak ki silindir kapak contası zamanla terletme yapabiliyor, hem yaptıklarının karşılığını çok daha iyi alacaksın hem de çok daha sağlıklı olacak.. PPR kaan tavsiye ederim aracı da olabilirim düşünürsen..
yazılım olarak bence ilk başta aracın üstünde ne marka olduğunu en başta öğren.. superchips filansa silip orjinale bile dönebilirsin o kadar kötüdür benim gözümde bu işlemlerden sonra da muhakkak yazılım yaptırman lazım.. EcuFast tavsiye ederim, yardımcı da olurum.. İstanbula gelemeyeceksen özgün ankara izmir gibi büyük şehirlere geliyor orda biyerde de yapılabilir önceden haberleşilip..
ilk başta beklentini belirlemen senin için çok daha iyi olur
bu dediklerinin çoğu iş görecek parçalar, sprint booster hariç.. hiç almana gerek yok yazılım ile aynı şey yapılıyor zaten..
gp intercooler fiyat performans olarak en iyi intercooler diyebilirim ama param imkanım var dersen çok daha iyilerini tavsiye edebilirim GRS watercooler gibi.. bildiğimiz hava soğutmalı coolerlardan farklı olarak su ile soğutma yapılıyor ve çok daha verimli bir sistem zaten bu ama pahası da ona göre
buji olarak 1 derece daha soğuk alabilirsin, düzgün bir yazılım ile iridyum bujiye de geçebilirsin ama bizim motorlar fazla ısındığından dolayı buji tırnağını kırabiliyor iyi ayar olmadan yüksek egt görürsen başına büyük dert alırsın.. bkr7equp gp bujisi alıp sıkıntısız kullanabilirsin..
enjektör büyüyünce yakıt artacak diye düşünme, 330cc olan orjinal enjektörler özellikle egzantrk vs gibi uygulamadan sonra %100 hatta 110 duty cycle yani kapasite ile çalışıyorlar, bunun sonucunda enjektör çok ısınabilir ve kitleyebilir ki o da büyük dert açar hydrolock olarak arama yaparsan kol çıkarmaya kadar giden sorunlara sebep olur.. yüksek hacimli enjektör alıp düşük kapasite (%85 duty lere kadar güvenli değerler) çalıştırılırsa yakıt tüketiminde değişim olmaz.. ama yazılım yapmadan da 380cc den büyüğü kullanman sağlıklı değil araba orjinal enjektöre göre programlı olduğundan dolayı çok benzin işeyecek hem güçten hem yakıttan kaybedeceksin.. bence en az 380cc jcw enjektörü alman iyi olur.. başta dediğim gibi ne yapacağına karar verirsen boş yere 2 iş yapmamış olursun.. ileriye dönük düşünüyorsan başka birşeyler 440-450cc alınabilir..
egzantrik olarak da ben rmw street (newman) kullanıyorum bence günlük kullanım için tam ideal.. mid range tork baya değişiyor orta alt devirlerde bariz bir fark hissediyorsun üst devirlerde de gayet başarılı.. schrik ben pek önermem alt devirlerde biraz cansız, üst devire yönelik ve karşılığını alabilmek için devir dönmek lazım ki o da orjinal kapakla zor veya rmw nin bir üst serisi sanırım dominator dü luai o konuda daha iyi bilgi verebilir kullanıyordu.. biraz daha üst devire yönelik ama ortaları yine güzel schrick e göre başarılı.. bunu da beklentine göre seçebilirsin aşağı yukarı hepsi aynı fiyatlar..
kapak düşünmüyorum demişsin ama ben senin yerinde olsam kesinlikle düşünürüm, hem motorun gözden geçmiş olacak ki silindir kapak contası zamanla terletme yapabiliyor, hem yaptıklarının karşılığını çok daha iyi alacaksın hem de çok daha sağlıklı olacak.. PPR kaan tavsiye ederim aracı da olabilirim düşünürsen..
yazılım olarak bence ilk başta aracın üstünde ne marka olduğunu en başta öğren.. superchips filansa silip orjinale bile dönebilirsin o kadar kötüdür benim gözümde bu işlemlerden sonra da muhakkak yazılım yaptırman lazım.. EcuFast tavsiye ederim, yardımcı da olurum.. İstanbula gelemeyeceksen özgün ankara izmir gibi büyük şehirlere geliyor orda biyerde de yapılabilir önceden haberleşilip..
Yorum Yap