Duyuru

Çöküş
Henüz duyuru yok

Kayserili miniler!

Çöküş
X
 
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Hepsini Sil
yeni mesajlar

  • NDG
    yanıtladı
    Aslı pmptrmstt tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Flyerlari arabalara koymaya basladim bile. Kayseri mini olarak yolumuz cok uzun
    Ankara gibi Kayseri'de kisa zamanda buyuyecek inaniyorum!

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Flyerlari arabalara koymaya basladim bile. Kayseri mini olarak yolumuz cok uzun

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı pmptrmstt tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Gomulu kalmis olabilirler veya cekilenler sut dislerin degildir. Panaromik Radyografik film (rontgen filmi) alinip bakilmasi gerekli. Eger dogru yerde dogru implanti yaptirirsan implant islemi cok basit ve cok rahat bir islem. Oldukca agrisiz. Eksik olan yerlerinde birer dis eksikligin varsa kesinlikle implanttan baska bir sey yaptirma ( porselen kaplama) cunku saglam dislerini kestirmek zorunda kaliyorsun ( halk arasinda carka sokmak vs) implant sizin icin cok dogru secim olur ama dedigim gibi oncelikle radyogragik filmden bakilarak degerlendirme yapilmasi en dogrusu olur
    3yillik bi ortodontri surecinden gectigim icin rutin olarak rontgenlerim cekiliyordu zaten.. gelen giden yokmus ne bileyim ya internette seyrettim dubeli vidasi provasi korkuttu beni iste.. suan icin implant bosluklarim duruyor bi gun yaptiracagim

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Aslı NDG tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    yahu ben implanttan cok korkuyorum alt 5numaralarim yok sut disiydi cektiler yerine gelen gidende yok benim disci abide implant dio cok tirsiyorum cook :/
    Gomulu kalmis olabilirler veya cekilenler sut dislerin degildir. Panaromik Radyografik film (rontgen filmi) alinip bakilmasi gerekli. Eger dogru yerde dogru implanti yaptirirsan implant islemi cok basit ve cok rahat bir islem. Oldukca agrisiz. Eksik olan yerlerinde birer dis eksikligin varsa kesinlikle implanttan baska bir sey yaptirma ( porselen kaplama) cunku saglam dislerini kestirmek zorunda kaliyorsun ( halk arasinda carka sokmak vs) implant sizin icin cok dogru secim olur ama dedigim gibi oncelikle radyogragik filmden bakilarak degerlendirme yapilmasi en dogrusu olur

    Bir yorum yaz:


  • NDG
    yanıtladı
    Aslı pmptrmstt tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Tum mini sahiplerine ozel ucretsiz dis bakimi ve dis tasi temizligi. (Cok gaza geldim )
    yahu ben implanttan cok korkuyorum alt 5numaralarim yok sut disiydi cektiler yerine gelen gidende yok benim disci abide implant dio cok tirsiyorum cook :/

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Tum mini sahiplerine ozel ucretsiz dis bakimi ve dis tasi temizligi. (Cok gaza geldim )

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Aslı pmptrmstt tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Hehehe bir mini sahibinin randevu almasina gerek yok. Mini ayricaligi olsun )
    Ah efsane mesaj oldu bu Sagol Can kulubun 'offical dentist' i oldun

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Aslı soundcLash tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Randevu da alayim gelmişken bi dolgu yaparsın (:


    Sent via Tapatalk
    5 Black.
    Hehehe bir mini sahibinin randevu almasina gerek yok. Mini ayricaligi olsun )

    Bir yorum yaz:


  • soundcLash
    yanıtladı
    Randevu da alayim gelmişken bi dolgu yaparsın (:


    Sent via Tapatalk
    5 Black.

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Aslı soundcLash tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    bende flyer var kayseriye ayda enaz 1kez yolum düşer geldiğimde vereyim hem tanışmış oluruz .d belki görmüşsündür benim arabayı laser blue r56s 06 plaka


    Görsem hatırlarım herhalde.Nazlı hanım yollayacaktı flyerları bekliyorum .Kayseriye geldiğinizde mutlaka görüşelim siiznle tanışmak isterim.

    Bir yorum yaz:


  • soundcLash
    yanıtladı
    Aslı pmptrmstt tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Kesinlikle istiyorum
    bende flyer var kayseriye ayda enaz 1kez yolum düşer geldiğimde vereyim hem tanışmış oluruz .d belki görmüşsündür benim arabayı laser blue r56s 06 plaka

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Aslı ALIENLOVE tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Keske bizim flyerlardan fazla verseydim size aklıma gelmedi o gun , park halinde olanlara bırakır kacardınız
    Kesinlikle istiyorum

    Bir yorum yaz:


  • ALIENLOVE
    yanıtladı
    Keske bizim flyerlardan fazla verseydim size aklıma gelmedi o gun , park halinde olanlara bırakır kacardınız

    Bir yorum yaz:


  • pmptrmstt
    yanıtladı
    Aslı Fatih V. tarafından gönderilmiş Mesajı göster
    Can abi tam bir MINIci. Eminim ki Kayseri'den bir MINI takımı oluşturacak kısa zamanda

    Yeni Blazing Red Kırmızı All4 tekrar hayırlı olsun.
    Kayseride goruyorum mini sahiplerini hepsi bayan sapik gibi yanlarina gidemiyorum. Gel abla seni forumunuza uye yapiyim mi diyecegim

    Bir yorum yaz:


  • Kullanıcısının Avatarı
    Misafir cevap verdi
    Can abi tam bir MINIci. Eminim ki Kayseri'den bir MINI takımı oluşturacak kısa zamanda

    Yeni Blazing Red Kırmızı All4 tekrar hayırlı olsun.

    Bir yorum yaz:

Hazırlanıyor...
X