Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Yazılım

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Yazılım

    Herkesde oldugu gibi mini bir süre sonra tatmin etmemeye başlıyor.Çıkış yolları performans yolları arıyoruz.Ancak maliyetleri hakkında pek bilgi sahibi değiliz.Mesela yazılım fiyatları,markaları,ve verdiği performans üzerine bir bilgi sahibi olabilirsek,zannediyorum herkes faydalanabilir. Manic,evotec,drecu,ecufast. Fiyatları nedir ?

    #2
    manic bu konuda cok iyi, butun gergin araclarimizda manic kullaniyoruz, fiyati 650 euro civariydi yanilmiyosam.
    ondan sonra en cok verim alinan yazilim powershop custom yazilim. fiyati en son 800tlydi.
    ecufast manuel r56larda cok verim vermiyor, otomatiklerde veya r53lerde daha verimli, ancak guncel fiyatini bilmiyorum, zamaninda 600 tl civarina yaptirmistim.
    evotech kullanan da var, ancak fiyati verimi konusunda pek bilgim yok...

    manicin verdigi verimi, rolling videolarinda izleyebilirsiniz, veya projelerimiz konusunda benim aracim dahil yapilan araclari inceleyebilirsiniz... (doajcw, doagp, dev mcs, sec jcw, lam jcw)
    doayen!

    1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
    2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
    3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
    4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
    5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
    6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
    7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
    8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

    Yorum Yap


      #3
      Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      manic bu konuda cok iyi, butun gergin araclarimizda manic kullaniyoruz, fiyati 650 euro civariydi yanilmiyosam.
      ondan sonra en cok verim alinan yazilim powershop custom yazilim. fiyati en son 800tlydi.
      ecufast manuel r56larda cok verim vermiyor, otomatiklerde veya r53lerde daha verimli, ancak guncel fiyatini bilmiyorum, zamaninda 600 tl civarina yaptirmistim.
      evotech kullanan da var, ancak fiyati verimi konusunda pek bilgim yok...

      manicin verdigi verimi, rolling videolarinda izleyebilirsiniz, veya projelerimiz konusunda benim aracim dahil yapilan araclari inceleyebilirsiniz... (doajcw, doagp, dev mcs, sec jcw, lam jcw)
      Suphesiz ki iyi kotu deneyimleriniz vardir ama Dr. Ecu ( eski ortaginin su anda yuruttugu sirketin adi Ecufast ) yazilimli araclarin manual otomatik iyi kotu ayrimi fikrine katilmiyorum. Ozgun 10 seneyi askindir yakin arkadasim ama ne yazik ki gerektigi kadar musterisiyle ilgili degil. Tek sebebi inanilmaz bir yogunlugun icerisinde yalniz basina savas veriyor olmasi bazilariniz tecrube de etmistir eminim fakat bu kesinlikle araclardan cikardigi gucler icin kotu referans olamaz. Kendi tecrubelerim, cevremde forum kullanici olmayan R53-R56 sahiplerinin araclari hep cizginin ustunde hizliydi. Kendi R56 imla ( dp, yazilim ) benzer speclerde (Ic,meth,yazilim,egzoz,cai vs ) pek cok arabayla denedim ve daha hizli bir arabaya denk gelmedim ki benim aracim R56 icin kobay sayilacak ilk yazilim denenen ustune cok calisilmamis bir aracti.

      Mini, Bmw, Audi v.b araba kullanicilari kitlesinin beklentilerini cok net ayirt edebiliyorum. Belki biraz daha pahalidir ama ariza isiksizdir, bosa beklenen 3-5 saat yerine 1 saatte hazir ise x2 odemeye razi olanlariz. Bunu saglayip optimumu yakalayana herkes gonul rahatligiyla referans olabiliyor , tipki verdigin ornekler gibi.

      Gercekten zaman harcayip uzerine calistiginda bahsi gecenlerden cok daha iyi sonuclar cikartacagina eminim. Yeter ki sonunda hardcore bir proje ve iddia olsun Neden bu kadar emin konusuyuorum ? Bkz. UU ds3 son verileri ve sureleri

      Yorum Yap


        #4
        Dr. Ecu benimde 4 5 senelik arkadasimdir. Cokda severim, cokta iyi tunerdir. Ama Minide basarili degil. Bunu kendiside sayisiz kez dile getirdi..

        Otomatiklerde sikinti yasamadi cogu kisi ama yasayanda oldu. Fakat manuelde yurutebildigi r56 yok.
        (bizim speclerde)

        Herkes proje yapicak 20-30 bin tl harcayacak diye bir durum yok. Malesef
        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

        Yorum Yap


          #5
          Aslı GRKM tarafından gönderilmiş Mesajı göster
          Suphesiz ki iyi kotu deneyimleriniz vardir ama Dr. Ecu ( eski ortaginin su anda yuruttugu sirketin adi Ecufast ) yazilimli araclarin manual otomatik iyi kotu ayrimi fikrine katilmiyorum. Ozgun 10 seneyi askindir yakin arkadasim ama ne yazik ki gerektigi kadar musterisiyle ilgili degil. Tek sebebi inanilmaz bir yogunlugun icerisinde yalniz basina savas veriyor olmasi bazilariniz tecrube de etmistir eminim fakat bu kesinlikle araclardan cikardigi gucler icin kotu referans olamaz. Kendi tecrubelerim, cevremde forum kullanici olmayan R53-R56 sahiplerinin araclari hep cizginin ustunde hizliydi. Kendi R56 imla ( dp, yazilim ) benzer speclerde (Ic,meth,yazilim,egzoz,cai vs ) pek cok arabayla denedim ve daha hizli bir arabaya denk gelmedim ki benim aracim R56 icin kobay sayilacak ilk yazilim denenen ustune cok calisilmamis bir aracti.

          Mini, Bmw, Audi v.b araba kullanicilari kitlesinin beklentilerini cok net ayirt edebiliyorum. Belki biraz daha pahalidir ama ariza isiksizdir, bosa beklenen 3-5 saat yerine 1 saatte hazir ise x2 odemeye razi olanlariz. Bunu saglayip optimumu yakalayana herkes gonul rahatligiyla referans olabiliyor , tipki verdigin ornekler gibi.

          Gercekten zaman harcayip uzerine calistiginda bahsi gecenlerden cok daha iyi sonuclar cikartacagina eminim. Yeter ki sonunda hardcore bir proje ve iddia olsun Neden bu kadar emin konusuyuorum ? Bkz. UU ds3 son verileri ve sureleri
          dr.ecu'da aracima daha once yazilim yaptirdim, ve diger kisilerin sikayet ettigi problemle kesinlikle karsilasmadim. soyledigi saatte gittim, aracim soyledigi saatte yazildi ve ciktim. diger firmalarda (powershop vs.) harcadigim vakitle ayni zamanda bitti isim, ancak aracimin yaziliminda basarili olamadi, istenilen gucu alamadik. hatta cok komiktir ki cabrio cooper s ile kafa kafaya yuruduk, ki benim aracim jcw idi.

          dr.ecunun bugune kadar yaptigi ve yuruttugu araclara kesinlikle lafim yok, esnafligi konusunda herkes sikayetcidir ancak beni memnun birakti, yani ona da birsey soylemiyorum.

          ancak malesef biz bugune kadar araclarimizin yurudugunu saniyorduk. mini konusunda ki ilk manic'e gecen arac secdir ikincisi de benim aracimdir (doa29 jcw) performanstan son derece memnun kaldik. yaptigimiz araclarla denedigimiz arabalarin hacimleri artti, millet miniden cekinmeye basladi. manic uyguladigimiz proje aracimiz LAM JCW ile denedigimiz araclar, daha once mininin deneyemedigi araclardi, ki bunlardan biride benim kendi 3.6 litre 345 beygirlik aracimdi. o aracimla bile lami gecemedim.

          sec gibi uzerinde servet yatan bir arac, dr.ecu yazilimi varken arabasini satmayi dusunuyordu, manic'e gecince corvettelere salca olmaya basladi.

          dr.ecu'nun bugune kadar cok guzel yuruttugu miniler var, bunlardan biri senin aracin olabilir, biri de yakin arkadasimiz ola gurkanin araciydi (01 cop 01). gurkanin araci mctr dyno day'de dynoya ciktiginda, powershop calisanlari 'arac olabileceginin en iyi seklinde yazilmis' dediler. admin gokhanin arabasi da o gun cok guzel bir guc cikardi ve o aractan da tebrik aldi. ancak benim ve mertsonadin araclari (ki ikisi de jcw, yani standardi 211 hp) biri 200 biri 197hp guc uretti. inanmadik bir defa daha denedik sonuc yine ayniydi. (ikisinde de o donem dr.ecu yazilim vardi)
          ben bu yasadiklarima dayanarak, ozgun bazi minileri iyi yazdi bazilarini yazamadi diyebilirim. powershopta da iki mini aracima da manic yaptirdim ve ikisi de iyi yurudu, bunun disinda arkadas grubum ve forumdan bildigim insanlardan da powershopta yazilim yaptirip problem yasayan duymadim (kisisel alinan riskler disinda), bu sebepten de powershop butun minileri yurutebiliyor diyebiliyorum

          bu yazdiklarim tecrubelerimdir, herhangi bir marka yanlisi degilim. ilerde alacagim arabanin markasi ne olursa, ve ona hangi yazilimci iyi yazilim atiyorsa ona giderim, ozgun veya baycu diye secim yapmam, bu konuda yalnis anlasilmak istemem.

          ama 10 minim daha olsa 10unu da powershop'a gotururdum.

          uu ds3'un de son denemelerini izledim, hatta birini canli izleme sansim oldu, gercekten inanilmaz yuruyor. ama bu dedigin gibi uzerinde cok emek harcanmis, cok mesai verilmis halidir. onceki haliyle LAM JCW'nin denemesi olmustu bu kadar iyi gitmiyordu...
          En son düzenleyen DOA29; 17-01-15, 20:10.
          doayen!

          1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
          2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
          3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
          4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
          5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
          6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
          7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
          8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

          Yorum Yap


            #6
            Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
            Dr. Ecu benimde 4 5 senelik arkadasimdir. Cokda severim, cokta iyi tunerdir. Ama Minide basarili degil. Bunu kendiside sayisiz kez dile getirdi..

            Otomatiklerde sikinti yasamadi cogu kisi ama yasayanda oldu. Fakat manuelde yurutebildigi r56 yok.
            (bizim speclerde)

            Herkes proje yapicak 20-30 bin tl harcayacak diye bir durum yok. Malesef
            Mini ve LCI ile ilgili asamadigi bir problem var mi bilmiyorum ama ayni 1.6thp motoru paylasan Ds3 ve RC de TR nin en hizli aktif yuruyen thp makinasini tune eden kisinin basarisiz oldugunu soylemek adil sayilmaz. Bu arabalarin nasil suruldugunu Mami ve Serdar in surekli araba denedigini biliyoruz. Bilmeyenler icin DS3 kadran videosu :



            http://www.youtube.com/watch?v=ycJNY5_ChiA

            Cupra takribi 400+ hp



            http://www.youtube.com/watch?v=3q_1QlQn4XE

            Kaldi ki bahsettigim gibi benim manual aracim yaklasik 50bin kmdir yazilimli ve aracimi alan kisiyle surekli irtibattayiz. Ariza kaydi dahil problemsiz kullaniliyor. Hala iddia ediyorum o specte daha hizli r56 gormedim.

            Yorum Yap


              #7
              O specte R56 yok kankacım

              Olunca görürsün, 2 ay sabır
              1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
              2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

              [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
              4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
              5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

              Yorum Yap


                #8
                Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                dr.ecu'da aracima daha once yazilim yaptirdim, ve diger kisilerin sikayet ettigi problemle kesinlikle karsilasmadim. soyledigi saatte gittim, aracim soyledigi saatte yazildi ve ciktim. diger firmalarda (powershop vs.) harcadigim vakitle ayni zamanda bitti isim, ancak aracimin yaziliminda basarili olamadi, istenilen gucu alamadik. hatta cok komiktir ki cabrio cooper s ile kafa kafaya yuruduk, ki benim aracim jcw idi.

                dr.ecunun bugune kadar yaptigi ve yuruttugu araclara kesinlikle lafim yok, esnafligi konusunda herkes sikayetcidir ancak beni memnun birakti, yani ona da birsey soylemiyorum.

                ancak malesef biz bugune kadar araclarimizin yurudugunu saniyorduk. mini konusunda ki ilk manic'e gecen arac secdir ikincisi de benim aracimdir (doa29 jcw) performanstan son derece memnun kaldik. yaptigimiz araclarla denedigimiz arabalarin hacimleri artti, millet miniden cekinmeye basladi. manic uyguladigimiz proje aracimiz LAM JCW ile denedigimiz araclar, daha once mininin deneyemedigi araclardi, ki bunlardan biride benim kendi 3.6 litre 345 beygirlik aracimdi. o aracimla bile lami gecemedim.

                sec gibi uzerinde servet yatan bir arac, dr.ecu yazilimi varken arabasini satmayi dusunuyordu, manic'e gecince corvettelere salca olmaya basladi.

                dr.ecu'nun bugune kadar cok guzel yuruttugu miniler var, bunlardan biri senin aracin olabilir, biri de yakin arkadasimiz ola gurkanin araciydi (01 cop 01). gurkanin araci mctr dyno day'de dynoya ciktiginda, powershop calisanlari 'arac olabileceginin en iyi seklinde yazilmis' dediler. admin gokhanin arabasi da o gun cok guzel bir guc cikardi ve o aractan da tebrik aldi. ancak benim ve mertsonadin araclari (ki ikisi de jcw, yani standardi 211 hp) biri 200 biri 197hp guc uretti. inanmadik bir defa daha denedik sonuc yine ayniydi. (ikisinde de o donem dr.ecu yazilim vardi)
                ben bu yasadiklarima dayanarak, ozgun bazi minileri iyi yazdi bazilarini yazamadi diyebilirim. powershopta da iki mini aracima da manic yaptirdim ve ikisi de iyi yurudu, bunun disinda arkadas grubum ve forumdan bildigim insanlardan da powershopta yazilim yaptirip problem yasayan duymadim (kisisel alinan riskler disinda), bu sebepten de powershop butun minileri yurutebiliyor diyebiliyorum

                bu yazdiklarim tecrubelerimdir, herhangi bir marka yanlisi degilim. ilerde alacagim arabanin markasi ne olursa, ve ona hangi yazilimci iyi yazilim atiyorsa ona giderim, ozgun veya baycu diye secim yapmam, bu konuda yalnis anlasilmak istemem.

                ama 10 minim daha olsa 10unu da powershop'a gotururdum.

                uu ds3'un de son denemelerini izledim, hatta birini canli izleme sansim oldu, gercekten inanilmaz yuruyor. ama bu dedigin gibi uzerinde cok emek harcanmis, cok mesai verilmis halidir. onceki haliyle LAM JCW'nin denemesi olmustu bu kadar iyi gitmiyordu...
                Doa objektif baktigin ve tecrubeni paylastigin icin tesekkur ederim. Postunu telefondan gorememistim , es gecmisim sorry.

                Dynoday gununde oradaydim uzun uzun izledim cikan sonuclari. Sizin kadar ben de sasirmistim hatta cikan sonuclara. O gun telefonda Ozgun dahil pek cok kisiye ayni seyi soyledim " keske Ozgun orada olsaydi ve araclari o anda tekrar tune etseydi " . Nitekim o gunden sonra potansiyel musteri kaybettigini rahatlikla soyleyebilirim.

                Aren in jcwleri surdugu denemeleri izlemistim. Arabalarin kesintisiz yurudugunu gormek gurur verici. Bu noktada asil ask MINI , detaylar ise hobi.

                Eskisi kadar sanayide zaman gecirmiyorum fakat okudugum kadariyla Ds3te yapilmasi gereken yapilmamis bazi duzenlemeler yapilinca araba olmasi gerektigi noktaya gelmis. Daha once dedigim gibi is iddiaya donsun yeter

                Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                O specte R56 yok kankacım

                Olunca görürsün, 2 ay sabır
                bahsettigim sey works olmayan turbosu hybrid olmamis r56lar

                Yorum Yap


                  #9
                  Kankam sen iste, o da var. 256 cikti o aracta. Hemde LCI
                  1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                  2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                  [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                  4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                  5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                  Yorum Yap


                    #10
                    Herkezin vermiş oldugu bilgilerden dolayı,tecrübelerinizi paylaştıgınız için teşekkürederim. Aklımda olanlardan çogunu söylemişsiniz MANİC yazılım +100000 verilen her kurusu hakediyor.Doa nn aracı nasıl gidiyor zaten belli.Maşşallahı var.Allah kaza bela vermesin..

                    Yorum Yap


                      #11
                      184hp'lik yalnızca DP olan LCI Cooper S'imle Özgün'ün (Dr.Ecu) yaptığı yazılımla stock LCI JCW'ü takribi 2-3 boy kadar geçiyordum.
                      Zamanlama açısından da çok fazla mağdur edildiğim söylenemez. O dönem yazılımımdan çok memnundum.

                      Herhangi bir firmayı refere etmeden genel olarak konuşuyorum. Misal; bazı arabalarda sorunun kaynağı deneme yanılma yöntemiyle çözülmeye çalışıldığı için araç sahibi sürekli birşeyler satın almak zorunda kalabiliyor.
                      Oem dump valve yetersiz deniliyor forge alınıyor bu kez forge dv yüzünden arıza yakıyor denilip oem'e dönülüyor ancak yine problem çözülemiyor.

                      Böyle durumlarda aracın donanımsal başka yerlerinde sorun olduğu düşünülürken yazılımda bir sorun olması söz konusu bile edilmiyor araç sahibi
                      harcadığı gereksiz paralar, kaybettiği zaman ve aracından soğuduğuyla kalıyor.

                      Hadi biz zevk için bile sabahtan akşama sanayide çay içmekten zevk alan adamlarız. Ama çok tuner bu sevdadan vazgeçip lanet olsun deyip aracını değiştirmeyi bile düşünmüştür.
                      İnsanları bu işten soğutmamak gerek.
                      34 JOB 30 - 2012 Cooper JCW Midnight Black
                      34 DN 1806 - 2011 Cooper S (jcw equipped) Chili Red

                      Yorum Yap


                        #12
                        Yazılım

                        Herkese selam kafama takildi,Şimdi benim araç n18 motor otomatik vites.Simdi diger konuda gecen jcw countryman otomatik 285hp yaziyor,Otomatik sanzimanda 230hp civari en fazla aciliyor denmisti bana ? Nasil olacak bu is anlamadim.Yaza dogru bende yazilim yapacagim sanirim,Sanzimani elimize almayalim ?
                        Birde bende anlamiyorum araba 1-2 gecerken kesme yapiyor lastikler igrenc turanza ne yazik ki sarmada cok fazla var sizce bu lastikten mi ? Yani 1-2 de arkadasim guiletta ile geciyor beni nerdeyse

                        iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
                        En son düzenleyen OGZ59; 14-03-15, 17:05.

                        Yorum Yap


                          #13
                          Sen o parcalari bide jcw turboyu tak, o gucu alicam sana ben para konusur
                          1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                          2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                          [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                          4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                          5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                          Yorum Yap


                            #14
                            muhtemelen lastiktendir, rft varsa hala sebebi o olabilir. iyi lastikle boyle bisey gelmez basina
                            doayen!

                            1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                            2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                            3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                            4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                            5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                            6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                            7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                            8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                            Yorum Yap


                              #15
                              Ben aracımı aldığımda dr.ecu yazılım vardı birde sadece dp vardı.
                              Gfb dump valve itg kutu içi filtre jcw buji ve dp+orta iptali yapıp aracımı yazılımın güncellenmesi için tekrar dr.ecunun yolunu tutmuştum şimdi firmanın manuel araçlardan verim alamadığını söylemişsiniz powershoplamı görüşmeliyim yoksa benim speclerde yeterli olur mu ?

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X