Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

2011 jcw ye fren balatası öneriniz?

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    #16
    Aslı Jackie tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Bi fiyat bilgisi alabilir miyim, özel mesaj da olur
    Toplamda 1300 civarina mal oldu. On disk + on arka green stuff balatalar. Fren hortumlarinida celik olanlarla degistirip motul hidrolik kullanirsan tadindan yenmez
    34 NAD 99 '06 JCW
    34 AR 3221 '11 JCW
    34 EK 391 '09 MCS

    Yorum Yap


      #17
      Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
      gpnin diskleri bitince ben de ebcye donucem, ama fiyat sormaya korkuyorum. 6 pistona donunce isin rengi baya degisiyor, fren yapamiyor insan bitmesin diye
      Frenlerin bitmesi icin arabayi kullanman gerek biraz sanki doa kac bin km ye geldin ki sen
      34 NAD 99 '06 JCW
      34 AR 3221 '11 JCW
      34 EK 391 '09 MCS

      Yorum Yap


        #18
        7 bin KeMe
        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

        Yorum Yap


          #19
          hahaha bu gidisle 10 sene balata degistirmem gerci ben dogru
          doayen!

          1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
          2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
          3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
          4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
          5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
          6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
          7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
          8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

          Yorum Yap


            #20
            Giricez gibi duruyo bu işe

            Yorum Yap


              #21
              Aslı Jackie tarafından gönderilmiş Mesajı göster
              Giricez gibi duruyo bu işe
              Yaw he he .. sen önce elektrik bandı çek
              34 JOB 30 - 2012 Cooper JCW Midnight Black
              34 DN 1806 - 2011 Cooper S (jcw equipped) Chili Red

              Yorum Yap


                #22
                Aslı b.battal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                Yaw he he .. sen önce elektrik bandı çek
                Hzhsha deme oyle
                doayen!

                1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                Yorum Yap


                  #23
                  Aslı b.battal tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                  Yaw he he .. sen önce elektrik bandı çek
                  Ufak detaylara takılma bro Gaza basmadığın için fren nedir bilmiyosun hem cahil, çok önemli bi mevzu bu

                  Yorum Yap


                    #24
                    Tecrübelerime dayanarak konuşuyorum ,

                    JCW sahibiyseniz ya da oem jcw kaliperi kullanıyorsanız tercihiniz jcw 'ün oem delikli disk ve oem balatalarını tercih edin , fiyat olarak diğer firmalardan fiyat olarak biraz daha pahalı olabilir ,

                    EBC drilled denilen seri ve sarı balata son tercihim olurdu fakat sesli çalışması iyi fren rodajı grektirir ki bunu yapabilmenin bazı teknikleri vardır , fren rodajı nasıl yapılır ,

                    eğer takım olarak değiştirdiyseniz ani frenlerden belli bir süre kaçın , pedala daha hasss basın ve takip mesafenizi normal kullanıma oranla %30 uzatın ,

                    150 200 KM yol yaptıktan sonra , boş bir yolda 130 140 giderken orta derecede bir frenle 80 e kadar inin ,

                    disklerinizi ve balatalarınızı biraz soğutun

                    daha sonra 160 a çıkın ve hard brake dediğimiz frene sert oturun 80 90 a kadar düşüp tekrar soğutun bu prosedürü 2 kere tekrarlayın böylece disk ve balata arasınaki tozu atımış ve alştırmasını yapmış olursunuz ,

                    Günlük hayatınızda ani ve süreki arka arkaya frenlerden kaçının ya balatanızı ya da diskinizi ya da her 2 parçanızıda yakabilirsiniz , diskiniz zamanla kendine aşınarak gelebilir fakat balatanız yanarsa mukavemetini kaybeder ve fren mesafeniz uzar ,

                    Not: tam delikli yani drilled değil baktığınız zaman arkası görünücek şekilde olan disklerinizde dikkat etmeniz gerekenler , sık sık delik aralarını kontrol edin deliklerde en büyük hastalık çatlamadır , bunun önüne nasıl geçebiliriz ,

                    çok ısındığında su birikintilerine girmekten kaçının , aracınızı yıkmaya soğutmadan vermeyiniz ( ki bunu normal şartarda da yapmayınız ) delikli diskler suyu görür görmez sıcaksa en zayf yerinden yani deliklerinden çatlamaya başlar ,

                    ayrıca frenlerimde ön disk ve balatamı güçlendirmişssem mutalaka arkaları oem bırakırım unutmayın arka frenlerinizin çok iyi tutması sizin için bazı noktalarda dezavantaj teşgil eder bildiğiniz gibi frene bastığınızda önce önler tutar pedala biraz daha yüklendiğinizde arkalar da devreye girer eğer arka frenleriniz haddinden sağlamsa ani frenlerde aracınız arkası yanınıza gelebilir bunu avantaja çevirip eğelenebilirsiniz de ama tatsız kaza dönme ve minik heyecanlar da yaratabilir

                    En önemli not : herkes arbası gitsin diye para harcar , evet herkes biraz daha fazlasını ister gitsin ister ama unutmayın , iyi kötü her araba gider ama iyi kötü her araba duramaz , durmanızın iyi olması lazım gidişiniz kötü olsa da sorun değil her zaman araba yaparken alt takım yürüyen frene çok büyük bütce ayırmışımdır hayatımda 1 kere ucuz 1 yürüyen parçası aldım ki hayatıma ve arabama mal oluyordu ucuz değil bedava kurtuldum ama para ile satın alınamiycak bir bilgi ve tecrübe kazandım ,

                    herkese keyfli forumlar

                    Nimotech performance - Arenimo

                    Yorum Yap


                      #25
                      - Sorulan sorular.
                      - Kafası karışık sürücüler.
                      - NİMOTECH ' in olaya müdahalesi.
                      - İstiklal marşı ve kapanış..



                      Kral eline sağlık, beklenen açıklamayı yaptın gayet faydalı bi yazı olmuş. Herkes bu yazıdan alması gerekeni alacaktır Teşekkürler bro

                      Yorum Yap


                        #26
                        Arenimo eline saglik kral guzel aciklama olmus
                        doayen!

                        1) 34 DOA 29 - R56 Midnight Black JCW '12
                        2) 34 DOA 29 - R56 Thunder Gray GP2 '13
                        3) DOAYENS - R56 Midnight Black Cooper S '13
                        4) 7KVC909 - R53 Astro Black Cooper S '06
                        5) 34 DOA 06 - R59 Midnight Black Cooper S Roadster '13
                        6) 34 UT 5348 - R53 Thunder Blue GP '06
                        7) 34 DOA 06 - R53 Cosmos Black Cooper S '05
                        8) 34 DOA 90 - R59 White Silver JCW Roadster '14

                        Yorum Yap


                          #27
                          Anladığım kadarıyla Fren Rodajı iyi yapılırsa ses olayı çözülmüş oluyor ve ebc fena değil diyebiliriz?

                          Yorum Yap


                            #28
                            Aslı Jackie tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            Anladığım kadarıyla Fren Rodajı iyi yapılırsa ses olayı çözülmüş oluyor ve ebc fena değil diyebiliriz?
                            Tabiki EBC kötü değil inanılmaz da iyi değil , sonuçta para performans olarak kötü sayılmaz ,

                            fren rodajı bence yapılmalı , doğru bir hareket hem konfor hem uzun süre kullanımı için ben yapılması taraftarıyım

                            Yorum Yap


                              #29
                              Aslı Nimotech tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              Tabiki EBC kötü değil inanılmaz da iyi değil , sonuçta para performans olarak kötü sayılmaz ,

                              fren rodajı bence yapılmalı , doğru bir hareket hem konfor hem uzun süre kullanımı için ben yapılması taraftarıyım
                              Kesinlikle fren rodajina katiliyorum ben cok dikkatli bir bicimde yaptim soyleneni harfiyen uyguladim hem standart balatamdan cok daha iyi performansi yesil olmasina ragmen hem de en ufak bir otme yok.
                              LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

                              sigpic

                              www.MINIClubTR.com

                              Instagram

                              Yorum Yap


                                #30
                                Rodajın sağlıklı frenlere sahip olmak için önemli olduğunu biliyordum ama ses olayında etkisi olduğunu öğrendiğim iyi oldu.

                                Ferado ile eski nesil iett otobüsü tadında gezmemizin sebebi buymuş demek
                                34 JOB 30 - 2012 Cooper JCW Midnight Black
                                34 DN 1806 - 2011 Cooper S (jcw equipped) Chili Red

                                Yorum Yap

                                Hazırlanıyor...
                                X