Aslı GOKHAN tarafından gönderilmiş
Mesajı göster
bu arada sen yoksun piyasada asıl, hızlı ve öfkeliden sonra kayboldun ?
, Wishman'da yok piyasada nerelerde kimbilir
abi sen gel bi akşam nargile içelim ya da superman çıkmış man of steel diye onamı gitsek ne yapsak ?gerçi en güzeli eski superman di Christopher Reeve abimiz vardı rahmetliyi saygıyla anıyoruz..


Bir yorum yaz: