Duyuru
Çöküş
Henüz duyuru yok
Kayserili miniler!
Çöküş
X
-
Ben bir ay once aldim aracimi kirmizi countryman all 4. Suan kayseri de misiniz?Aslı Kayhan tarafından gönderilmiş Mesajı gösterAracimi da kayseride calisken almistim
Bir yorum yaz:
-
kayseri de mini kullanan çok yok ama olanlarıda yapmaya çalışırm.Seve seve yardımcı olurum.ayrıca buluşma alanı için tek ben yeterim.Aslı Kekuti tarafından gönderilmiş Mesajı gösteryok
görev sende, foruma üye yap bari Kayseri'den, bir buluşma alanımız daha olsun
Ne zaman isterseniz başımla beraber
Bir yorum yaz:
-
yok
görev sende, foruma üye yap bari Kayseri'den, bir buluşma alanımız daha olsun
Bir yorum yaz:
-
Kayserili miniler!
Kayseri' de olupta mini kullanan foruma üye olan arkadaşlar var mı ?Etiketler: Hiçbiri

Bir yorum yaz: