Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Talha R56 S vs Uzman R53 S
Çöküş
X
-
evet ya dün antalya'da hava hafıf serındı akşam fırsat bu fırsat bı gazlayayım dedım methanolu de basınca delırdı
bayağıdırda dınlenıyordu garajda
diyeceğim o kı onlarında extra formda olduğu günler oluyor....
Bir yorum yaz:
-
+1 kardeşimAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösterbu ara biraz sıkıntılarım var, hastalıklar hastane düğün telaşı araba vs.. denemeye kafa yok, şu sinir stresimden kurtuliim Ekim'de sahalara dönücem
Cam tavan farkı 80+ kg
jant farkı var yürüyenden atılan çok farkediyor.. Avantajın fazla, ama r56'ya üst kapak açmadan dp+yazılımla bile çok fazla üzmeyecektir diye düşünürum.. Zaten üzerse Talha bana intercooler'ı bağışlar
hahahaha
bu arada Nihatcım, r56'yı yabana atma. Stage 1 r53s(intercooler headers egsoz yazılım), sadece downpipe yazılımlı r56 1-2 boy arasında önde olacaktır. Çok yabana atmayın kötü araba değil r56, 2 parçaya çok yeterli gidiyor
Örnek ; Yazılım headers egsozlu r53s Manuel vs. R56 S otomatik vites DP+yazılımla hep önde oluyordum
r53'ün avantajı motor ciddi anlamda sağlam. üst kapağı açınca kaderi değişiyor..
Bir yorum yaz:
-
bu ara biraz sıkıntılarım var, hastalıklar hastane düğün telaşı araba vs.. denemeye kafa yok, şu sinir stresimden kurtuliim Ekim'de sahalara dönücemAslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterkekutı sende kamera kaydı yapsana kardeş
Cam tavan farkı 80+ kgAslı uzman tarafından gönderilmiş Mesajı gösteryok kerem sen dedin diye öyle yazmadım ya sana cevap olsun diye değil yani, ama tabi talhanın bana göre çok dezvantajları var yani ona uyan yerlerde deneriz demek istedim
yoksa eğer şuan bende sıkıntı yoksa hem beygirim fazladır hem kilom azdır yani talhaya uymak lazım biraz durum böle olunca
jant farkı var yürüyenden atılan çok farkediyor.. Avantajın fazla, ama r56'ya üst kapak açmadan dp+yazılımla bile çok fazla üzmeyecektir diye düşünürum.. Zaten üzerse Talha bana intercooler'ı bağışlar
hahahaha
bu arada Nihatcım, r56'yı yabana atma. Stage 1 r53s(intercooler headers egsoz yazılım), sadece downpipe yazılımlı r56 1-2 boy arasında önde olacaktır. Çok yabana atmayın kötü araba değil r56, 2 parçaya çok yeterli gidiyor
Örnek ; Yazılım headers egsozlu r53s Manuel vs. R56 S otomatik vites DP+yazılımla hep önde oluyordum
r53'ün avantajı motor ciddi anlamda sağlam. üst kapağı açınca kaderi değişiyor..
Bir yorum yaz:
-
valla nihat buna gaza gelse gelse talha gelir
bir turbo bize gelmez big charger bizim olayımız
Bir yorum yaz:
-
-
nihat zamanında gp varken büyük turbolu r56 denk gelmişti kafa kafaya gitmiştik (GK plakadyı sanırım gri bir araba) sonra arkadaş araç problemli falan demişti ama problemdlidir heraldeAslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterkör şeytan diyor bindir çekiciye arabayı rollıng gecesıne yetişşşşşşşşşşş
Bir yorum yaz:
-
yok kerem sen dedin diye öyle yazmadım ya sana cevap olsun diye değil yani, ama tabi talhanın bana göre çok dezvantajları var yani ona uyan yerlerde deneriz demek istedimAslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösteristenilen sürat derken, r56'nın otomatik olmasından kaynaklanan devir kaybı olacak o nedenle avantajı olan noktayı söylemek istedim. yoksa basın canım 10'da 140'da sıkıntı yok
ama durumu söyliim eğer benim 3. vites'e karşı 2. vites formulum bu denemede tutarsa Talha 5'e kadar kafa bile çıkartabilir
bi deneyin bende işe yaradı ama 5'i bitirip 6'ya atınca rakip daha yeni 5'in ortalarında oluyor, fazla basılınca konulu film oluyor sonlarda 

yoksa eğer şuan bende sıkıntı yoksa hem beygirim fazladır hem kilom azdır yani talhaya uymak lazım biraz durum böle olunca
Bir yorum yaz:
-
seviye arkadaşlık dostluk çok üst düzeyde Nihat burada, 2 araç deneyip hırs küpü olacak birisi yok burdaAslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı gösterArkadaşlar öyle ya da böyle araçlarımızın hepsi bizim geçti geçildi sıkıntısı olmasın diğer forumlardakı gibi rollıng ertesı gun atarı yaşamayalım kazasız belasız bır deneme olur ınşallah ama görünüre göre r53 alır bu işi,çünkü r53 r56 ya göre takılan parçaların hakkını verıyor bu bir gerçek
merak etme zevkli olsun, bu arada söküp biçme yapmayın yazık etmeyin araçlara aman diim
Bir yorum yaz:
-
kör şeytan diyor bindir çekiciye arabayı rollıng gecesıne yetişşşşşşşşşşş
Bir yorum yaz:
-
istenilen sürat derken, r56'nın otomatik olmasından kaynaklanan devir kaybı olacak o nedenle avantajı olan noktayı söylemek istedim. yoksa basın canım 10'da 140'da sıkıntı yok
ama durumu söyliim eğer benim 3. vites'e karşı 2. vites formulum bu denemede tutarsa Talha 5'e kadar kafa bile çıkartabilir
bi deneyin bende işe yaradı ama 5'i bitirip 6'ya atınca rakip daha yeni 5'in ortalarında oluyor, fazla basılınca konulu film oluyor sonlarda
Bir yorum yaz:
-
Arkadaşlar öyle ya da böyle araçlarımızın hepsi bizim geçti geçildi sıkıntısı olmasın diğer forumlardakı gibi rollıng ertesı gun atarı yaşamayalım kazasız belasız bır deneme olur ınşallah ama görünüre göre r53 alır bu işi,çünkü r53 r56 ya göre takılan parçaların hakkını verıyor bu bir gerçek
Bir yorum yaz:

Bir yorum yaz: