Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

R56 Yazılım Tavsiyesi

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #61
    basinc kacirip kacirmadigini aracin performansindan anlayabilirsin, boost gostergesi var ise eger ordaki degerden de okunabilir zaten (manic sabit 1.4 veya 1.5 yurur, bunun alti basiyorsa sikinti var) bir diger anlama turu motordan rolantide tiss sesi geliyorsa veya valf gerektigi kadar ses cikarmiyorsa basinc tutamiyor demektir. buji konusunda bence orj buji de kullanabilirsin. illa alicam diyorsan ngk iridyum evo 10 bujisi koyabilirsin. pompa benzini herkesin ortak problemi. bu konuda da bo veya shellin 97 gorunumlu 95lerini tercih edersen cok asiri problem olmaz. veya oktan arttirici maddeler ekleyebilirsin (VP veya toluen) diger butun bilgiler icin numaram var kanka hahaha
    doayen!

    1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
    2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
    3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
    4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
    5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
    6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
    7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
    8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

    Yorum Yap


      #62
      Zaten bp alıyorum buji bobinden sonra aynı şey devam edersen toluenle bi denerim yine oluyorsa cumartesi telefonun çalar zaten maslaktaym napıyorsun diye [emoji23]


      Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

      Yorum Yap


        #63
        Aslı Alpr.clk tarafından gönderilmiş Mesajı göster
        Sorumlarımı halledemediğim için konuyu hortlatıyım dedim bazı durumlardan dolayı hiçbirşeyi değiştiremedim araba hala aynı durumda [emoji23] bu ay artık yaptırıcam inş araç tam gazda Yüksek hıza gelince buji veya bobin kırılmış patlatmaya başlıyordu sonra düzeliyor bir ihtimal bobinler yetersiz geliyordur dendi bu hafta bobinleri değiştirecem Bosch alayım ngk ya gerek varmı ilk sorunum bu bujiler laser iridium alıcam evo x double iridyuma gerek varmı?
        İkinci ihtimal bilgisayarsa enjektör cıktı ve benzinin yazılım için yeterli gelmediğini söylediler fakat stage 2 manic olan herkes o Zaman bu sorunu Yaşar die düşündüm çok ihtimal vermedim fakat geçen akşam yine aynı durumda araçtan benzin Cidde'n yetersizmişler avans vuruyormuş gibi hissettim belki bobinlerdir die düşündüm aynı sorunu sorduğum bir kaç kişi Araç basınç kaçırıyordur belki dediler fakat forge valf var onada çok ihtimal vermedim bildiğiniz uykularım kaçtı sorun ne die manic stage 2 de buna benzeyen veya herhangibir sorun yaşayan oldu mu aramızda?


        Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
        Aracınız avans vuruyorsa hava yakıt karışımını gözlemlemenizi tavsiye ederim. Bunun içinde bir adet AFR saati alıp takip etmenizde fayda var.

        Ethanol ve toluen ile avans vurmanın önüne geçebilirsiniz ancak bunun içinde yeni bir yazılım gerekebilir , aracınıza neler yapıldığını tam bilmiyorum ancak belki de yakıtlı yazılım yapılmıştır veya ona yakındır ancak aldığınız TR şartlarındaki benzin bunu karşılamadığı için vuruntu yapıyor olabilir. Ek olarak yukarıda bahsedilen gibi oktan arttırıcı katkılarda kullanılabilir.

        Bujilere de baktırmakta gerekebilir

        Yorum Yap


          #64
          Aslı Ozdemir tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Aracınız avans vuruyorsa hava yakıt karışımını gözlemlemenizi tavsiye ederim. Bunun içinde bir adet AFR saati alıp takip etmenizde fayda var.

          Ethanol ve toluen ile avans vurmanın önüne geçebilirsiniz ancak bunun içinde yeni bir yazılım gerekebilir , aracınıza neler yapıldığını tam bilmiyorum ancak belki de yakıtlı yazılım yapılmıştır veya ona yakındır ancak aldığınız TR şartlarındaki benzin bunu karşılamadığı için vuruntu yapıyor olabilir. Ek olarak yukarıda bahsedilen gibi oktan arttırıcı katkılarda kullanılabilir.

          Bujilere de baktırmakta gerekebilir
          Afrm o kadar stabil ve olması gereken gibi iki gün içinde net olarak sorunu bulmaya çalışacağız bulamazsam hafta sonu mecburen İstanbul'a geleceğim


          Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

          Yorum Yap


            #65
            Aslı Alpr.clk tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Afrm o kadar stabil ve olması gereken gibi iki gün içinde net olarak sorunu bulmaya çalışacağız bulamazsam hafta sonu mecburen İstanbul'a geleceğim


            Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

            O zaman benzin yetersizliği vs değilde , patırdamaya sebep olan ateşleme devrelerini elden geçirmekte fayda var Buji,bobin vs.. İnşallah bir an önce halledersiniz , geçmiş olsun.

            Yorum Yap


              #66
              Aslı Ozdemir tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              O zaman benzin yetersizliği vs değilde , patırdamaya sebep olan ateşleme devrelerini elden geçirmekte fayda var Buji,bobin vs.. İnşallah bir an önce halledersiniz , geçmiş olsun.
              Teşekkür ederim


              Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

              Yorum Yap


                #67
                Manic yazılım düşünen biri olarak konuyu takipteyim arkadaşım Haber edersen sevinirim.

                Yorum Yap


                  #68
                  Buji de bobinler de orjinal JCW benzin sürekli aynı pompadan shell nitro almaktayım manic stg2 halen mevcut kullanmaktayım arada gazlayan biri olarak en ufak sorun yasamadım gayet yeterli ve dengeli gidiyorum powershopta manic yaparken buji bobinler değişir muhtemelen demişlerdi bana da yetmez denmişti ancak suana kadar canavar gibi hiç bir sorun yok Alper yasadığı sıkıntının sebebi acaba S olması olabilir mi buji bobinler farklıysa sayet bilemiyorum işin uzmanları konussun diyeyim

                  Yorum Yap


                    #69
                    yakıt tüketimini düşürmek adına stage 1 atsam sıkıntı olur mu ? motorun ömrünü düşürmek gibi
                    38 KD 903 Cooper S '10

                    Yorum Yap


                      #70
                      Aslı DrAGA tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                      Buji de bobinler de orjinal JCW benzin sürekli aynı pompadan shell nitro almaktayım manic stg2 halen mevcut kullanmaktayım arada gazlayan biri olarak en ufak sorun yasamadım gayet yeterli ve dengeli gidiyorum powershopta manic yaparken buji bobinler değişir muhtemelen demişlerdi bana da yetmez denmişti ancak suana kadar canavar gibi hiç bir sorun yok Alper yasadığı sıkıntının sebebi acaba S olması olabilir mi buji bobinler farklıysa sayet bilemiyorum işin uzmanları konussun diyeyim
                      Hayır s olması değil sorun [emoji23] delphi bobin olması arabada cuma değiştirdim dün gece denedim 180 de kesme yapan araba sıkıntısız kadran deviyor artık lütfen arabam s diye bahane bulma bana jcw turbo aldırtcan en sonunda[emoji16]


                      Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                      Yorum Yap


                        #71
                        Aslı Alpr.clk tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Hayır s olması değil sorun [emoji23] delphi bobin olması arabada cuma değiştirdim dün gece denedim 180 de kesme yapan araba sıkıntısız kadran deviyor artık lütfen arabam s diye bahane bulma bana jcw turbo aldırtcan en sonunda[emoji16]


                        Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
                        Bunlar hep JCW alman için işte

                        Yorum Yap


                          #72
                          Şimdi anlamadım bobinler değişti , araç düzeldi mi ? E hani bobin değiştirmeyin bir işe yaramaz dı ?

                          Yorum Yap


                            #73
                            farkli marka takmak bir ise yaramiyor. ama tabiki de periyodik olarak baktirip gerekiyorsa degismekte fayda var
                            doayen!

                            1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                            2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                            3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                            4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                            5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                            6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                            7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                            8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                            Yorum Yap


                              #74
                              Aslı Yiğit G. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              Şimdi anlamadım bobinler değişti , araç düzeldi mi ? E hani bobin değiştirmeyin bir işe yaramaz dı ?
                              bursada her kafadan bir ses çıkınca bilemedik bizde delphilerin üs kısmı alaşım olduğundan fazla ısınınca kaçırıyormuş en son 4 tane Bosch bobin aldm direk otobana cıktm hiçbir sorun yoktu benim derdim bobinmiş


                              Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

                              Yorum Yap


                                #75
                                Aslı Alpr.clk tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                                bursada her kafadan bir ses çıkınca bilemedik bizde delphilerin üs kısmı alaşım olduğundan fazla ısınınca kaçırıyormuş en son 4 tane Bosch bobin aldm direk otobana cıktm hiçbir sorun yoktu benim derdim bobinmiş


                                Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
                                Alakasız olacak ama Bursa buluşmasında isminizi göremedim
                                sigpic

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X