[CENTER][SIZE=5]34 AT 991[/SIZE][/CENTER]
Araç sitemizden Haluk arkadaşımızın , başından geçen buji meselesini sanırım hepimiz biliyorduk , bende sitemizde birçok arkadaşımızda özde elimden gelen her yardımı yaptım sonuçta teknik mod olarak yardımcı olmak boynumuzun borcu
Olabilicek en iyi garajarı ve parçaları seçmeye çalıştık bittiğinde keyifli bir gerginimiz daha olacak
Projemiz başlıyor ...
Araç Öncelikle AYN auto ya çekilmesi ile başladı macerası
Sağolsun Yusuf ve Ahmet usta hemen aracımıza giriştiler , bir kompresyon testine soktular 2. silindirde hayat yok
Hemen üst kapak söküldü ve görüntü
Egzost tarafında ufak çaplı bir pencerimiz oluyor , kopan parça pistonu ve gomleği biraz hırpaladıktan sonra egzosttan dışarı atılıyor ,
Üst kapağımız bir miktar ısıya maruz kaldığı için kapağımızda çatlaklar meydana geliyor , rektifiye işinde hızlı rektifiye Mustafa abi ile çalıştık kendisi bu konuda Türkiye'de sayılı ustalardandır
Kapağın risk taşıdığını ve bu kapak ile yolumuza devam etmesek daha iyi olacağı konusunda bilgiyi aldıktan sonra Haluk ile görüşüp durumu anlattım
Kendisine kapak çok kolay bulabiliceğimizi söyledim ve aynı gün içerisinde sevdiğimiz bir abimiz Erhan abiyi arayıp çok makul rakama sıfırdan hiç bir farkı olmayan kapağımızı aldık
Mustafa abi kapağı çok beğenmesine rağmen kapaığımızı basınç testine gönderdik ve tam not ile testimizden geçti
Kapak Race head işlemi için PPR Motorsport Kaan'ın ellerine teslim edildi , yine aynı gün içerisinde bu işlemin yanında gaz kelebeği emme manifoldu ve intercooler boruları da portlanıcağına karar kılıp Kaana race head kapak fiyatına bu parçaları da dahil ettirdik ( buradan kendisine çok teşekkür ederiz gerçekten çok uygun bir rakama yaptığı için , yakında kısmetse kendisi sitemize sponsor olarak katılacak ve oldukça faydalı olacağına eminim kendisi makine mühendisi olduğu için birçok bilgisinden yararlanabileceğiz)
Aynı gün içerisinde motor üzerinden alınıyor motor içi ve araç güzelce yıkanıyor işler bir parça hızlı ilerliyor ( sökülürken resimleri AYN de sanırım olmalı , eğer varsa yarın onları da isteyeceğim )
Motoru söküldükten sonra tam anlamı ile EMG nin kardeş setup ı Haluk'un aracına aynı şekilde uygulanılmasına karar veriliyor , gizli tuttuğum birkaç şey dahil hiçbirşey saklamaksızın hepsi araca uygulanacak
parça listesini hemen ben orada çıkarttım ve Haluk'a teslim ettim kendisininde Ebayden ve usa fiyatlarını araştırmasını istedim ,
Parça tedarikte USA de uzun süre kalmış ve birçok garaj ile yakın ilişkisi olan bir arkadaşım bana bu konuda yardımcı oldu
Tüm parçalarımızı USA de tek 1 noktada toparlıyoruz çünkü subap piston vs. gibi şeyleri tek tek buradan aldığımız takdire tüm firmalar tam fatura olarak adresimize göndereceği için ve hepsinin gümrük bedelleri yüksek olacağından hem her parçaya kargo ve vergi ödiyecektik fakat burada biz Floridada tek bir adreste tüm parçalarımızı toplayıp tek seferde Türkiye'ye kargolanacak buda bize oldukça avantajlar sağlamakta
pazartesi günü Masak sanayide AYN ye gittim , sonuçta parçaların gelmesine biraz vakit var ne yapalım aracı Yusuf ve Ahmet ustalar tekrar yıkadılar
Bende AYN auto nun Kango ya atladım Hulki kardeşim ile birlikte aracı bir güzel bağladık ve Hulki kardeşimin evine doğru yola koyulduk AYN 'nin hemen arkası Mashattan da oturduğu için beni kırmadı ve Haluk 'un aracını otoparka çektik
Parçaları getirmesi için rica ettiğim arkadaşım paris'te olduğu için ve bu sabaha karşı 6 da gelip saat 10 da benimle saat 10 da maslakta Batıkan AK ada çok teşekkür ediyorum
Yaklaşık 30 dakika önce parçalarımızın büyük kısmının havalesini yaptık ve parçaları USA içinde toparlamaya başladık muhtemelen %90 yarın paraçalarımız Floridada olur sadece egzantrikten biraz şüpheliyim crower biraz ağar çalışıyor heralde önümüzdeki hafta parçalarımız yola çıkar
Sipariş geçtiğimiz parçalarımız
AEM wideband
AEM EGT
ALTA 2,li pod
MSD Coil pack
Oem ana yatak
oem Kol yatak
K&N xstrem filtre
Ferrea yay
Ferrea oversized valves
Ferrea valve locks
77,50 CP piston
Crower egzantrik
İskender Long Tube Headrs
İskender Cat back
İskender Filtre boruları
AYN auto amyand filtre kiti
Ayn auto headt shield
Yağ filtresi conta takımı oem pompa vs. Hürmaktan tedarik edildi
[CENTER]Çalışılan Garajlar [/CENTER]
AYN auto
Hızlı Rektifiye
PPR Motorsport
İskender Egzost
ECU FAST
HÜRMAK
Hayırlısı diyoruz Allah uatndırmasın kanka umarım bittiğinde istediğin gibi bir proje olur
Şu an için sadece motor setup ımız bunlar
Daha sonra yürüyen aktarma ve meth. bağlanacaktır projeyi takipte kalın yeni gelişmeler oldukça buradan Haluk paylaşacaktır ben konuyu başlatayım gerisi kolay
Araç sitemizden Haluk arkadaşımızın , başından geçen buji meselesini sanırım hepimiz biliyorduk , bende sitemizde birçok arkadaşımızda özde elimden gelen her yardımı yaptım sonuçta teknik mod olarak yardımcı olmak boynumuzun borcu
Olabilicek en iyi garajarı ve parçaları seçmeye çalıştık bittiğinde keyifli bir gerginimiz daha olacak
Projemiz başlıyor ...
Araç Öncelikle AYN auto ya çekilmesi ile başladı macerası
Sağolsun Yusuf ve Ahmet usta hemen aracımıza giriştiler , bir kompresyon testine soktular 2. silindirde hayat yok
Hemen üst kapak söküldü ve görüntü
Egzost tarafında ufak çaplı bir pencerimiz oluyor , kopan parça pistonu ve gomleği biraz hırpaladıktan sonra egzosttan dışarı atılıyor ,
Üst kapağımız bir miktar ısıya maruz kaldığı için kapağımızda çatlaklar meydana geliyor , rektifiye işinde hızlı rektifiye Mustafa abi ile çalıştık kendisi bu konuda Türkiye'de sayılı ustalardandır
Kapağın risk taşıdığını ve bu kapak ile yolumuza devam etmesek daha iyi olacağı konusunda bilgiyi aldıktan sonra Haluk ile görüşüp durumu anlattım
Kendisine kapak çok kolay bulabiliceğimizi söyledim ve aynı gün içerisinde sevdiğimiz bir abimiz Erhan abiyi arayıp çok makul rakama sıfırdan hiç bir farkı olmayan kapağımızı aldık
Mustafa abi kapağı çok beğenmesine rağmen kapaığımızı basınç testine gönderdik ve tam not ile testimizden geçti
Kapak Race head işlemi için PPR Motorsport Kaan'ın ellerine teslim edildi , yine aynı gün içerisinde bu işlemin yanında gaz kelebeği emme manifoldu ve intercooler boruları da portlanıcağına karar kılıp Kaana race head kapak fiyatına bu parçaları da dahil ettirdik ( buradan kendisine çok teşekkür ederiz gerçekten çok uygun bir rakama yaptığı için , yakında kısmetse kendisi sitemize sponsor olarak katılacak ve oldukça faydalı olacağına eminim kendisi makine mühendisi olduğu için birçok bilgisinden yararlanabileceğiz)
Aynı gün içerisinde motor üzerinden alınıyor motor içi ve araç güzelce yıkanıyor işler bir parça hızlı ilerliyor ( sökülürken resimleri AYN de sanırım olmalı , eğer varsa yarın onları da isteyeceğim )
Motoru söküldükten sonra tam anlamı ile EMG nin kardeş setup ı Haluk'un aracına aynı şekilde uygulanılmasına karar veriliyor , gizli tuttuğum birkaç şey dahil hiçbirşey saklamaksızın hepsi araca uygulanacak
parça listesini hemen ben orada çıkarttım ve Haluk'a teslim ettim kendisininde Ebayden ve usa fiyatlarını araştırmasını istedim ,
Parça tedarikte USA de uzun süre kalmış ve birçok garaj ile yakın ilişkisi olan bir arkadaşım bana bu konuda yardımcı oldu
Tüm parçalarımızı USA de tek 1 noktada toparlıyoruz çünkü subap piston vs. gibi şeyleri tek tek buradan aldığımız takdire tüm firmalar tam fatura olarak adresimize göndereceği için ve hepsinin gümrük bedelleri yüksek olacağından hem her parçaya kargo ve vergi ödiyecektik fakat burada biz Floridada tek bir adreste tüm parçalarımızı toplayıp tek seferde Türkiye'ye kargolanacak buda bize oldukça avantajlar sağlamakta
pazartesi günü Masak sanayide AYN ye gittim , sonuçta parçaların gelmesine biraz vakit var ne yapalım aracı Yusuf ve Ahmet ustalar tekrar yıkadılar
Bende AYN auto nun Kango ya atladım Hulki kardeşim ile birlikte aracı bir güzel bağladık ve Hulki kardeşimin evine doğru yola koyulduk AYN 'nin hemen arkası Mashattan da oturduğu için beni kırmadı ve Haluk 'un aracını otoparka çektik
Parçaları getirmesi için rica ettiğim arkadaşım paris'te olduğu için ve bu sabaha karşı 6 da gelip saat 10 da benimle saat 10 da maslakta Batıkan AK ada çok teşekkür ediyorum
Yaklaşık 30 dakika önce parçalarımızın büyük kısmının havalesini yaptık ve parçaları USA içinde toparlamaya başladık muhtemelen %90 yarın paraçalarımız Floridada olur sadece egzantrikten biraz şüpheliyim crower biraz ağar çalışıyor heralde önümüzdeki hafta parçalarımız yola çıkar
Sipariş geçtiğimiz parçalarımız
AEM wideband
AEM EGT
ALTA 2,li pod
MSD Coil pack
Oem ana yatak
oem Kol yatak
K&N xstrem filtre
Ferrea yay
Ferrea oversized valves
Ferrea valve locks
77,50 CP piston
Crower egzantrik
İskender Long Tube Headrs
İskender Cat back
İskender Filtre boruları
AYN auto amyand filtre kiti
Ayn auto headt shield
Yağ filtresi conta takımı oem pompa vs. Hürmaktan tedarik edildi
[CENTER]Çalışılan Garajlar [/CENTER]
AYN auto
Hızlı Rektifiye
PPR Motorsport
İskender Egzost
ECU FAST
HÜRMAK
Hayırlısı diyoruz Allah uatndırmasın kanka umarım bittiğinde istediğin gibi bir proje olur
Şu an için sadece motor setup ımız bunlar
Daha sonra yürüyen aktarma ve meth. bağlanacaktır projeyi takipte kalın yeni gelişmeler oldukça buradan Haluk paylaşacaktır ben konuyu başlatayım gerisi kolay
Yorum Yap