Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R53 için şiddetle yardım beklenmektedir:((

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #16
    Aslı ARENIMO tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Merhaba sprint booster para tuzağı tek kalemde geçelim

    GP intercooler Hürmaktan aldım sıfır fiyatı uygun

    GP buji gereksiz NGK BKR 7 almanda fayda var

    Portlatırsan çok faydasını görürsün neticede bizim portlarımız çok vermsiz bu konuda sana yardımcı olablirim PPR Kaan çok yakın bir arkadaşımdır

    JCW enjektor 380 CC işini fazlası ile görecektir egzantrik yine işini görür 2. el şu an satılık bir çok var sanırım Mertcan panpamında sıfır egzantrikler vardı NOT: 2. el egzantrik alıcağın zaman mutlaka rektifiyeci bir tanıdığında kontrol ettir kep izi vs. varmıdır diye

    İstanbulda isen bunlar için hepsine yardımcı olurum tek tek ilgileniriz

    İstanbulda değilsen burada yaptırmak istersen yine elimzden geldiğince İstanbuldaki diğer arkadaşlarla yardımcı oluruz geri kalan herşey içi mastercard

    abi sıfır alalım ki sanmıyorum sorun yaşamayan çıkartsın ,ıntercooler bulabılırsek ıkıcı el o ayrı bugun yada yarın ıngıltereden bı fıyat gelecek karsılastırıp yapalım Mastercard zaten kankam olmaz olasıcaBuarada merak ettım arenımo sen ne iş yapıyorsun?
    En son düzenleyen mini_monster; 10-12-12, 14:30.

    Yorum Yap


      #17
      Aslı mini_monster tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      şimdi hürmakla görüştüm 750tl den vermısler,onlarada gelişi 250 dolardır en fazla emın ol bence
      valla dostum forum sponsorunun gelirini seninle tartışacak değilim, biraz etik kurallar çerçevesinde konusursak sevinirim.

      ben bu sektörde kimin neyi kaça aldığını en net bilen adamım.. Anlatabilmişimdir umarım
      1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
      2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

      [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
      4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
      5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

      Yorum Yap


        #18
        250 dolara GP intercoolerı bulursanız bana da alın boynuma asıcam
        LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

        sigpic

        www.MINIClubTR.com

        Instagram

        Yorum Yap


          #19
          tamam abi birşey demedimpeki şunu sorayım 380cc enjektörü port polısh olmadan uygulayabılırmıyız?

          Yorum Yap


            #20
            Aslı mini_monster tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            abi sıfır alalım ki sanmıyorum sorun yaşamayan çıkartsın ,ıntercooler bulabılırsek ıkıcı el o ayrı bugun yada yarın ıngıltereden bı fıyat gelecek karsılastırıp yapalım Mastercard zaten kankam olmaz olasıcaBuarada merak ettım arenımo sen ne iş yapıyorsun?
            bestseller grubu bu vero moda jack & jones 'un türkiye mümessiliyiz bende kumaşlarını seçip tedarik ediyorum anlicağın sanayi araba gibi bir işim yok bu işten hiç bir lira karımda yok beni tanıyan arkadaşlarım bilir elimden geldiğince yardımcı olurum siteden gören arkadaşlar yazar zamanında bizi çok düttüler aman bizi düttüler sizide dütmesinler tek temennimiz bu site mını kullanıcıları sadece geyik yapsın buluşma yapsın diye değil onlarda lazım geyiği çok severiz buluşmalarda keyifli ama burada aracınla alakalı sorunları yazdığın anda cevap alabiliyosun bence çok güzel
            Aslı mini_monster tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            tamam abi birşey demedimpeki şunu sorayım 380cc enjektörü port polısh olmadan uygulayabılırmıyız?
            380 CC enjektörü tabiki uygulayabilirsin sitede bu işlemi yapnlar var sonuçta egzantrik ve diğer işlemlerden sonra orjinal enjektörün duty cycle ile çalışacaktır %100 ün üzerinde çalışmak isteyecek ve üzücü sonuçlar yaşayabilirsin bu yüzden egzantrikli kasnaklı egzostlu headrs ve filtreli mınılere tavsiye edilir

            Yorum Yap


              #21
              Yektanin arabaydi galiba yakit tuketimi 8lt leri gosteriyor demisti.

              Yorum Yap


                #22
                Aslı Yeşil R53 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Yektanin arabaydi galiba yakit tuketimi 8lt leri gosteriyor demisti.
                olay ne acaba 8 lt göstermesi ? anlayamadım mesajıda

                Yorum Yap


                  #23
                  R53 te inter coolera ayirdigin butceyi baska yerlede degerlendir derim sana. Altanin air diverteri vardi o da is goruyor. Hatta yekta zamaninda bana bir link atmisti bende altadan vazgecmistim

                  GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

                  Yorum Yap


                    #24
                    Alta intercooler arabama sokmam ama jcw intercooler kesinlikle tavsiye ederim

                    Yorum Yap


                      #25
                      İlerde kapağa modifiye ediceksen bence 450cc al iki kere bosuna alma ama kasnakla ve egzantrik kalacaksan 380cc yeterli. Bu arada yakıta çok fark etmiyor normal kulaniyorsan.
                      RMW tuned.... is yours?

                      Yorum Yap


                        #26
                        Genelde herkes yeterli yanitlari vermis ancak bir iki cumle eklemek isterim.

                        Ust kapak actirmak tercih meselesidir, ben problem yasamadigim aracimda 95bine geldigimde de kapak actirmak istememistim.

                        Yektayla, yekta kapak ve egzantrik yaptirmadan once araclarimiz ayni setuptaydi ve kafa burun gidiyorduk. Islemlerden sonra en guzel kistas alincak denemeyi yaptigimizda anladik ki top end de araba kesilmiyor, yorulmuyor , isinmiyor ( 2. vites yanyana 3. vites 1 boy 5. vites sonu 4-5 boy fark oluyordu ! ) . O yuzden ciddi modifiye arzusu olan kisi icin oncelikli hedef kapak isletmek olmali.

                        Enjektor olarak oemler zaten kasnakli kullanimlari destekliyor ama fine tune icin 380 CC ideal. 450 CC de zor calisma sorunu yasayanlar oldu ama tecrube etmedim , bisey diyemiyorum.

                        Alta nin kozmetik disindaki urunlerini sevmiyorum , begenmiyorum , kullanilmasini da pek tavsiye etmiyorum. Yalnizca r53 filtre kiti basarili diyebilirim.

                        GP intercooler i , para / islev denkleminde en mantikli secenek.. GRS alabilme imkani olana tabiki GRS tavsiye ederim..

                        Yorum Yap


                          #27
                          Aslı GRKM tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          GP intercooler i , para / islev denkleminde en mantikli secenek.. GRS alabilme imkani olana tabiki GRS tavsiye ederim..
                          r53'üm olsa ilk alıcağım parça olurdu.. TR'de sadece JET01 GP'de var biliyorum, başka da ne gördüm ne duydum
                          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                          Yorum Yap


                            #28
                            Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            r53'üm olsa ilk alıcağım parça olurdu.. TR'de sadece JET01 GP'de var biliyorum, başka da ne gördüm ne duydum
                            o grs konusunda aydınlatma yapıyım çok büyük paraya aldık 2-3 haftada bekledik eleman yapıcak die ama gp coolerını söküp onu takınca çok bir performans farkı görmedik o coolerda

                            ama mal atarlı görünüt olarak karbonlar falan



                            bu arada görky yekta ile olan denemenizde egzantirik farkıda vardır hepsini beraber yapmıştı galiba yekta

                            ben anladığım emme ve egzoz portlarından ziyade subaplar asıl gücü veren heralde ben şuan stock kapaklada memnunum şu aralar ama daha bişey çıkmaz tabi maksimum artık

                            Yorum Yap


                              #29
                              Kanal sayisi daha fazla Cem, kaynaklari falan benim hosuma gitti.
                              Aracta zaten pok bi yazilim oldugundan verim olmamasi sasirtci deil bence..
                              1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                              2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                              [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                              4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                              5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                              Yorum Yap


                                #30
                                Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                                Kanal sayisi daha fazla Cem, kaynaklari falan benim hosuma gitti.
                                Aracta zaten pok bi yazilim oldugundan verim olmamasi sasirtci deil bence..
                                evet malzeme olarak çok ii işçilik vs ,boyamaya bile dünya para istemişti yavşak ingiliz

                                arabadada evotech yazılım vardı 229 hp mi ne vermişti coolerdan önce galiba 224 de olabilir tam hatırlayamadım şimdi ama hani insan böyle büyük paralar verince çok şeyler bekliyosun ya gp coolerla aralarında fiyat farkı çok çünkü ben o bağlamdada yani öyle aman aman fark göremedik die düşünüp söyledim

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X