
Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
r56 performans yardım ?
Çöküş
X
-
detaylı sekılde anlatımın ıcın cok tesekkurler dostum ztn techdede bırkc kez danısmk ıcın msj atmıstım sana burdada yardımcı oldugun ıcın tekrardn tesekkurler aracın turbo bakımı yenı yapıldı sayılır turboyla ılgılı sıkıntım cıkmaz . ust kapak olayına gelıcek olursak aslında mantıklı soyluyrsn suan ıcın egzoz cai ve ıntercooler ı yapıcam ocak bası yada subat ortası gıbı sıfır countryman e gecıs yapmayı dusunuyrm olurda satmıcak olursan kesınlıkle kapagı actırırım.. elımden geldıkce araca ıyı bakmaya calısıyorum debriyajdı yazılım vs derken gecen hafta bıraz kactı aem caile egzoz malıyetıde malum fıyatlar bellı bu hafta ıcıde onlrı alıcam arabaya harcadıgım parları kendıme harcasam usain bolt la 100 metrede kosardım
-
Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBen kendi intercoolerimi ikinci el aldim, cok ekstra hor kullanilmamissa ikinci elde bir problem yasayacaginizi sanmiyorum... Bu arada projelerimiz konusunda bizim yuklu araclarin set up larini inceleyebilirsiniz, benimkinin yok sanirim ama diger araclarin dyno grafikleri de vardir onlarla kiyaslama yapabilirsiniz.kekutinin araci (dev20) 175lik cooper s, yaptigi uygulamalarla 266hp aldi. Sizin aracinizla ayni, ordan fikir alabilirsiniz
Aslı musty 35jcw tarafından gönderilmiş Mesajı gösteraz once detaylı ınceledım benım aracın daha cok yolu var kekutının araca göre ıns sızlerınkı kdr olmsada kendımce ıddalı bırsyleryapmaya calısıcam
Araç üzerinde isteğin güç önemli aslında. Ne güç istiyorsunuz ?
Bildiğim kadarıyla 100k uzerinde km olduğu için araç üzerine yaptığınız modlardan da beklenen verimi alamayabilirsiniz. Aracı kesinlikle kötülemek için söylemiyorum, ancak R56 N14 motorlarda yüksek km'lere gelindikçe; üst kapak üzerinde kurum ve pislik birikmesi aracın genetiğidir. Sübap eğikliği vs.. bunlar olabilecek şeyler.
Dolayısıyla işlemler yapılmadan önce kapak temizliğini tavsiye ederim.. Bu işlemi yaptığınız taktirde, (alt taraf ne durumda bilmesemde) uzun süre kafanız rahat bir şekilde SAFE şekilde kullanabilirsiniz.
Örnek teşkil etmesi açısından, motorunuzun üst kapağı takriben bu şekilde olabilirBenimki 67.000'deyken bu şekildeydi..
Üst kapak temizliğinden sonra,
- Filtre
- Downpipe
- 63mm'lik düz boru + Güzel bir susturucu
- Dumpvalve + Blowoff
- Intercooler
gibi ürünler ekleyerek mevcut performansın üzerine ek sağlayabilirsiniz.
Ancak yapılacaklardan evvel mutlaka üst kapak kontrolü şart..
Bunların yanısıra yazılımı doğru kişilere yaptırmak önemli. Herkes yazılım atabiliyor ama malesef MINI yapamıyor.
Dolayısıyla yazılım düzenlemesiyle de beklenen gücün üzeri alınabilinir.
Buji ve bobin orjinal yeterli olur. O yüzden başka model veya markalarada kaymamanızı tavsiye ederim.
