Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Talha R56 S vs Uzman R53 S

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • SERKAN
    yanıtladı
    Hayırlısı Kazasız Belasız Gönküm r53 Tabiki

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    bu arada uzman kekutı nht 39 msnde yazışıyor gıbıyız maşallah

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    evet ya dün antalya'da hava hafıf serındı akşam fırsat bu fırsat bı gazlayayım dedım methanolu de basınca delırdı bayağıdırda dınlenıyordu garajda diyeceğim o kı onlarında extra formda olduğu günler oluyor....

    Bir yorum yaz:


  • uzman
    yanıtladı
    aynen bakalım belkide talha geçer bu işler belli olmaz

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    bu ara biraz sıkıntılarım var, hastalıklar hastane düğün telaşı araba vs.. denemeye kafa yok, şu sinir stresimden kurtuliim Ekim'de sahalara dönücem



    Cam tavan farkı 80+ kg jant farkı var yürüyenden atılan çok farkediyor.. Avantajın fazla, ama r56'ya üst kapak açmadan dp+yazılımla bile çok fazla üzmeyecektir diye düşünürum.. Zaten üzerse Talha bana intercooler'ı bağışlar hahahaha

    bu arada Nihatcım, r56'yı yabana atma. Stage 1 r53s(intercooler headers egsoz yazılım), sadece downpipe yazılımlı r56 1-2 boy arasında önde olacaktır. Çok yabana atmayın kötü araba değil r56, 2 parçaya çok yeterli gidiyor

    Örnek ; Yazılım headers egsozlu r53s Manuel vs. R56 S otomatik vites DP+yazılımla hep önde oluyordum r53'ün avantajı motor ciddi anlamda sağlam. üst kapağı açınca kaderi değişiyor..
    +1 kardeşim

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    kekutı sende kamera kaydı yapsana kardeş
    bu ara biraz sıkıntılarım var, hastalıklar hastane düğün telaşı araba vs.. denemeye kafa yok, şu sinir stresimden kurtuliim Ekim'de sahalara dönücem

    Aslı uzman tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    yok kerem sen dedin diye öyle yazmadım ya sana cevap olsun diye değil yani, ama tabi talhanın bana göre çok dezvantajları var yani ona uyan yerlerde deneriz demek istedim
    yoksa eğer şuan bende sıkıntı yoksa hem beygirim fazladır hem kilom azdır yani talhaya uymak lazım biraz durum böle olunca
    Cam tavan farkı 80+ kg jant farkı var yürüyenden atılan çok farkediyor.. Avantajın fazla, ama r56'ya üst kapak açmadan dp+yazılımla bile çok fazla üzmeyecektir diye düşünürum.. Zaten üzerse Talha bana intercooler'ı bağışlar hahahaha

    bu arada Nihatcım, r56'yı yabana atma. Stage 1 r53s(intercooler headers egsoz yazılım), sadece downpipe yazılımlı r56 1-2 boy arasında önde olacaktır. Çok yabana atmayın kötü araba değil r56, 2 parçaya çok yeterli gidiyor

    Örnek ; Yazılım headers egsozlu r53s Manuel vs. R56 S otomatik vites DP+yazılımla hep önde oluyordum r53'ün avantajı motor ciddi anlamda sağlam. üst kapağı açınca kaderi değişiyor..

    Bir yorum yaz:


  • uzman
    yanıtladı
    valla nihat buna gaza gelse gelse talha gelir bir turbo bize gelmez big charger bizim olayımız

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    bıraz gaza gelın bakalım talha & cem

    http://www.youtube.com/watch?v=85JrM-QBKDU

    Bir yorum yaz:


  • uzman
    yanıtladı
    Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    kör şeytan diyor bindir çekiciye arabayı rollıng gecesıne yetişşşşşşşşşşş
    nihat zamanında gp varken büyük turbolu r56 denk gelmişti kafa kafaya gitmiştik (GK plakadyı sanırım gri bir araba) sonra arkadaş araç problemli falan demişti ama problemdlidir heralde

    Bir yorum yaz:


  • uzman
    yanıtladı
    Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    istenilen sürat derken, r56'nın otomatik olmasından kaynaklanan devir kaybı olacak o nedenle avantajı olan noktayı söylemek istedim. yoksa basın canım 10'da 140'da sıkıntı yok

    ama durumu söyliim eğer benim 3. vites'e karşı 2. vites formulum bu denemede tutarsa Talha 5'e kadar kafa bile çıkartabilir bi deneyin bende işe yaradı ama 5'i bitirip 6'ya atınca rakip daha yeni 5'in ortalarında oluyor, fazla basılınca konulu film oluyor sonlarda
    yok kerem sen dedin diye öyle yazmadım ya sana cevap olsun diye değil yani, ama tabi talhanın bana göre çok dezvantajları var yani ona uyan yerlerde deneriz demek istedim
    yoksa eğer şuan bende sıkıntı yoksa hem beygirim fazladır hem kilom azdır yani talhaya uymak lazım biraz durum böle olunca

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    kekutı sende kamera kaydı yapsana kardeş

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Arkadaşlar öyle ya da böyle araçlarımızın hepsi bizim geçti geçildi sıkıntısı olmasın diğer forumlardakı gibi rollıng ertesı gun atarı yaşamayalım kazasız belasız bır deneme olur ınşallah ama görünüre göre r53 alır bu işi,çünkü r53 r56 ya göre takılan parçaların hakkını verıyor bu bir gerçek
    seviye arkadaşlık dostluk çok üst düzeyde Nihat burada, 2 araç deneyip hırs küpü olacak birisi yok burda

    merak etme zevkli olsun, bu arada söküp biçme yapmayın yazık etmeyin araçlara aman diim

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    kör şeytan diyor bindir çekiciye arabayı rollıng gecesıne yetişşşşşşşşşşş

    Bir yorum yaz:


  • Kekuti
    yanıtladı
    istenilen sürat derken, r56'nın otomatik olmasından kaynaklanan devir kaybı olacak o nedenle avantajı olan noktayı söylemek istedim. yoksa basın canım 10'da 140'da sıkıntı yok

    ama durumu söyliim eğer benim 3. vites'e karşı 2. vites formulum bu denemede tutarsa Talha 5'e kadar kafa bile çıkartabilir bi deneyin bende işe yaradı ama 5'i bitirip 6'ya atınca rakip daha yeni 5'in ortalarında oluyor, fazla basılınca konulu film oluyor sonlarda

    Bir yorum yaz:


  • NHT39
    yanıtladı
    Arkadaşlar öyle ya da böyle araçlarımızın hepsi bizim geçti geçildi sıkıntısı olmasın diğer forumlardakı gibi rollıng ertesı gun atarı yaşamayalım kazasız belasız bır deneme olur ınşallah ama görünüre göre r53 alır bu işi,çünkü r53 r56 ya göre takılan parçaların hakkını verıyor bu bir gerçek

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X