Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Yazılım Tavsiyesi

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    manic yazılımın en güzel ve kullanışlı tarafı, sps mod lie 3 mod arasında seçim yapılabilmesi. istenirse araç stock olarak yada 1,3 ve 1,5 bar basınçlar ile kullanılabiliyor. powershop custım stg2 ile aralarında uçurum bir fark yok. şuanki euro kuru göz önüne alınırsa custom daha mantıklı olabilir.
    34 NAD 99 '06 JCW
    34 AR 3221 '11 JCW
    34 EK 391 '09 MCS

    Yorum Yap


      Aslı Lucky Jackal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      Şu an zaten manic ile custom arasında gidip geliyorum. Ciddi fiyat farkı var manic değer mi değmez mi bilemiyorum. Çok uygun fiyata bir tanede aem v2 water/meth kaçırdım. keşke alabilseydim. Sizce manic veya powershop custom? araba otomatik bu arada

      r53 aracımdan çıkan aem v2 w/m kit var elimde isterseniz. kontrol ünitesi multi input olan model. atmosferik araçlarada da takılabiliyor yada aracın basınç sensörüne bağlanarak da kullanılabiliyor. tek sorunu kablolarına ek yapılması lazım. soketleri mevcut ancak sökerken kabloları kesip çıkartmıştım.
      34 NAD 99 '06 JCW
      34 AR 3221 '11 JCW
      34 EK 391 '09 MCS

      Yorum Yap


        Aslı SRKNZCN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        r53 aracımdan çıkan aem v2 w/m kit var elimde isterseniz. kontrol ünitesi multi input olan model. atmosferik araçlarada da takılabiliyor yada aracın basınç sensörüne bağlanarak da kullanılabiliyor. tek sorunu kablolarına ek yapılması lazım. soketleri mevcut ancak sökerken kabloları kesip çıkartmıştım.
        Peki benim de bir sorum var; üst kapak temizliği (emme valflerindeki kurum) yapmadan methanol kit alıp zamanla püskürtülen methanolle beraber bu kurumların temizlemesi nekadar doğru birşeydir?

        Yorum Yap


          Aslı SRKNZCN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          r53 aracımdan çıkan aem v2 w/m kit var elimde isterseniz. kontrol ünitesi multi input olan model. atmosferik araçlarada da takılabiliyor yada aracın basınç sensörüne bağlanarak da kullanılabiliyor. tek sorunu kablolarına ek yapılması lazım. soketleri mevcut ancak sökerken kabloları kesip çıkartmıştım.
          Düşüneyim biraz, en son onun yerine oil catch can alayım diye tasarladım. Sonuçta roll/drag vs hiç işim yok, çok ucuza denk geldiği için almış olmak için alcaktım o da kaçtı zaten, en azından catch can'in faydasını görürüz, alınık uygun fiyatlı 2. el Oil Catch Can bu arada
          benim bu setup la ne kadar güç alırız tahminen n14 den? tecrübe eden var mı

          Yorum Yap


            Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Peki benim de bir sorum var; üst kapak temizliği (emme valflerindeki kurum) yapmadan methanol kit alıp zamanla püskürtülen methanolle beraber bu kurumların temizlemesi nekadar doğru birşeydir?
            üst kapak temizliği için en sağlıklı yöntem kapak açmak. meth kapak içinin pislenmesini engeller ve çok kötü durumda değilse az da olsa temizler. yurt dışında sea foam denilen bir sıvı var, motorun pcv emiş hortumundan içeri basılıyor ve kurumları temizliyor. youtube ve google da bir çok örneği var uygulamasının. ancak bu sıvı tr de bulunmadığı için bende içeriğini araştırıp benzer bir sıvı yaparak eski aracımda denemiştim. endoskopik kamera ile bakınca 3. - 4. denemeden sonra gözle görülür şekilde temizlendiğini gördüm. karışım içeriğini yazmayı çok uygun bulmuyorum, sonuçta kendi riskimi alıp denedim. bu işlemi yaptıktan ve yüksek devir bir kaç kullanımdan sonra araç kurum birikintilerini egzozdan atıyor. fakat kurum parçacıkları bir yerleri tıkayabiliyor.
            34 NAD 99 '06 JCW
            34 AR 3221 '11 JCW
            34 EK 391 '09 MCS

            Yorum Yap


              Aslı Lucky Jackal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Düşüneyim biraz, en son onun yerine oil catch can alayım diye tasarladım. Sonuçta roll/drag vs hiç işim yok, çok ucuza denk geldiği için almış olmak için alcaktım o da kaçtı zaten, en azından catch can'in faydasını görürüz, alınık uygun fiyatlı 2. el Oil Catch Can bu arada
              benim bu setup la ne kadar güç alırız tahminen n14 den? tecrübe eden var mı
              n14 için catch can bence öncelikli olmalı zaten
              34 NAD 99 '06 JCW
              34 AR 3221 '11 JCW
              34 EK 391 '09 MCS

              Yorum Yap


                Ufff bu konu dipsiz kuyu ) n14 80,000 uzerinde isi ve katalizorunuz varsa oncelikle kaldirip bir kenara atiniz muhtemelen gecirgenligi azalmis ve performasinizi etkiler duruma gelmistir[emoji13]