Keyifli çalışmalar, sabır ve maddi kaynak gerektirse de bittiği zaman gayet başarılı oluyor
Bir yorum yaz:
-
Aslı musty 35jcw tarafından gönderilmiş Mesajı gösteraz once detaylı ınceledım benım aracın daha cok yolu var kekutının araca göre ıns sızlerınkı kdr olmsada kendımce ıddalı bırsyleryapmaya calısıcam
Bir yorum yaz:
-
Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterBen kendi intercoolerimi ikinci el aldim, cok ekstra hor kullanilmamissa ikinci elde bir problem yasayacaginizi sanmiyorum... Bu arada projelerimiz konusunda bizim yuklu araclarin set up larini inceleyebilirsiniz, benimkinin yok sanirim ama diger araclarin dyno grafikleri de vardir onlarla kiyaslama yapabilirsiniz.kekutinin araci (dev20) 175lik cooper s, yaptigi uygulamalarla 266hp aldi. Sizin aracinizla ayni, ordan fikir alabilirsiniz
Bir yorum yaz:
-
Ben kendi intercoolerimi ikinci el aldim, cok ekstra hor kullanilmamissa ikinci elde bir problem yasayacaginizi sanmiyorum... Bu arada projelerimiz konusunda bizim yuklu araclarin set up larini inceleyebilirsiniz, benimkinin yok sanirim ama diger araclarin dyno grafikleri de vardir onlarla kiyaslama yapabilirsiniz.kekutinin araci (dev20) 175lik cooper s, yaptigi uygulamalarla 266hp aldi. Sizin aracinizla ayni, ordan fikir alabilirsiniz
Bir yorum yaz:
-
Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterİntercoolerda alta veya forge farketmiyor, hangisi uygunsa onu alabilirsiniz. Forge cok iyi diyolar ama bizim en yuklu iki aracimizda (dev ve sec) alta intercooler var ve ikiside son derece iyi verim aliyorlar. Stg 1 cupraya yazilimla daha cok yetismeniz hatta gecmeniz lazim, ama belki yazilimciniz aracin isinmasindan dolayi guc acmamistir, sogutma problemini cozup tekrardan ayarlamakta fayda var. Cok fazla basinc acmak gerekmiyor minilerde, bizim en cok guc ureten aracimiz (sec, 300hp maha dyno) 1.45 barda yuruyor. Daha once 1.7 1.8 barlara cikmaya calisanlar da oldu, bu kadar saglikli guc uretemediler.
Bir yorum yaz:
-
İntercoolerda alta veya forge farketmiyor, hangisi uygunsa onu alabilirsiniz. Forge cok iyi diyolar ama bizim en yuklu iki aracimizda (dev ve sec) alta intercooler var ve ikiside son derece iyi verim aliyorlar. Stg 1 cupraya yazilimla daha cok yetismeniz hatta gecmeniz lazim, ama belki yazilimciniz aracin isinmasindan dolayi guc acmamistir, sogutma problemini cozup tekrardan ayarlamakta fayda var. Cok fazla basinc acmak gerekmiyor minilerde, bizim en cok guc ureten aracimiz (sec, 300hp maha dyno) 1.45 barda yuruyor. Daha once 1.7 1.8 barlara cikmaya calisanlar da oldu, bu kadar saglikli guc uretemediler.
Bir yorum yaz:
-
Aslı OGZ59 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterSizin araç 175 lik mi ?
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Sizin araç 175 lik mi ?
iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
Bir yorum yaz:
-
Aslı DOA29 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterNgk iridyumu tavsiye ederim. Filtre olarak da aem cai kesinlikle bu arac icin en mantikli cozum... Minilerde ciddi isinma problemi yasandigi icin intercooler veya meth ile sogutmakta da fayda var. İkisi birden olursa cok daha iyi olurdv olarak ta forge alabilirsiniz, bu gune kadar basinc kacirma problemi yasamadim.
Bu arada dynoya ciktiniz mi? Ya da herhangi bir aracla denediniz mi? Araciniz kac afr de yuruyor ve kac bar basinc bastiniz? Bunlar da benim sorularim
Bir yorum yaz:
-
Ngk iridyumu tavsiye ederim. Filtre olarak da aem cai kesinlikle bu arac icin en mantikli cozum... Minilerde ciddi isinma problemi yasandigi icin intercooler veya meth ile sogutmakta da fayda var. İkisi birden olursa cok daha iyi olurdv olarak ta forge alabilirsiniz, bu gune kadar basinc kacirma problemi yasamadim.
Bu arada dynoya ciktiniz mi? Ya da herhangi bir aracla denediniz mi? Araciniz kac afr de yuruyor ve kac bar basinc bastiniz? Bunlar da benim sorularim
Bir yorum yaz:
-
r56 performans yardım ?
arkadaslar aracımı satmaktn vazgecınce performans olarak degısıklıklere gıttım ılk once debriyajdan memnun deıldım onu degıstrdım sonra ızmırde thp motorlarda bırcok arac yapan egeturbo arda ıle gorosup yazılımı degıstrdım artan basıncı daha ıyı tuttugunu soyledgı ıcın audı s3 un dumb valveını alıp taktık suan aracta orjınal filtre var kat ıptalı ve orta susturucu yok . soru olarak araca suan daha ıyı guc katıcak olan fıltremedır fıltre olarak aem ın caı sını alıcam yoksa kattan ıtıbaren egzozu komple son susturucu dahıl yenıleyımı bırde aracımın bujılerı 3000 km once degısmstı orjınal bujı takılı yazılımdn sonra yenı ngk ırıdyuma gecmem gerekırmı sımdıden tesekkurlerEtiketler: Hiçbiri
Bir yorum yaz: