Merhaba, MINI Club TR 'ye Hoş Geldiniz. Yeni konu açabilmek yada var olan konulara yanıt yazabilmek için üyeliğiniz varsa Giriş yapmalı, üyeliğiniz yoksa Kayıt olmalısınız.
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Valla dediğim gibi ben bana sölenen rakamı söledim sadece ayrıca yurtdısında getirme durumu söle farkeder türkiyede suan hiçbir wagner intercooler racing değil bunu powershopta kabul ediyor ki kendilerine sordugumda ancak amerikadan getirtmemiz gerekir demişlerdi diğer parcalarda da cok net bilgim olmamakla beraber fark olacagını sölemişlerdi detayını yurtdısındaki arkadasıma sorarak cevaplayabilirim umarım ayrıca sunuda belirtmem gerek suana kadar türlkiyede hiç bir dynoda aynı degeri almadım ki henuz pro bir dynoda görmedim o yüzden hiçbirine tam anlamıyla güvenmiyorum son olarak sunuda belirtmem gerek bu işin en pro yapılan merkezlerinde gerek amerika gerek japonyada bu dediğimiz setuplarda ben daha 270 altında da görmedim yazdıklarını söylüyorum tabi ve yakıt olarak sadece 97oktan hepsi bu
97 oktan ve sadece coolerin sogutmasiyla mi 270ler aliniyor? Arac sadece collerin sogutmasiyla o denli guc acmaya izin vermiyor cunku.. Eger bahsettiginiz rakamlara cikan araclarda methanol destegi de varsa dediginiz rakamlar tr'de de aliniyor zaten...
Sent from my iPhone using Tapatalk
doayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Ben methanolsuz bu guclerin imkansiz olduguna zaten eminim de wagner konusunu anlamadim. Racing olunca ne oluyor bilgim yok. Hacmi mi buyuyor? Eger hacmi buyuyorsa araca nasil montaji yapiliyor ? (Alta cooler bile tamponu kastiriyor)
Racingde coolerdaki entry hole dedikleri normale göre daha buyuk ve alınan havanın oksijenizasyonu cok daha yüksek hale geliyor ve haliyle verdiği etkide büyüyor buda tabi güce yansıyor bunun dısında dediğim gibi sizlerde bakabilirsiniz yurtdısındaki birçok mini forumunda bu dediklerim yazıyor özelliklede usmini de var bunlar birde söylemeye calıstıgım diger nokta türkiyedeki dynolar ben daha henuz pro bir dyno görmedimden kastım araca verilen hava ve cıkısın aerodynamics üzerine etkisinden bahsediyorum türkiyede aracların cogu dyno sonrası aslında zarar görüyor oldukca zorlayan bir etkiyle hava destegi oldukca kısır bir sekilde yapılıyor buda alınacak gücü kesiyor bundan dolayı sizlerinde araclarında da bu hp düşük gözükmesi bu yüzden diye düşünüyorum yoksa meth ya da toluen ile bu değerlerin oldukca yüksek olması lazım
Kesinlikle dyno konusunda dediginize katiliyorum.. Bahsettiginiz cooler hakkinda bilgim yoktu onu bi inceleyecegim internette .
Sent from my iPhone using Tapatalk
doayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12 2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13 3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13 4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06 5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13 6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06 7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05 8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Racingde coolerdaki entry hole dedikleri normale göre daha buyuk ve alınan havanın oksijenizasyonu cok daha yüksek hale geliyor ve haliyle verdiği etkide büyüyor buda tabi güce yansıyor bunun dısında dediğim gibi sizlerde bakabilirsiniz yurtdısındaki birçok mini forumunda bu dediklerim yazıyor özelliklede usmini de var bunlar birde söylemeye calıstıgım diger nokta türkiyedeki dynolar ben daha henuz pro bir dyno görmedimden kastım araca verilen hava ve cıkısın aerodynamics üzerine etkisinden bahsediyorum türkiyede aracların cogu dyno sonrası aslında zarar görüyor oldukca zorlayan bir etkiyle hava destegi oldukca kısır bir sekilde yapılıyor buda alınacak gücü kesiyor bundan dolayı sizlerinde araclarında da bu hp düşük gözükmesi bu yüzden diye düşünüyorum yoksa meth ya da toluen ile bu değerlerin oldukca yüksek olması lazım
valla ben bir zarar görür diye dyno ya götürmeye çekiniyorum açıkçası... Kimi dakikalarca zorluyor motoru kiminin fanı daha büyük kiminin fanı küçük kiminin dükkanı ateş gibi sıcak havasız vs vs.. Yoksa çok merak ediyorum net gücü..
Yorum Yap