Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Talha R56 S vs Uzman R53 S

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

    Talha R56 S vs Uzman R53 S

    Arkadaşlar ben ve Cem(uzman) kısmet olursa araçları deneyeceğiz.Deneme avrupa yakasında olacak bu cuma veya cumartesi gecesi olacak.Gelmek isteyen arkadaşlar olursa zaman ve mekan ile ilgili detayları kendilerine iletirim.

    Benim aracın specleri ; yazılım , downpipe , intercooler.
    Cemin specleri bilmiyorum kendisi yazar bi ara.

    Bende sadece yazılım varken Cemle denemiştik beni 5 - 6 boy geçmişti.Bu arada benimkisi otomatik Cemin araç manuel ve ben de sunroof var Cemde yok.

    Bu şartlar altında yorumlarınızı ve tahminlerinizi bekliyorum.
    10
    Talha R 56 S
    30.00%
    3
    Cem R 56 S
    70.00%
    7

    Anketin süresi doldu.

    sigpic

    #2
    Yani öncelikle hangi devir ve vitesde baslayacaksınız sonucta iki tane ayrı arac ve devirler tutmuyor, ikincisi Cemin specler nedir önce gercek bir sekilde soylesin ki karar verebilelim.

    Bana göre R53 gecer.
    LOVE IS ALL AROUND, IT IS MINI

    sigpic

    www.MINIClubTR.com

    Instagram

    Yorum Yap


      #3
      Uzman speclerı bı yazar mısın kardeşim,ona göre yorum yapalım daha mantıklı olur bence keşke istanbulda olsaydım bende camcar olurdum

      Yorum Yap


        #4
        hatta ve hatta sonradan bı rollıngde ben yapardım sizlerle

        Yorum Yap


          #5
          2.vites 60'da sıkın kardeş bence mantıklı olanı da o

          Yorum Yap


            #6
            Valla Talha yabana atılmaz diye düşünüyorum ama egzantrik farkı ile Uzman alır..

            tahminimde 2 boyu olur diye düşünüyorum tabi son durumları ne bilmiyorum araçların. Ancak Talha'nın devir sıkıntısı olacağı için ya altta bastırmalı, yada 210'a kadar sıkılacaksa Talha 85-90 gibi 3. viteste bastırıp Cem'in 2 de basması lazım ki 5 ortalarına kadar kafa kafaya olsun..

            düşüncem bu ama öncelikle aman dikkat, kazasız belasız bir gezinti deneme olsun. Kardeş kardeş deneyin gelin
            1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
            2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

            [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
            4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
            5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

            Yorum Yap


              #7
              listeden copy paste yapayım şuanlık bu şekilde

              ECUFAST Dr.Ecu Remap
              İskender Alta Replica Exhaust
              İskender RMW Replica Headers
              RMW Newman Camshaft
              JCW 380 cc İnjectors
              JCW GP İntercooler
              JCW Air Box
              ALTA JCW Replacement Filter
              VenAir Racing İnlet House (Red)
              NGK BKR7EQUP Spark Plugs
              ALTA %15 Pulley
              Castrol EDGE 10-60

              en son takhada yazmış denediğmizde onda intercooler ve dp yoktu sanırım bendede egzantirik ve ona göre yazılım yoktu geçen bir yazılım yaptık özgün le bakalım ama araba nasıl gidiyor pek bilmioyrum deneyip görmek lazım

              Yorum Yap


                #8
                he bu arada ankatte r56 yazılmış benim araba son olarakta istenen süratte deneriz sıkıntı yok naıslsa mini vs mini

                Yorum Yap


                  #9
                  Arkadaşlar öyle ya da böyle araçlarımızın hepsi bizim geçti geçildi sıkıntısı olmasın diğer forumlardakı gibi rollıng ertesı gun atarı yaşamayalım kazasız belasız bır deneme olur ınşallah ama görünüre göre r53 alır bu işi,çünkü r53 r56 ya göre takılan parçaların hakkını verıyor bu bir gerçek

                  Yorum Yap


                    #10
                    istenilen sürat derken, r56'nın otomatik olmasından kaynaklanan devir kaybı olacak o nedenle avantajı olan noktayı söylemek istedim. yoksa basın canım 10'da 140'da sıkıntı yok

                    ama durumu söyliim eğer benim 3. vites'e karşı 2. vites formulum bu denemede tutarsa Talha 5'e kadar kafa bile çıkartabilir bi deneyin bende işe yaradı ama 5'i bitirip 6'ya atınca rakip daha yeni 5'in ortalarında oluyor, fazla basılınca konulu film oluyor sonlarda
                    1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                    2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                    [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                    4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                    5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                    Yorum Yap


                      #11
                      kör şeytan diyor bindir çekiciye arabayı rollıng gecesıne yetişşşşşşşşşşş

                      Yorum Yap


                        #12
                        Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                        Arkadaşlar öyle ya da böyle araçlarımızın hepsi bizim geçti geçildi sıkıntısı olmasın diğer forumlardakı gibi rollıng ertesı gun atarı yaşamayalım kazasız belasız bır deneme olur ınşallah ama görünüre göre r53 alır bu işi,çünkü r53 r56 ya göre takılan parçaların hakkını verıyor bu bir gerçek
                        seviye arkadaşlık dostluk çok üst düzeyde Nihat burada, 2 araç deneyip hırs küpü olacak birisi yok burda

                        merak etme zevkli olsun, bu arada söküp biçme yapmayın yazık etmeyin araçlara aman diim
                        1) [FONT=Palatino Linotype]34 Y 7475 - R56 WhiteSilver CooperS "JCW" SOLD
                        2) 34 JET 01 - R53 Cooper S GP "0483" - R.I.P[/FONT]

                        [FONT=Palatino Linotype]3) 34 DEV 20 - R56 Cooper S "JCW" project400! [/FONT]
                        4) 34 BKS 66 - R58 Cooper S "JCW" SOLD
                        5) 34 AL 7749 - R52 Cooper S - [FONT=Arial Black]EmreMOR[/FONT] SOLD

                        Yorum Yap


                          #13
                          kekutı sende kamera kaydı yapsana kardeş

                          Yorum Yap


                            #14
                            Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                            istenilen sürat derken, r56'nın otomatik olmasından kaynaklanan devir kaybı olacak o nedenle avantajı olan noktayı söylemek istedim. yoksa basın canım 10'da 140'da sıkıntı yok

                            ama durumu söyliim eğer benim 3. vites'e karşı 2. vites formulum bu denemede tutarsa Talha 5'e kadar kafa bile çıkartabilir bi deneyin bende işe yaradı ama 5'i bitirip 6'ya atınca rakip daha yeni 5'in ortalarında oluyor, fazla basılınca konulu film oluyor sonlarda
                            yok kerem sen dedin diye öyle yazmadım ya sana cevap olsun diye değil yani, ama tabi talhanın bana göre çok dezvantajları var yani ona uyan yerlerde deneriz demek istedim
                            yoksa eğer şuan bende sıkıntı yoksa hem beygirim fazladır hem kilom azdır yani talhaya uymak lazım biraz durum böle olunca

                            Yorum Yap


                              #15
                              Aslı NHT39 tarafından gönderilmiş Mesajı göster
                              kör şeytan diyor bindir çekiciye arabayı rollıng gecesıne yetişşşşşşşşşşş
                              nihat zamanında gp varken büyük turbolu r56 denk gelmişti kafa kafaya gitmiştik (GK plakadyı sanırım gri bir araba) sonra arkadaş araç problemli falan demişti ama problemdlidir heralde

                              Yorum Yap

                              Hazırlanıyor...
                              X