Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

RunFlat mi yoksa Normal Lastik mi ??

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Pzero cok az daha konforlu olabilir, ama cok abartilicak bir fark yok aradinda
    Eyvallah ikisinden birini alsam pek pişman olmam aslinda ama insam merak ediyor
    Continental contisportcontact 5 i de çok öneren var kullanan var mı acaba?
    Küçücük, Minicik, içi dolu beygircik

    Yorum Yap


      Valla benim eski cooper s te rft re050a brid vardi.Orjinal lastikleri inanilmaz sertti araba kasiste taktuktu konfor cok kotuydu tutusuda hic iyi degildi.Yine amcamin cooper s inde p zero vardi rft degildi ama konfor cok cok iyi yol tutusu resmen yapisiyordu yani benim arac 120 civari ile kayma yaptigi virajda onun aracla 140 la giriyordum oyle soyliyeyim.


      iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

      Yorum Yap


        RunFlat mi yoksa Normal Lastik mi ??

        Birde normal p zero sanirim yok artik p zero nero gt var bizim olculerde

        Yorum Yap


          Aynen nero gt geliyor
          doayen!

          1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
          2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
          3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
          4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
          5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
          6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
          7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
          8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

          Yorum Yap


            Aslı Mr. JC tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Cok sert dediginiz Pzerolar rft mi?
            Evet Pzero Rft 205/40/R18 . Benim önceki aracımda da vardı o da aynı şekilde çok sertti. Ben muhtemelen Michelin super pilot xl normal lastik alıcam. Yumuşaması lazım yoksa cabrio aksamına zarar vericek bu kadar sertlik.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Yorum Yap



              pzero loading
              lastik basinc ayarini sifirladik ne kadar km'de kabul edecek bakalım
              Eklenen Dosyalar
              Küçücük, Minicik, içi dolu beygircik

              Yorum Yap


                Benim lastik olcusu olan 205/40R18 yerine 225 / 40 R18 taksam her hangi bir problem yasarmiyim? Bunun sebebide normal lastige gecicem run flat yerine . Normal lastiklerde bu olcude lastik yok piyasada. Lastikci Pnero diye bir modelin 225 genisliginde olanini takalim dedi. Hem Pnero hem de lastigi genisletme hakkinda ki fikirlernizin cok onemi var benim icin.


                Sent from my iPhone using Tapatalk
                En son düzenleyen Hendrix; 25-03-15, 18:58.

                Yorum Yap


                  Bir de jant ayni olucak haliyle genisligi belli fabrika 205 genisligini uygun gormus. Ayni janta 215 ya da 225 genisliginde ki lastik nasil uyum sagliyacak ki? Pek bilgim yok bu konuda kusura bakmayin basinizi agrittim


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Yorum Yap


                    Biliyor da olabilirsiniz bunu, o yuzden cok kisa ozet geciyorum, ebattaki ilk rakam lastigin taban genisligi, ikinci rakamda yanak genisligini temsil eder.
                    205 tabanin %40i kadar yanagi vardir sizin orj lastigin. Bu tabani 225e cikarirsaniz ve yanagi 40 birakirsaniz araba yukselicektir ve tam direksiyon turunda surtme yaratabilir.
                    Ve ayrica eger jantinizin genisligi 7 ise, bu genisligin ideal ebati 205, en kotu 215tir. 225 genelde 8 genislik ebatinda jantlarda kullanilir. 7 genisligindeki janta takarsaniz yanaklari cok disari cikar.
                    Yani ozetle tabani 225e cikarsaniz bile, yanagi minimum 35e dusurmeniz gerekir, ki 225 35 18 de kolay bir ebat degildir...
                    Soyle ornek veriyim. 17ebatta mininin orj olcusu 205 45 17dir. Bu tabani 215e cikaranlar (gplerde orjinal olarak geliyor, dev mini de bu ebadi kullaniyor) yanagini 40a dusuruyor. Yani 215 40 17.
                    P nero denilen lastik pirelli p zero nero ise benim kullandigim lastiktir, ben son derece memnunum, ama tabani o kadar genisletmemenizi, genisleticeksenizde yanak rakamini dusurmenizi oneririm
                    doayen!

                    1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                    2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                    3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                    4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                    5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                    6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                    7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                    8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                    Yorum Yap


                      225 40 18i onermesinin sebebi de klasik bmw grubu 18' on jant lastigi olcusudur ama genelde bmw on jantinin genisligi 8 olur.
                      doayen!

                      1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                      2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                      3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                      4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                      5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                      6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                      7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                      8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                      Yorum Yap


                        Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Biliyor da olabilirsiniz bunu, o yuzden cok kisa ozet geciyorum, ebattaki ilk rakam lastigin taban genisligi, ikinci rakamda yanak genisligini temsil eder.
                        205 tabanin %40i kadar yanagi vardir sizin orj lastigin. Bu tabani 225e cikarirsaniz ve yanagi 40 birakirsaniz araba yukselicektir ve tam direksiyon turunda surtme yaratabilir.
                        Ve ayrica eger jantinizin genisligi 7 ise, bu genisligin ideal ebati 205, en kotu 215tir. 225 genelde 8 genislik ebatinda jantlarda kullanilir. 7 genisligindeki janta takarsaniz yanaklari cok disari cikar.
                        Yani ozetle tabani 225e cikarsaniz bile, yanagi minimum 35e dusurmeniz gerekir, ki 225 35 18 de kolay bir ebat degildir...
                        Soyle ornek veriyim. 17ebatta mininin orj olcusu 205 45 17dir. Bu tabani 215e cikaranlar (gplerde orjinal olarak geliyor, dev mini de bu ebadi kullaniyor) yanagini 40a dusuruyor. Yani 215 40 17.
                        P nero denilen lastik pirelli p zero nero ise benim kullandigim lastiktir, ben son derece memnunum, ama tabani o kadar genisletmemenizi, genisleticeksenizde yanak rakamini dusurmenizi oneririm
                        Benim araca bakan servis ile görüştüm , arkadaşta direk sürter lastik dedi , konuşmanın üstüne sizin yazdığınızı okudum tam oturdu kafamda verdiğiniz bilgi sayesinde. Teşekkür ederim . Run on flat olmayan lastik bulamıdığım için ben paşa paşa gidip Rof pirelli taktırıyım
                        kurtuluyim bu işten

                        Yorum Yap


                          Aslı Hendrix tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Benim araca bakan servis ile görüştüm , arkadaşta direk sürter lastik dedi , konuşmanın üstüne sizin yazdığınızı okudum tam oturdu kafamda verdiğiniz bilgi sayesinde. Teşekkür ederim . Run on flat olmayan lastik bulamıdığım için ben paşa paşa gidip Rof pirelli taktırıyım
                          kurtuluyim bu işten
                          Kesin yokmuymus normal lastik bu ebatta?
                          doayen!

                          1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                          2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                          3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                          4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                          5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                          6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                          7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                          8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                          Yorum Yap


                            Doa abi bende bu yeni jantlara michelin ps3 alacaktim bulamadim.simdi 205/45/17 Direk düz P zero bulduk onu aldım.


                            iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

                            Yorum Yap


                              Aslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              Doa abi bende bu yeni jantlara michelin ps3 alacaktim bulamadim.simdi 205/45/17 Direk düz P zero bulduk onu aldım.


                              iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
                              Orjinal olcusu olmus iyi yapmissin bence
                              doayen!

                              1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                              2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                              3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                              4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                              5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                              6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                              7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                              8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                              Yorum Yap


                                Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                                Kesin yokmuymus normal lastik bu ebatta?
                                Normal lastik var bu ebatta. Michelin Pilot super sport XL var bu lastiği takmak istiyordum ama Türkiyede stokta 3 adet var su anda, 4.Olmadığı için alamadım. Toyo Proxes 4 diye bir şey var birde Falken var bu ölçülerde. Toyo ve Falken hakkında pek fikrim olmadığı için almayı düşünmedim onları. Michelin gelse aslında en güzeli olucak , hem esktra güçlendirilmiş yanak var hemde daha yumuşak diğer lastiklere oranla.

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X