Aslı Jackie tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
2011 jcw ye fren balatası öneriniz?
Çöküş
X
-
Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göstergpnin diskleri bitince ben de ebcye donucem, ama fiyat sormaya korkuyorum. 6 pistona donunce isin rengi baya degisiyor, fren yapamiyor insan bitmesin diye
Yorum Yap
-
7 bin KeMe1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]
[FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD
Yorum Yap
-
hahaha bu gidisle 10 sene balata degistirmem gerci ben dogrudoayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Yorum Yap
-
Aslı Jackie tarafından gönderilmiş Mesajı gösterGiricez gibi duruyo bu işe34 JOB 30 - 2012 Cooper JCW Midnight Black
34 DN 1806 - 2011 Cooper S (jcw equipped) Chili Red
Yorum Yap
-
Aslı b.battal tarafından gönderilmiş Mesajı gösterYaw he he .. sen önce elektrik bandı çekdoayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Yorum Yap
-
Aslı b.battal tarafından gönderilmiş Mesajı gösterYaw he he .. sen önce elektrik bandı çek
Yorum Yap
-
Tecrübelerime dayanarak konuşuyorum ,
JCW sahibiyseniz ya da oem jcw kaliperi kullanıyorsanız tercihiniz jcw 'ün oem delikli disk ve oem balatalarını tercih edin , fiyat olarak diğer firmalardan fiyat olarak biraz daha pahalı olabilir ,
EBC drilled denilen seri ve sarı balata son tercihim olurdu fakat sesli çalışması iyi fren rodajı grektirir ki bunu yapabilmenin bazı teknikleri vardır , fren rodajı nasıl yapılır ,
eğer takım olarak değiştirdiyseniz ani frenlerden belli bir süre kaçın , pedala daha hasss basın ve takip mesafenizi normal kullanıma oranla %30 uzatın ,
150 200 KM yol yaptıktan sonra , boş bir yolda 130 140 giderken orta derecede bir frenle 80 e kadar inin ,
disklerinizi ve balatalarınızı biraz soğutun
daha sonra 160 a çıkın ve hard brake dediğimiz frene sert oturun 80 90 a kadar düşüp tekrar soğutun bu prosedürü 2 kere tekrarlayın böylece disk ve balata arasınaki tozu atımış ve alştırmasını yapmış olursunuz ,
Günlük hayatınızda ani ve süreki arka arkaya frenlerden kaçının ya balatanızı ya da diskinizi ya da her 2 parçanızıda yakabilirsiniz , diskiniz zamanla kendine aşınarak gelebilir fakat balatanız yanarsa mukavemetini kaybeder ve fren mesafeniz uzar ,
Not: tam delikli yani drilled değil baktığınız zaman arkası görünücek şekilde olan disklerinizde dikkat etmeniz gerekenler , sık sık delik aralarını kontrol edin deliklerde en büyük hastalık çatlamadır , bunun önüne nasıl geçebiliriz ,
çok ısındığında su birikintilerine girmekten kaçının , aracınızı yıkmaya soğutmadan vermeyiniz ( ki bunu normal şartarda da yapmayınız ) delikli diskler suyu görür görmez sıcaksa en zayf yerinden yani deliklerinden çatlamaya başlar ,
ayrıca frenlerimde ön disk ve balatamı güçlendirmişssem mutalaka arkaları oem bırakırım unutmayın arka frenlerinizin çok iyi tutması sizin için bazı noktalarda dezavantaj teşgil eder bildiğiniz gibi frene bastığınızda önce önler tutar pedala biraz daha yüklendiğinizde arkalar da devreye girer eğer arka frenleriniz haddinden sağlamsa ani frenlerde aracınız arkası yanınıza gelebilir bunu avantaja çevirip eğelenebilirsiniz de ama tatsız kaza dönme ve minik heyecanlar da yaratabilir
En önemli not : herkes arbası gitsin diye para harcar , evet herkes biraz daha fazlasını ister gitsin ister ama unutmayın , iyi kötü her araba gider ama iyi kötü her araba duramaz , durmanızın iyi olması lazım gidişiniz kötü olsa da sorun değil her zaman araba yaparken alt takım yürüyen frene çok büyük bütce ayırmışımdır hayatımda 1 kere ucuz 1 yürüyen parçası aldım ki hayatıma ve arabama mal oluyordu ucuz değil bedava kurtuldum ama para ile satın alınamiycak bir bilgi ve tecrübe kazandım ,
herkese keyfli forumlar
Nimotech performance - Arenimo
Yorum Yap
-
Arenimo eline saglik kral guzel aciklama olmusdoayen!
1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14
Yorum Yap
-
Aslı Jackie tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAnladığım kadarıyla Fren Rodajı iyi yapılırsa ses olayı çözülmüş oluyor ve ebc fena değil diyebiliriz?
fren rodajı bence yapılmalı , doğru bir hareket hem konfor hem uzun süre kullanımı için ben yapılması taraftarıyım
Yorum Yap
-
Aslı Nimotech tarafından gönderilmiş Mesajı gösterTabiki EBC kötü değil inanılmaz da iyi değil , sonuçta para performans olarak kötü sayılmaz ,
fren rodajı bence yapılmalı , doğru bir hareket hem konfor hem uzun süre kullanımı için ben yapılması taraftarıyım
Yorum Yap
-
Rodajın sağlıklı frenlere sahip olmak için önemli olduğunu biliyordum ama ses olayında etkisi olduğunu öğrendiğim iyi oldu.
Ferado ile eski nesil iett otobüsü tadında gezmemizin sebebi buymuş demek34 JOB 30 - 2012 Cooper JCW Midnight Black
34 DN 1806 - 2011 Cooper S (jcw equipped) Chili Red
Yorum Yap
Yorum Yap