Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

RunFlat mi yoksa Normal Lastik mi ??

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    bridgestone gibi yanakları destekli markalar tercih edilirse balon derdi olmaz 215-40 iki farklı marka ile toplam 60k km yaptım her türlü koşulda çok şükür gelmedi hiç başıma öyle birşey ayrıca direksiyon tepkileri de daha net olur aracın.. ama konfor istiyosanız nispeten daha sert olurlar

    Yorum Yap


      Dunlop Sport MaXX TT aldım yanakları destekli, kuruda cok memnunum acıkcası gereksiz haraketlerimi bile kontrol altında tutabildim ama ıslakta aynı şeyi soyliyemiycem, RFT lerim bile balon yaptı Yekta destek mestek hikaye bence
      LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

      sigpic

      www.MINIClubTR.com

      Instagram

      Yorum Yap


        Selam,
        benim R57 Cabrio ' da PZero RFT 205/40R18 var. Lastiklerin değişme vakti geldi yaza girerken değiştireceğim. Gerçekten çok sert araç,yoldaki en küçük noktayı dahil hissediyorsunuz yani konfor namına hiç bir şey yok. Cillop gibi asfalt olursada hiç rahatsız etmiyor. Ani hızlanmalarda aracın kafası sağa sola çekme yapıyor lastiklerin aşınmış ve sert olmasından dolayı. Runflat'ten şaşmak istemiyorum sırf güvenlik sebeplerinden dolayı sonuçta cabrio araca biniyorum coupe'lara göre illaki güvenliği daha düşüktür. Konfor istiyorum , 18 jant olsun istiyorum , yol tutuşu performansı istiyorum. Tabi istemekle kalıyorum sadece bunların 3 ünü Runflat lastiklerde yakalamanın imkanı yok. Ben 18 jantlarımla devam edeceğim ve pzero'dan Bridgestone RE050 RFT 82W 'a geçmeyi düşünüyorum ya da Dunlop Sportmaxx rft alıcağım. Bunların ikisini de kullanan olduysa görüşlerini bekliyorum. keyifli forumlar herkese..

        Yorum Yap


          Aslı Hendrix tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Selam,
          benim R57 Cabrio ' da PZero RFT 205/40R18 var. Lastiklerin değişme vakti geldi yaza girerken değiştireceğim. Gerçekten çok sert araç,yoldaki en küçük noktayı dahil hissediyorsunuz yani konfor namına hiç bir şey yok. Cillop gibi asfalt olursada hiç rahatsız etmiyor. Ani hızlanmalarda aracın kafası sağa sola çekme yapıyor lastiklerin aşınmış ve sert olmasından dolayı. Runflat'ten şaşmak istemiyorum sırf güvenlik sebeplerinden dolayı sonuçta cabrio araca biniyorum coupe'lara göre illaki güvenliği daha düşüktür. Konfor istiyorum , 18 jant olsun istiyorum , yol tutuşu performansı istiyorum. Tabi istemekle kalıyorum sadece bunların 3 ünü Runflat lastiklerde yakalamanın imkanı yok. Ben 18 jantlarımla devam edeceğim ve pzero'dan Bridgestone RE050 RFT 82W 'a geçmeyi düşünüyorum ya da Dunlop Sportmaxx rft alıcağım. Bunların ikisini de kullanan olduysa görüşlerini bekliyorum. keyifli forumlar herkese..
          Dunlop fiyati iyidir ama yagmurda tavsiye etmiyorum, kuru asfaltta problem yok. Ben Bridgestone tavsiye edebilirim iki arasinda kaldiysaniz ama herzaman MICHELIN diyorum.
          LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

          sigpic

          www.MINIClubTR.com

          Instagram

          Yorum Yap


            Dunlop kis lastiginde tavsiye ederim ancak yaz lastiginde tavsiye etmiyorum
            doayen!

            1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
            2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
            3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
            4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
            5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
            6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
            7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
            8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

            Yorum Yap


              Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Dunlop kis lastiginde tavsiye ederim ancak yaz lastiginde tavsiye etmiyorum
              Bundan önceki aracımda fabrika çıkış Dunlop vardı, resmen bu güvenli sürüş eğitimlerindeki araçlar gibi kaymaya odaklanmış bi tarzdaydı.. Hiç memnun değildim , sıfır güven duygusu ...

              Yorum Yap


                Arkadaşlar dün akşam yola çıktım bi baktım lastik basınç uyarısı verdi girdim benzinlikçiye havalarına baktım sol arka lastik 7 bara düşmüş.
                32 Bastım gittim (aslında tamda kaç bar basacağımı bilmediğim için genel geçer 32'yi bastım

                Bu arada lastik Dunlop SP Sport Run Flat lastikler var üzerinde 205/45/17 araç 2011 JCW. RFT olmasından mıdır lastiğin sertliğinden midir yoksa artık miladını doldurduğundan mıdır nedir performansından memnun değilim, virajda gazı köklediğimde araba resmen çapraz gidiyor viraja girmiyor... Konfor zaten hem arabadan hem de RFT'den bitik....

                Kafada tamir kiti ile normal lastik vardı Pzero ile S001 arasında kalmıştım araştırırken forumun birinde böyle bir yorum buldum

                ''I am a professional driver, with over 1,7 Million Miles of driving experience primarily in heavy, powerful rear wheel drive vehicles, such as the Mercedes S430, BMW 740i Euro, BMW 540i, and most notably the BMW M5.
                During my driving experience, I have learned several things about tires, which I could share with you.

                a)I am a very, very demanding driver - I am able to discern a difference in ‘cut in’ during a high powered turn instantly
                b)I can usually tell, knock on wood, exactly where the breaking point is when a tire is just about to lose grip from the asphalt during high powered activities
                c)I can very well tell the difference between tires, and I don’t “forget” what tires feel like, I still to this day remember the characteristics of one of my favorite tires ever, the Potenza S03 which is now unfortunately out of production.

                Recently I was faced, once again, with the “tire purchase dilemma” - last year I went through the same thing, and purchased the highly recommended “Dunlop Sport SP9000”, in 235/50/18 + 255/45/18 for my BMW 740i. I was extremely disappointed, as I had just removed a set of worn out Continental ContiSport Contacts (original), and the difference was absolutely shocking. On the same exact route I took to the tire shop, and back, I noticed that in order to turn the vehicle at speed, 2-3 degrees more of turn on the steering wheel were required to accomplish the same turn I did hours earlier. I initially chalked it up to break in period, but, it never got better. I ended up wearing the tires out, and most definitely it was an uninspiring, slow, and rather unpleasant driving “year” for me.
                After this, having lost all memory of the car’s performance and handling capabilities, I reverted back to the 16” 235/60/16 16x8” wheels, and put a new set of Continental Premium Contact 2 tires on them. Review on this, 5/5, for a 235/60/16 tyre, you can’t get any better than this. This is a better tire by far than the previous top contender, the Michelin Pilot 235/60/16 100W, and it’s also much better than the Pirelli P6000 100W, which I might add is a horrible tire in the dry, way too much screeching and not enough grip. Shameful.
                A few months later, summer comes around, and I was looking at my 18” wheels which are idle in the garage, and decided to get some tires on them to enjoy the 18” wheels over the summer. I was faced with the following choices:

                *Michelin Pilot Sport - discontinued
                *Michelin Pilot Sport A/S- horrible reviews
                *Goodyear Eagle F1 - done that in the past, WAY too much noise, and MUCH too poor grip
                *Bridgestone Potenza S03 - probably the best tire I’ve ever owned, unfortunately discontinued now, so this is out of the question
                *Continental ContiSport Contact 2, sure a good choice, and probably would have been excellent due to it’s straight-line tread rather than these silly angled designs, but I skipped over this due to cost
                *Dunlop - forget it - see above (if you want to have any semblance of straight tracking, forget about the SP9000)
                *Nokian Z G2 - as soon as I saw this tire, I liked it - the straight tread pattern, the solid sidewall, and the high load capacity rating, not to mention the dozens of reviews of people using these tires on M5’s and other powerful cars - made me put this on the top list

                A week later, after literally flipping a coin between the ContiSport Contact 2, and the Nokian - I chose the Nokian Z G2.

                These are solid tires, with a very firm sidewall, and most definitely give a “solid” feel from the first glance.
                Fast Forward:
                *Tires mounted on car
                *Car driven so far 5700KM
                *I immediately realized what I had been missing all these years, with the horrible Dunlop and Goodyear “NAME BRAND” tires I’ve been running

                Pros:
                *Cut in during turns - EXCELLENT, BEST EVER, maybe even BETTER than the legendary S03 Potenza
                *Stopping response while straight and/or turning - EXCELLENT 10/10
                *Road Noise - 8/10 - you can definitely hear them - but it’s nothing like the roar of the Goodyear Eagle F1’s I had (asymmetric)
                *Starting traction - my car is heavily modified with 340 RWHP - it’s very easy to break the tires loose especially on a 1st gear start, and during 1-2 shifts (3.15 LSD rear)
                Guess what - these tires are the STICKIEST, tires I have __EVER__ used, even with 340 RWHP I can’t get more than a chirp out of the right rear tire, and the 1-2 shift / 2-3 shift rear-end-sliding-around is gone. (that was fun, but it’s unsafe esp. if it happens and you’re not expecting it)

                THEREFORE:

                If you’re one of those guys, like me, that likes to drive hard, solid, and you’re not one of these guys that “has to show off” that he got the EAGLE F1 or the PIRELLI ... give these tires a shot.

                You absolutely can’t go wrong. After all, I love these tires so much that I spent the money to buy this domain, and the hosting, just to tell you and save you money and SUFFERING from buying some horrible Dunlop SP9000 like I did last year.

                NOKIAN Z G2
                My rating: 10/10
                Cost: 70% of Dunlop cost
                Performance: 300% better than everything else (except again, Potenza S03, but that’s discontinued
                235/50/18
                255/45/18
                BMW 2001 740i Sport 6 speed Euro spec''

                Bu Nokian Z G2 ile ilgili bilgisi olan var mı hiç?

                Nokian'ın kış lastiğini kullanmıştım çok memnun kalmıştım, açıkcası bu yorumdan sonra kanım ısındı lastiğe.
                http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/Z-G2.htm burada da güzel yorumlar var.

                http://www.lastiknokian.com/lastikdetay.aspx?URUNID=11 lastik ebatlarında
                205/45/17 lastik ebatı yok 215/40/17 nasıl olur yada listesindeki ebatlardan hangisi mini'ye uyar?
                Küçücük, Minicik, içi dolu beygircik

                Yorum Yap


                  hatta Pzero ve S001 i de resmen eziyor?
                  Eklenen Dosyalar
                  Küçücük, Minicik, içi dolu beygircik

                  Yorum Yap


                    2 sene once karda kalıp arabayı benzinciye çektikten sonra bir taksiciyle tanısmıştım ve bu markayı önermişti bana. Takside de onlar vardı ve eve kadar o buzda bayağı performanslı getirmişti😃


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Yorum Yap


                      hic denemedim bu markayi, pirelli ve bridgestone favori ikilimdir ama, ikisini de tavsiye ederim
                      doayen!

                      1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                      2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                      3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                      4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                      5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                      6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                      7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                      8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                      Yorum Yap


                        205/40R18 için Run on Flat için 2 seçeneğim var 1.si Pirelli Pzero AR 205/40R18 86Y XL, diğer seçeneğim Bridgestone Potenza RE050A-RFT 205/40R18 82W . Normal lastik içinde 2 seçeneğim var onlarda Michelin Pilot Super Sport 205/40R18 86Y XL ZR ve Toyo Proxes 4 205/40R18 86W Z .
                        Şu anda araçta Pzero var çok sert . İstediğim şey hem biraz konforum artsın hemde iyi yol tutuşu olması. Normal lastiğe geçiceksem Michelin Pilot super sport alıp tamir kiti taşıyacağım yanımda .Siz olsanız neyi seçersiniz bu Antalya'da yollar berbat her taraf çukur, yama, tümsek vs..

                        Yorum Yap


                          Runflatlerimi satmayim ucurumdan yuvarladigimi biliyorum.
                          o yuzden bu konuda normal lastik ve emniyet olarakta lastik kopugu oneriyorum.
                          Hic deilse arabaya yazik olmaz
                          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                          Yorum Yap


                            Uygun ebat fabrikasında yokmuş Nokianin sizce s001 mi yoksa pzero mu ? Performansin yaninda konfor da onemli aslinda biraz ikisi arasinda hangisi daha konforludur?
                            Küçücük, Minicik, içi dolu beygircik

                            Yorum Yap


                              Aslı Hendrix tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              205/40R18 için Run on Flat için 2 seçeneğim var 1.si Pirelli Pzero AR 205/40R18 86Y XL, diğer seçeneğim Bridgestone Potenza RE050A-RFT 205/40R18 82W . Normal lastik içinde 2 seçeneğim var onlarda Michelin Pilot Super Sport 205/40R18 86Y XL ZR ve Toyo Proxes 4 205/40R18 86W Z .
                              Şu anda araçta Pzero var çok sert . İstediğim şey hem biraz konforum artsın hemde iyi yol tutuşu olması. Normal lastiğe geçiceksem Michelin Pilot super sport alıp tamir kiti taşıyacağım yanımda .Siz olsanız neyi seçersiniz bu Antalya'da yollar berbat her taraf çukur, yama, tümsek vs..
                              Cok sert dediginiz Pzerolar rft mi?
                              Küçücük, Minicik, içi dolu beygircik

                              Yorum Yap


                                Pzero cok az daha konforlu olabilir, ama cok abartilicak bir fark yok aradinda
                                doayen!

                                1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                                2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                                3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                                4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                                5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                                6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                                7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                                8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X