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Yorum Yap


                  Aslı selim.ilgaz.5 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  Ufff bu konu dipsiz kuyu ) n14 80,000 uzerinde isi ve katalizorunuz varsa oncelikle kaldirip bir kenara atiniz muhtemelen gecirgenligi azalmis ve performasinizi etkiler duruma gelmistir[emoji13]


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Araç 65 binde şu an, kat yok iskender downpipe var, listeyi yukarıda yazmıştım. Ortalama lafı biraz göreceli dedğiniz gibi aracın bakımı motor durumu yazılım vs herşey etkili olabilir. Herşey yolunda varsayarak ne alırız bi de illa catch can alayım diyorum,ne dersiniz? Marka model tavsiyeniz olur mu

                  E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                  Yorum Yap


                    Aslı Lucky Jackal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                    Araç 65 binde şu an, kat yok iskender downpipe var, listeyi yukarıda yazmıştım. Ortalama lafı biraz göreceli dedğiniz gibi aracın bakımı motor durumu yazılım vs herşey etkili olabilir. Herşey yolunda varsayarak ne alırız bi de illa catch can alayım diyorum,ne dersiniz? Marka model tavsiyeniz olur mu

                    E6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                    n14 motorların en büyük sorunu kurum toplaması bununda sebebi pcv (positive crankcase valve) sistemi. oil catch can bu havalandırma sisteminde bulunan yağ buharını toplayarak yeniden emme sistemine gitmesini engelliyor. böylece kurum oluşumunun ciddi şekilde önüne geçiyor. ben her iki kanala da takmıştım catch can. birisi mishimoto markaydı diğerini ise tornacıda yaptırmıştım. marka model çok fark etmeyecektir. sadece işlevsel olması yeterli
                    34 NAD 99 '06 JCW
                    34 AR 3221 '11 JCW
                    34 EK 391 '09 MCS

                    Yorum Yap


                      Occ oncesi bi kac resim (arac n14)
                      DP tikanmisti. Ve motor hasar almaya baslamisti. Motor yenilendi ve occ takildi. Dikkat edilirse 2 giris 2 cikisli cift tuplu



                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Yorum Yap


                        Aslı SRKNZCN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        üst kapak temizliği için en sağlıklı yöntem kapak açmak. meth kapak içinin pislenmesini engeller ve çok kötü durumda değilse az da olsa temizler. yurt dışında sea foam denilen bir sıvı var, motorun pcv emiş hortumundan içeri basılıyor ve kurumları temizliyor. youtube ve google da bir çok örneği var uygulamasının. ancak bu sıvı tr de bulunmadığı için bende içeriğini araştırıp benzer bir sıvı yaparak eski aracımda denemiştim. endoskopik kamera ile bakınca 3. - 4. denemeden sonra gözle görülür şekilde temizlendiğini gördüm. karışım içeriğini yazmayı çok uygun bulmuyorum, sonuçta kendi riskimi alıp denedim. bu işlemi yaptıktan ve yüksek devir bir kaç kullanımdan sonra araç kurum birikintilerini egzozdan atıyor. fakat kurum parçacıkları bir yerleri tıkayabiliyor.
                        Tamam ozaman methi erteliyorum, temizlik konusunu ise başka şekilde çözeceğim kendim havalar ısınınca. (Walnut shell). Teşekkürler bilgi için.

                        Yorum Yap


                          Aslı kaganaydin tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                          Tamam ozaman methi erteliyorum, temizlik konusunu ise başka şekilde çözeceğim kendim havalar ısınınca. (Walnut shell). Teşekkürler bilgi için.
                          Walnut shell uygulamasi yapan bir yer bulamamistim ben istanbulda


                          Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
                          34 NAD 99 '06 JCW
                          34 AR 3221 '11 JCW
                          34 EK 391 '09 MCS

                          Yorum Yap


                            Aslı SRKNZCN tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            Walnut shell uygulamasi yapan bir yer bulamamistim ben istanbulda


                            Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
                            Kendim yapacağım, yurtdışından intake adaptörü sipariş ettim. İstanbulda istediğimiz granülde ceviz kabuğu da buldum, zaten geriye kompresör vs gibi rahat bulacağım malzemeler kalıyor. Tamamlanınca ayrı bir DIY konusu açarım ama merak ettiğim şey methanolle bu işi yapmadan çözüp çözemeyeceğimdi.

                            Yorum Yap


                              Aslı selim.ilgaz.5 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              Occ oncesi bi kac resim (arac n14)
                              DP tikanmisti. Ve motor hasar almaya baslamisti. Motor yenilendi ve occ takildi. Dikkat edilirse 2 giris 2 cikisli cift tuplu



                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Selamlar, occ takmayi tavsiye etmeyenler var beyaz dumana sebep olmasi yuzunden, sizin tecrubeleriniz ne yondedir? Bende suan kapak actim ciddi bir kurum var ,methanol takacagim bi daha kurum olmasin diye, occ de dusunmuyor degilim.

                              Yorum Yap


                                kapak actiktan sonra surekli methanol basicaksaniz gerek olmayabilir occ'e. ama ben olsam ne olur ne olmaz takardim yine de..
                                doayen!

                                1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                                2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                                3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                                4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                                5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                                6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                                7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                                8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X