Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
Şimdi anlamadım bobinler değişti , araç düzeldi mi ? E hani bobin değiştirmeyin bir işe yaramaz dı ?
Dostum herkesin almasına gerek yok illa Manic yaptırdın diye değişmen gerekmiyor örneğin ben hala stock ne varsa onu kullanıyorum ve en ufak bir performans kaybım yok ama dediğim gibi cok gazlayan biri değilim Manic yaptır sonra gazla bakalım eğer Alperin dediği gibi özellikle yüksek devirlerde arac hız kesiyorsa o zaman düşünürsün
Dostum herkesin almasına gerek yok illa Manic yaptırdın diye değişmen gerekmiyor örneğin ben hala stock ne varsa onu kullanıyorum ve en ufak bir performans kaybım yok ama dediğim gibi cok gazlayan biri değilim Manic yaptır sonra gazla bakalım eğer Alperin dediği gibi özellikle yüksek devirlerde arac hız kesiyorsa o zaman düşünürsün
Benim zaten bobinlerim 335 bobini hiçbir sorunum yok stage 2 yazılımla ama aldıgımda üstündeydi zaten o yüzden orj bobinle bunun farkını bilemiyorum hani bazen araç yüklüde olsa değiştirmeyin bobin hiçbir işe yaramaz deniyor ya o bakımdan sordum.
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Bobinler minilerin kronik problemi , çok çabuk eskiyor . 1 ay önce benim araç sport mod kapalıyken ve gazlarken araç vites değiştirmeden egzos patırdamaya başladı ve hız arttıkça motor silkelemeye başladı ( bu arada bobinler 1 hafta önce yenilenmişti) sonrasında serviste bujileri yeniledik sorun kalktı ortadan .
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Aslı erhanaksoz tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Buji önemli
Buji candır bro
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
+1
Bu konu benim de başımı ağrıtmıştı, Keremin 335 filan hikaye demesinden sonra Orj Bosch bobin aldım ve 1 seneye yakındır sorun yaşamadım
O halde Bursa'da deniyoruz hahahahaha
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Benim eski n18s de stg1 yazilim varken orj bobinleri yaktim yurtdisi donusunde. Komple Bobin degisimden sonra da 335 bobinleri yaktim. Sonra gidip yazilimi stock a dondurdum. Ardindan yazilimi degistirdim 20,000km kullandim yeni orj bobinlerle hicbir sorun yasamadim. Bazi yazilimlar nedense bunu yapiyor galiba belki buji seciyor bilemiyorum, buji cakmadigi ve dolayisiyla desarj olamadigi icin kapasitif davraniyor ve asiri yukleniyor olabilir bobinler. Bilemedim
Aslı selim.ilgaz.5 tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Benim eski n18s de stg1 yazilim varken orj bobinleri yaktim yurtdisi donusunde. Komple Bobin degisimden sonra da 335 bobinleri yaktim. Sonra gidip yazilimi stock a dondurdum. Ardindan yazilimi degistirdim 20,000km kullandim yeni orj bobinlerle hicbir sorun yasamadim. Bazi yazilimlar nedense bunu yapiyor galiba belki buji seciyor bilemiyorum, buji cakmadigi ve dolayisiyla desarj olamadigi icin kapasitif davraniyor ve asiri yukleniyor olabilir bobinler. Bilemedim
Bayadır bu kadar teknik okumamıştım. İyi geldi.
Kesinlikle haklısın, doğru buji kullanımı önemli.
Ben her setup'ımda Evo X bujileri kullanmıştım.
Hatta AYN'de bu bujiye döndü. Fiyatı diğerlerine göre pahalı ancak bobin masrafı olmuyor en azından
1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT]SOLD
Ben intercoolerli yazilimimda orjinal bobin orjinal buji kullaniyordum (n14 jcw)
Sent from my iPhone using Tapatalk
doayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Yorum Yap