Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Kayserili miniler!

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Aslı Harun tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kaderi böyleymiş abi o arabanın..
    Ee artık bi PM yakışır
    Simdilik 1.18 m ile idare edelim

    Bir yorum yaz:


  • Harun
    yanıtladı
    Kaderi böyleymiş abi o arabanın..
    Ee artık bi PM yakışır

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Valla Can ne diyim çok çok guzeldi araban, umarım yine MINI alırsın
    Valla haklisin alen abi. Sonrasinda pisman oldum aksama 1.000 tl fazla verdim geri sat diye satmadi ). Yakin zaman da neden miniden vazgecilmememli diye bir yazi bile yazacagim.

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı pmptrmstt tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Gene yakariz harunum merak etme valla arabayi bi kiramayacagim abim istedi 1 saat icinde sattik. Sonrasinda pisman oldum ama yapacak bir sey yok hayirlisi olsun
    Valla Can ne diyim çok çok guzeldi araban, umarım yine MINI alırsın

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Aslı Harun tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim Can abi ama
    o arabaya nasıl kıydın abi sahilde* konvoy yapacaktık iki kırmızı kayseriyi yakacaktık.. bütün hayallerim yarım kaldı resmen

    *kayseride sahil ne alaka diyenler olabilir kayseride adı bahar caddesi olan bi sokağa sahil diyorlar sebebini bende bilmiyorum çok eskilere dayanıyor olabilir olmayadabilir

    Gene yakariz harunum merak etme valla arabayi bi kiramayacagim abim istedi 1 saat icinde sattik. Sonrasinda pisman oldum ama yapacak bir sey yok hayirlisi olsun

    Bir yorum yaz:


  • Harun
    yanıtladı
    Aslı pmptrmstt tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hehehe ) tanidim tabiki de haruncum. Tanimaz olur muyum ? En basindan beri . Bu arada aracin cok guzel hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz surusler.
    Aslı pmptrmstt tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Abi cok onore ediyorsun beni ama mini satildi ((((
    Çok teşekkür ederim Can abi ama
    o arabaya nasıl kıydın abi sahilde* konvoy yapacaktık iki kırmızı kayseriyi yakacaktık.. bütün hayallerim yarım kaldı resmen

    *kayseride sahil ne alaka diyenler olabilir kayseride adı bahar caddesi olan bi sokağa sahil diyorlar sebebini bende bilmiyorum çok eskilere dayanıyor olabilir olmayadabilir

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Ahaha evet diş hekimimiz Can Kayserinin en güzel countrymani
    Abi cok onore ediyorsun beni ama mini satildi ((((

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Aslı Harun tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Konuyu çok fena hortlatmış olcam ama memleketi görünce dayanamadım
    Can abi beni hatırladın mı?
    Milenyum apt üst komşunun oğlu harun
    Hehehe ) tanidim tabiki de haruncum. Tanimaz olur muyum ? En basindan beri . Bu arada aracin cok guzel hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz surusler.

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Ahaha evet diş hekimimiz Can Kayserinin en güzel countrymani

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Aslı Harun tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Dur abi ne getirmesi zaten sayı sınırlı Kayseride
    Yakında bende gidiyorum bide komşuyuz orda.. 2 araçta olsa hergün konvoy hergün pişti
    Hadi baklım gorelim


    Sent from my iPod touch using Tapatalk

    Bir yorum yaz:


  • Harun
    yanıtladı
    Dur abi ne getirmesi zaten sayı sınırlı Kayseride
    Yakında bende gidiyorum bide komşuyuz orda.. 2 araçta olsa hergün konvoy hergün pişti

    Bir yorum yaz:


  • GOKHAN
    yanıtladı
    Aslı Harun tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Konuyu çok fena hortlatmış olcam ama memleketi görünce dayanamadım
    Can abi beni hatırladın mı?
    Milenyum apt üst komşunun oğlu harun
    Hahaha harun nerden yakaladın adamı tut kolundan getir buralara orda yanlız kalmasın

    Bir yorum yaz:


  • Harun
    yanıtladı
    Konuyu çok fena hortlatmış olcam ama memleketi görünce dayanamadım
    Can abi beni hatırladın mı?
    Milenyum apt üst komşunun oğlu harun

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı pmptrmstt tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Daha bi tane araba bulup koyabildim ama yarin herkes gezer bende milleti cevirip flyerlari veririm artik nabalim
    iste budur

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Daha bi tane araba bulup koyabildim ama yarin herkes gezer bende milleti cevirip flyerlari veririm artik nabalim

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X