Aslı Harun tarafından gönderilmiş
Mesajı göster


). Yakin zaman da neden miniden vazgecilmememli diye bir yazi bile yazacagim.
valla arabayi bi kiramayacagim abim istedi 1 saat icinde sattik. Sonrasinda pisman oldum ama yapacak bir sey yok hayirlisi olsun



valla arabayi bi kiramayacagim abim istedi 1 saat icinde sattik. Sonrasinda pisman oldum ama yapacak bir sey yok hayirlisi olsun
) tanidim tabiki de haruncum. Tanimaz olur muyum ? En basindan beri
. Bu arada aracin cok guzel hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz surusler.
((((


Kayserinin en güzel countrymani 
((((


) tanidim tabiki de haruncum. Tanimaz olur muyum ? En basindan beri
. Bu arada aracin cok guzel hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz surusler.





Bir yorum yaz: